"Stačí tohle?" postavila jsem se zase zpátky. "To jsem od tebe nečekal..." překvapeně ze sebe vychrlil. "Ale, víš, co to znamená?" zeptal se mě zákeřně.. "Hm?" zaskočila jsem se. "Jsi teď moje holka." uchechtl se. Já mám kluka?
"Tak, nechceš už náhodou domů?" zasmál se. "Zapomněla jsem na čas, mohl bys trochu přidat na cestě?" "Pro mou holku cokoliv." uchechtl se... Jsem jeho holka.. Je to příjemný pocit. Po chvilce jsme tedy dorazili před můj dům, kde mě Kai vysadil.
"Tak zítra." usmál se. "Ve dvě v parku?" "Uhm." přikývl. "Budu tam." "Nápodobně.." Opět se ke mě přiblížil, že mě chce políbit a já neodporovala.. "Alex?" slyšela jsem mamky hlas za mnou a jak jsem se lekla, tak jsem čelem praštila Kaie do obličeje.
"Mami, už jsi doma? To je ale náhoda., nějak brzo." zkoušela jsem to zakecat. "Je tvůj kluk, žeeee?" poplácala mě po ramenou. Asi mě viděla... "Zdravím." třel si Kai obličej, kde jsem ho praštila.
"Nechceš se u nás stavit?" usmála se na něj. "Někdo na něj čeká." skočila jsem do řeči.. Bylo by to přece docela trapný, ne?? "Nevadí, napíšu jim." no tak Kai, aspoň se mnou hraj...Přišli jsme tedy k nám domů, kde jsem si sedli na gauč. "Tak, kdy jste se s Alex dali dohromady?"začala se vyptávat máma. "Dneska." zasykla jsem.
"Jej, to musíme oslavit." usmála se na mě moje mamka.. "Nemusíš se takhle o to zajímat.." překoulela jsem očima. "Moje dcera má konečně kluka, ale musím." založila si ruce na prsou. "Tvoje máma je zajímavá." uchechtl se Kai.
"To jsem zjistila už dávno." šmikla jsem rameny. Najednou Kaiovi pípla SMS. "Promiňte, budu muset odejít, stalo se něco nečekaného." zvedl se po přečtení SMSky. "Jsem rád, že jsem vás poznal paní... ehm.." zaskočil se u mamky jména.
"Říkej mi prostě Lailo." usmála se na něj. To mi neříkej, že ho přijala tak snadno? Ještě nikdy jsem neviděla, že by někomu řekla, ať jí říkají křestním jménem... Musela si asi Kaie oblíbit..
Snad jste si díl užili :3 Zatím Bye, Bye
ČTEŠ
Dva protiklady
RomanceOn je rváč číslo jedna v okolí, já se konfliktům vyhýbám. On neví, co to škola je, já mířím za perfektní docházkou. Jsme úplný protiklady a stejně jsem se potkali...