"Vůbec, sluší ti to." usmál se a pohladil mě po vlasech. "Jeli jsme opět zpátky i s pelíškem a jídlem pro Lie. "Sluší ti ten krátký sestřih." usmála se na mě Andy. "Děkuju." poděkovala jsem a šla na poslední poschodí, kde Lie spal u nás v posteli. Typický kocour.
Vybalila jsem mu tam pelíšek a i misky, který jsme koupili k tomu. Napil se trochu vody, co jsem mu tam nalila, ale granule nechtěl.
Šla jsem zase dolů a Lie mě následoval. "Tenhle život, je příjemný." zasykla jsem a přišla na první poschodí, kde se všichni bavili. Vím, co udělám.. "Ehm.?" zatahal jsem Kaie za triko. "Ano?" zeptal se. "Vím, co udělám." stiskla jsem pěsti. "Nebudu chodit do školy. Chci si každý den užívat tady s vámi, se jménem Dangerous Princess." řekla jsem rozhodně.
"Určitě?" zeptal se mě. "Určitě!" vykřikla jsem. "Co tu tak křičíš, Princess?" přišel ke mně Felix. "Přestanu chodit do školu a začnu tu s vámi být naplno." odpověděla jsem. "Dobré rozhodnutí." zasmál se.
"Mohl bys mě naučit, jak se jezdí na motorce? Myslím, že bych se to naučit měla." zeptala jsem se Kaie. "Určitě." uchechtl se.
Vzal mě na "parkoviště" a posadil mě na jeho motorku. Sedl si za mně a ukazoval mi, jak manipulovat rukama a nohama. "Chápeš?" po půl hodině vysvětlování se mě zeptal. "Trošku." přikývla jsem. "Zkus sama nastartovat." slezl z motorky a stál vedle mě.
Udělala jsem přesně to, co mi Kai řekl. Ale přidala jsem moc plynu a motorka mi doslova "ujela" pode mnou. Málem bych spadla, kdyby mě Kai nechytil. "Jsi v pohodě?." držel smích. "Nech toho." cítila jsem se trapně. Kai opět přivezl motorku, na kterou mě posadil a koukl se, jestli nemám něco odřeného. Docela hezky se o mě stará..
Teď vůbec nevím, proč to řeknu... Ale.. Mám takový pocit, že je to teď důležitý říct... "Kai, miluju tě." docela ho to překvapilo. Po chvilce se na mě ale usmál a řekl "Taky tě miluju." políbil mě.
Sladší konec :33 Jak jste si užili pátek? Těšíte se na Vánoce? Už jen dva dny :3 Zatím Bye, Bye
ČTEŠ
Dva protiklady
RomansaOn je rváč číslo jedna v okolí, já se konfliktům vyhýbám. On neví, co to škola je, já mířím za perfektní docházkou. Jsme úplný protiklady a stejně jsem se potkali...