"Sluší ti." usmála se na mě Andy. "Děkuju." prohledla jsem si své tetování na zápěstí, přes igelit, který mi tam Kai dal, prý se to dělat musí a můžu to sundat tak po několika hodinách. "Stačí?" otočila jsem se na Felixe. "Uhm, teprve teď jsem tě přijal." přikývl Felix.
"Jo, Princess, vezmi si od nás čísla, kdybys něco potřebovala."řekla Andy a vytáhla mobil. "Uhm." přikývla jsem a vyndala ho taky. Číslo mi nadiktovala Andy, Luke, Felix, Kai a Elisa. Vlastně všichni, se kterými jsem se začala bavit.
"Tak jdeme oslavovat!" vykřikl Kai. Bavila jsem se. Smích, radost, všechny pozitivní pocity. Najednou jsme začali pít. Probudila jsem se s hroznou migrénou. "To bolí." rukama jsem si překryla hlavu.
Když jsem se rozkoukala, všimla jsem si, že jsem u Kaie v posteli šestém patře a Kai spí vedle mně. Vůbec nevím, co se stalo.. Ale ta hlava fakt bolí. Nandala jsem si roušku a sešla jsem do dolního patra, kde párty začala. Bylo to jako normálně. "Dobré ráno, strašně mě bolí hlava, nemáte nějaký prášek?" začala jsem.
"Dobré odpoledne Princess, nedivím se, že máš opici, potom, co jsi včera vše dělala hned po pár sklenic." chechtali se všichni kolem mně. "Co? Nechápu, co jsem udělala?" nechápavě jsem mrkala.
"No, tak, když jsi se trochu opila, začala jsi se strašně lepit na Samea a rozkřikovat, jak ho miluješ, takže jsem se dozvěděli něco zajímavého. Potom jsi začala zpívat a tancovat. Když jsi chtěla pít ještě víc a víc, Same už tě radši vzal nahoru a tam s tebou pravděpodobně usnul. Nemáme tam přístup, tak nevíme, co se přesně stalo." smála se Andy.
To snad ne... Vím, že jsem pila poprvé, ale abych dělala takové blboviny.... Ještě mě bolí k tomu hlava..
Tak se nám Alex trochu připila :D Zatím Bye, Bye
ČTEŠ
Dva protiklady
RomanceOn je rváč číslo jedna v okolí, já se konfliktům vyhýbám. On neví, co to škola je, já mířím za perfektní docházkou. Jsme úplný protiklady a stejně jsem se potkali...