Část 35 - Gangy

4K 207 11
                                    


"FivePoints? A to je?" zvedla jsem se ze země po pádu s Andy. "Teď jeden z pěti nejlepších gangů" přišel Felix. "Jakých pět gangů?" zeptala jsem se.

 "Páty je Heck, je to gang, který má zelený oblečení a nosí jenom to. Můžeš je vidět i se zelenými vlasy. Na čtvrté místě je RedHawk. Ten jsme ale před krátkou dobou oddělali, takže se Heck dostal na čtvrté místo na páté se šoupl gang FivePoints, ne že by nějak zesílili. Heck poznáš podle šedočerných šátků. A FivePoints podle vytetované pětky na levém rameni. Ale když to nevíš, tak jsi se asi moc nezajímala o gangy. " odfrkl si Felix.

"A dál?" docela mě to začalo zajímat. "Potom už zbyli tři nejlepší gangy, mezi kterými ale vládne mír. Na třetím místě je Mistake. Všichni členi Mistake nosí červenou. Mají to podobně jako Heck. A druhý gang se jmenuje Brockey. A ty poznáš podle vytetovaného nápisu na rameni. Mají tam napsáno Bro. Všechny gangy mají většinou tetování nebo oblečení jako poznávací značku." vysvětlovala mi Andy a já na všechno přikyvovala.

"A první?" zeptala jsem se. Všechny jsem touto otázkou zaskočila. "Jsi blbá, či co?" vyjeveně na mě koukal Felix. "Hehe, docela nezkušená." zasmál se Luke. "Co?" to nechápu. "Princess, na prvním místě jsme my." smála se mi Andy. To mi mohlo dojít... Teď jsem si udělala pořádnou ostudu...

"To se naučíš, jsi ve světě gangů nová." poplácal mě po hlavě Kai a já si nepřišla trapně. Teda, kdybych se na něj neotočila a neuviděla ten zadržující smích. "Ano, ano, a my se charakteristikujeme?" chtěla jsem změnit téma. "Nejčastěji černobílým oblečením a tetování na zápěstí." vyhrnula si Andy rukávy, kde bylo napsáno Andy. 

"Všichni máme na zápěstí vatetované jméno, pod kterým vystupujeme. V našem případě to je pravé jméno. Ale ty bys třeba měla Dangerous Princess a vůdce má zase SameLie. Neboj, vše se časem naučíš." usmála se na mně Andy.

" usmála se na mně Andy

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Trošku info o gangech :3 Zatím Bye, bye

Dva protikladyKde žijí příběhy. Začni objevovat