Část 13 - Záchrana

5.5K 266 12
                                    


Tak to tu asi vyhladovím... Nepřijde. A divila bych se, kdyby jo. Udělal mi něco strašnýho a já mu to oplatila tím, že jsem mu řekla, ať se přede mnou neukazuje... Nepřijde. "Už uběhla hodina, kde se toulá?" tázavě se ptal sám sebe ten kluk. "Říkala jsem to. Nepřijde."

"Ty drž hubu, kvůli tobě se to stalo." "To? Jaký to?" "Nevíš? Same Lie zbil moje muže. Nevím ani kvůli čemu, ale bude toho litovat. Navíc prý dělal test rozhodnosti, kde si opět půjčil moje muže." "Co to je?" zeptala jsem se

"Je to test, kdy udělá někomu, o koho má zájem, něco strašného. Jako se třeba přejet autem a odvézt do nemocnice. Nebo, že bude dělat, že zradil svoje muže a bude před nimi utíkat a přijde pro pomoc k němu. Potom už jenom kouká na reakci toho dotyčného, a podle toho se rozhodne. To je test rozhodnosti." Si dělá prdel, ne... Měl mi to říct.. Idiot.

"Dobrý den!!" vykopl Kai dveře. Co tu dělá? Proč tu je.? Už jsem ho přece nechtěla vidět. Ale ten pocit bezpečí.. Je příjemný. "Tak tady jsi." uchechtl se. "Ale já se před tebou nemám přece už nikdy ukazovat, ne?" tázavě se zeptal. "Pro teď ti to odpustím." zasykla jsem.

"Tak to děkuju." zasmál se. "Jsi si jistí, že se tu chceš tak vybavovat?" uchechtl se ten kluk, stoupl si za mně a ke krku mi přiložil nůž. "Teď se ani nehýbej, nebo ji dej sbohem." zasmál se ten kluk. Asi nějaký psychopat. 

"Takže se jenom nehýbat? To je docela lehké, ne?" řekl Kai. "A co tohle?" řekl a rukou sjel po břichu. "Nesahej na mě!! Ne!! Kai!" Ať na mě nesahá!! Je to nepříjemný!! BUM! slyšela jsem náboj, jak proletěl kolem mé hlavy, přímo do hlavy toho kluka.

Zhluboka jsem dýchala a nemohla se hýbat. Nohy se mi podlamovali a Kai mezitím rozvázal provaz, který mě poutal ke stropu. Moje celé tělo se klepalo "Uklidni se, je to v pohodě." Objal mě Kai. Já jsem mu omotala moje ruce kolem pasu a vzadu se ho chytla za jeho tričko. 

 

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Já vím, že je to zase vydaný tak pozdě.. Proto dělám změnu, že díl vyjde mezi 19-21:00, teď toho mám opravdu moc :/ Zatím Bye, Bye

Dva protikladyKde žijí příběhy. Začni objevovat