Část 18 - Protože tě miluju...

5K 233 18
                                    


Přišla jsem do parku ještě chvilku před druhou hodinou, ale Kai už tam čekal opřený o svou motorku. "Ahoj." pozdravil mě... Ještě dělá, že se nic neděje. "Čau." odsekla jsem.

"Hele, když jsi teď ta moje pravá holka, teda ruka, musím tě představit SkullHead." Že si tu holku spletl schválně?

"Hej." začala jsem tedy. "No?" nehnul se k mě. "Proč jsi mě políbil?" "Jdeš na to zpříma, jo?"  Já ho probodávala pohledem. "Ano, ano, řeknu ti to hned, jak si sedneš na tu motorku a vyrazíme, abys mi neutekla." pobídl mě na motorku.

"Jak myslíš." sedla jsem si tedy za něj a on nastartoval. "Řekneš mi to teda?" objala jsem ho kolem pasu. "Určitě." rozjel se. "Protože.. tě miluju." zasykl a já se ho málem pustila. "Proč?" nechápu to.

"Proč? To je blbá otázka. Protože jsi to ty, možná?" Možná? "Nechápu to." "Co?" "Jak jsi se mohl zamilovat do mě?" "Tehe, možná proto, že jsi zajímavá." uchechtl se. "Hmmm." opřela jsem se o jeho záda.

"Takže jsi teď moje holka?" "Ne." odsekla jsem.. Ani se nezeptal, jestli já ho mám ráda taky.. "A ty?" nene, on se fakt zeptal? "Nevím. Nevím, co je to láska, či přátelství. Neznám tyhle pocity." zasykla jsem poslední část věty. 

"Aha, tak já ti to klidně naučím." "Opravdu?" nadějně jsem se zeptala. "Uhm. Hned, jak ti ostatním představím, tak poznáš, co je to přátelství. Potom mi to zkus popsat." To zní zajímavě. "Okey." přikývla jsem a Kai zastavil. 

"Copak?" "Musím si nasadit roušku." řekl a nasadil si černou roušku. "Musíš to nosit?" "No, tak kdyby, ne, bylo by to dost blbý." řekl a jednu mi nasadil taky. Ale byla bílá.

Opět jsme se rozjeli a po pěti minutách jsem zastavili před nějakými opuštěnými kasárnami. Najednou byl uslyšen výstřel vedle nás. "Kdo to je?" ozval se hlas, který neznám.

"Debile, to jsem já." naštval se Ray. "Omlouváme se, nečekali jsme tě tu." přišel před nás nějaký blonďák a usmál se. Vypadá, jako dítě, na rozdíl od Kaie.

 Vypadá, jako dítě, na rozdíl od Kaie

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Trošku delší díl, snad se líbil :3 A opět včas :D Zatím Bye, Bye

Dva protikladyKde žijí příběhy. Začni objevovat