"Měla jsi mi říct, že už jsi vzhůru." přišel polo rozespalý Kai. "Měl jsi mě vzít do postele už po první skleničce." stiskla jsem pěsti.. Další trapná situace. "No, vypadala jsi docela v pohodě a hezky jsi zpívala." smál se mi Kai.
"Jen počkej, já se pomstím." řekla jsem mu. "Princess, tady máte." přinesl mi jeden kluk nějaký prášek, asi na tu hlavu. "Děkuju." zapila jsem ho vodou a otočila jsem se, aby nikdo neviděl mou tvář.
"Ale i tak, proč jste nám neřekli, že jste spolu." začal Luke. "Stalo se to nedávno, tak jsem si myslela, že to nebylo nutný říct." ležela jsem na gauči a ta hlava mi asi praskala, či co. Takovou bolest jsem opravdu ještě nezažila.
"Ale jsem ráda, že tu je další pár." uchechtla se Andy. "Další?" zeptala jsem se. "Uhm, to jsi nevěděla? Luke a Elisa spolu chodí." Tak proto se za něj pořád schovává.. Já si to myslela.. "Aha."
"Nechceš jet domů?" zeptal se mě Kai. "Asi jo." vydala jsem ze sebe. "Okey, dovezu tě domů, tak si odpočineš." Najednou se mi zvýšila teplota a začala jsem zběsile dýchat. "Hej, jsi v pořádku?." "Hah, hah, Kai.." dýchala jsem.
Kai mi sáhl na čelo a rukou hned uhnul. "Jsi strašně teplá. Hej!" rozkřikl po celým poschodí. "Dával jste ji někdo prášky na hlavu?" zeptal se. "Já." přihlásil se ten kluk, který mi dal prášek na tu hlavu a já ho spolkla. "Jsi blbej nebo co?" naštval se a šel k němu. "Co tím myslíte, chtěl jsem ji pomoct." bránil se.
"My.. Tady žádný prášky na hlavu nemáme, ty debile, cos jí to dal!" naštval se a dál mu pěstí do břicha, až vyprskl krev.
Snad se další část líbila:3 já vím, že je napínavá, ale musíte to vydržet:D Zatím Bye, Bye
ČTEŠ
Dva protiklady
RomanceOn je rváč číslo jedna v okolí, já se konfliktům vyhýbám. On neví, co to škola je, já mířím za perfektní docházkou. Jsme úplný protiklady a stejně jsem se potkali...