"Copak, stalo se něco?" stiskl mně k sobě Kai. "Moje máma.. Táta.." řekla jsem mezitím, co mi po tváři stékaly slzy a vsakovali se Kaiovi do mikiny. "Nic neříkej, jen se uklidni." hladil mě po vlasech a mně to uklidnilo. Chvilku jsme tam byli v náručí a potom jsme si sedli na lavičku.
Vše jsem mu řekla. Proč jsem na mámu řvala. Co se stalo. Co mi máma napsala. Všechno. "Aha." přivřel nade mnou oči Kai. "Je to moje vina?" překrylo jsem si svou rukou tvář. Kai se usmál, ze tváře mi ruku odendal a do očí mi řekl "Není."
Moje ruce se přestali třepat a celá vina mě opustila. "Chápu, žes to udělala. Táta ti toho opravdu hodně udělal, i když byl zdrogovaný a opilí. A tvoje máma mu ještě říkala o tobě vše. Je samozřejmý, že jsi se naštvala. I já bych se naštval." utřel mi slzy.
"Děkuju... Žes mě vyslechl." "Samozřejmě, jsi přece moje holka." poplácal mě po hlavě. "Chceš jet? Nebo zůstat tady?" vstal z lavičky a podal mi ruku. Bez váhání jsem se ji chytila a řekl "Půjdu. Jsem přece tvoje pravá ruka a musím se postarat o SkullHead, že?" vstala jsem z lavičky a sedla si na motorku.
"Jak myslíš." uchechtl se Kai a sedl si přede mě. Podal mi roušku a oba jsme si je nasadili. Já bílou on černou. Jeli jsme a celou cestu jsme si o všemožným povídali. Dojeli jsme před kasárny a Kai vypnul motor a slezl z motorky. Potom mi podal ruku a já se ji chytila a slezla taky. Ta motorka byla docela velká a k mé výšce se mi pořád špatně slézalo.
"Tak jsi zpět." usmál se na mně Luke, za kterým se schovávala Elisa. "A-ahoj." stydlivě mě pozdravila. "Jsem zpátky." odpověděla jsem jim a šli jsme dovnitř. "Ahooj!" skočila na mně Andy a povalila mě na zem.
"Ahoj." "Pane, máme problémy." přiběhl nějaký kluk. " Jaký?" zeptal se Kai. "FivePints už zase řádí." řekl a Kai se poškrábal na hlavě. "Achjo, oni se nepoučí."
Dneska opět včas :D Napínavý konec zas tak není, tak snad se část líbila :3 Zatím Bye, Bye
ČTEŠ
Dva protiklady
RomanceOn je rváč číslo jedna v okolí, já se konfliktům vyhýbám. On neví, co to škola je, já mířím za perfektní docházkou. Jsme úplný protiklady a stejně jsem se potkali...