Část 12 - Vězení

5.3K 255 12
                                    


"Al, máš volnou sprchu." sundala mi sluchátka mamka. "Už jdu." zvedla jsem se a šla se vysprchovat. Po sprše jsem si vyčistila zuby a šla si lehnout na postel. Vzala jsem si mobil a projížděla všemožný aplikace.

Po půl hodině jsem usnula a opět mě vzbudil ten otravný budík. Vypla jsem ho, oblíkla si uniformu, najedla se, vyčistila zuby, koukla na telku a šla do školy. Samozřejmě OKOLO parku. Kai nikde. Možná mě fakt poslechl.

Sedla jsem si na místo ve škole a vyndala si učení. V tu chvíli jsem si uvědomila, že už je konečně pátek. To to trvalo. Měla jsem sice až do půl druhý, ale to mi vůbec nevadilo... Den utekl docela rychle. Neměli jsme tak těžký předměty.

Po posledním zvonění jsem si oddychla, konec.. Zabalila jsem si a šla domů kolem parku. V jednom okamžiku jsem cítila ostrou bolest po celém těle a omamující látku, která byla aplikovaná nejspíše v nějakým hadru, který mi dali před obličej. Ztratila jsem vědomí.

Vzbudila jsem se po bůh ví,  jak dlouhé době. "Ale, šípková růženka se probrala." zasmál se jeden kluk přede mnou, měl asi 21 let. "Hmhmhmh." nemohla jsem mluvit, obvázali mi kolem pusy šátek, tak jsem jenom mumlala. 

"Hned ti ho sundám." řekl a odendal mi z obličeje šátek. Já nic neříkala. "Nějaká klidná." "Nějakej srabáckej." vystartovala jsem po něm. "Cože?" naštval se. "Nechat unést bezbrannou holku a ještě jí přivázat za ruce ke stropu. Srabácký." *BUM!* Bouchl mě silou do břicha, až jsem se málem pozvracela.

"Dávej si pozor na pusu holka." řekl s hrozným pohledem. "Chceme tě jenom jako návnadu na Same Lie, prý jsi jeho holka." "Nejsem." "Nemysli si, že to nevím." "Ani jsem s ním nikdy nechodila, jako bych chodila s tím idiotem." zasykla jsem.

"Stejně si tě tu necháme, zná tě, takže přijde, bude sranda." "Ale on nepřijde.. Řekla jsem mu, ať se přede mnou už nikdy neukazuje." "Wow, docela přísný.Stejně tě tu takhle nechám, jestli nepřijde, budeš tu prostě do té doby, než nevyhladovíš a nechcípneš." Jsem mrtvá....

" Jsem mrtvá

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Ta fotka je fakt dobrá, že jo? :D No, to je jedno XD Snad jste si díl užili :3 Zatím Bye, Bye

Dva protikladyKde žijí příběhy. Začni objevovat