Část 7 - Pochopení

5.8K 269 4
                                    


"Aha, tak proto jsi se z dotyku toho chlapa tak sesypala." On to viděl..... Idiot. "Ale pořád nechápu, proč jsi mě nazvala zrůdou. Já ty chlapy trestám za to, že si na mě dovolili. Dělám to, co tvoje máma v tu chvíli nebyla schopna udělat." řekl.

Takhle jsem se na to ještě nedívala, ale je to docela logický. "Jsem Kai, a ty?" Za to, že mě zachránil, mu to můžu říct, ne? "Alex." zasykla jsem. "Aha, Alex." uchechtl se. "Co?" "Ne, to nic." Neměla jsem mu to říkat.

"Pochopil jsem to, děkuju, žes mi řekla tvůj příběh a taky doufám, že budeš chodit nadále okolo parku. Zatím." řekl a vypařil se. Kai.... docela zajímavý kluk. Vstala jsem a došla domů, kde na mě na stole čekal papírek.

Běž prosím do obchodu koupit večeři, nestihla jsem to - máma

Ten papírek tu byl ráno a já si ho nevšimla? To je divný... Vzala jsem si peníze a odešla. Vešla jsem do obchodu, kde to zase tak dobře nevypadalo. Na každým rohu nějaký delikvent. A smrdělo to tady kouřem. Divím se, že ti prodavači nic neudělají.

Vzala jsem si, co jsem potřebovala a šla k pokladně. Ah. Tak proto. Prodavač tu kouří taky a nevypadá nějak přátelsky. Chápu. "Poprosím hotově." přišla jsem a on si mě prohlídl zespodu nahoru. Brrr, až jsem měla husinu.

"Hej, nechceš se k nám přidat?" Cože? "Jsme gang jménem SkullHead, myslím, že by tě vůdce uvítal v dobrém." prohlídl si mě zase. Snad si nemyslí, že jsem děvka na jednu noc... "Musím odmítnout, ale nemám čas na to, být s nějakýma blbama a ztrácet s nimi čas." kruci, zas mi ujela pusa.

" kruci, zas mi ujela pusa

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Dneska je díl vydaný přesně v 19:00, tak si ho užijte :D :3 Zatím Bye, Bye

Dva protikladyKde žijí příběhy. Začni objevovat