20 minut trvalo, než jsem se uklidnila. Mohla bych ho zkusit navštívit. I když mě možná nebude chtít vidět.. Musím zjistit, v jaké nemocnici je. Utřela jsem si slzy a šla do toho obchodu před tím.
"Chci se zeptat, do jaké nemocnice šel." řekla jsem mu bez problémů. "To ti říct nemůžu, je to náš pán, můžeš mu něco udělat." "Řekni mi to." "Nemůžu." "Dobře, tak já tě jdu obvinit k policii, protože jsi mě sexuálně obtěžoval.." odcházela jsem.
"Počkej!" zastavil mě. "Neměla by jsi lidi vydírat." "Já nevydírám obchoduji, ale když nechceš.." Zase jsem se rozešla ke vchodu. "V nemocnici Hakusha!" Hakusha? To jsem ještě neslyšela. "Kde to je?" Po této otázce mi začal říkat adresu a já opravdu, ale opravdu nevěděla, kde to je. "Odvez mě tam." "Teď pracuju, nemůžu." "Ale můžeš." "A jak asi?" "Prostě odejdi." "Hej." cvrnknul mě do čela.
"Au." třela jsem si čelo. "Počkej, někomu zavolám." řekl a začal telefonovat s nějakým klukem, který o deset minut poté přijel. "Čau, jak se vede." pozdravili se spolu nějakým pozdravem, rameno, pěst, dlaň, bůh ví, co dělali.
"Potřebuju, abys tu chvilku pracoval, jedu za pánem. "Okey." přikývl. To opravdu tak rychle na to kývl? Jsem nečekala. Nastoupili jsme tedy do auta před obchodem a jeli dalších 20 minut beze slova. "Jaký je váš vztah s Kaiem?" To bych taky ráda věděla. "Kdo ví." odpověděla jsem zírajíc do okna.
Dalších deset minut ticha, než jsme dorazili před nějakou nemocnici, která ani moc nevypadala jako nemocnice, spíše nějaká skrýš, něco mezi. Vešli jsme a šli k jedné doktorce.
"Paní, kde leží Same Lie?" Tak oni mu tak říkají. "A vy jste?" "Jeho podřízený." řekl a vyhrnul si rukáv, kde měl na zápěstí vytetovaný Kitsune.
"Pokoj číslo 212." "Děkuju." poděkoval a mířili jsem k pokoji s číslem 212. Co mu řeknu? Jak mu to řeknu? Bude schopný mluvit?
Já vím, že jsem včera díl nevydala, taky vím, že poslední dobou ani moc nekoukám na čas, ale prosím promiňte mi to... Včera jsem ani počítač nezapla, neměla jsem čas, tak vám díl vydávám dneska, snad vám to tak nevadí :D Zatím Bye, Bye
ČTEŠ
Dva protiklady
RomanceOn je rváč číslo jedna v okolí, já se konfliktům vyhýbám. On neví, co to škola je, já mířím za perfektní docházkou. Jsme úplný protiklady a stejně jsem se potkali...