Část 27 - Dangerous Princess

4.4K 202 26
                                    


"Dangers Princess." uchechtl se Felix. "To je dobrý, hodí se to k ní." zasmála se na mě Andy. "Uhm, nemyslím si, že je to špatný." přikývl na to Kai. "Taky si nemyslím, že je to špatný." zasykla jsem. Dangerous Princess. Zní to docela zajímavě.

"Tak ještě jednou, ráda tě poznává, Dangerous Princess." objala mně kolem ramen Andy. "Dangerous Princess je moc dlouhý, nevadí, když to zkrátím jenom na Princess?" zeptal se mě Luke. "Nevadí." odpověděla jsem.

"Tak, teď to asi můžeme udělat." povzdychl si Felix. "Taky si myslím." přikývl Luke. "Co?" zeptala jsem se. Všichni si nastoupili přede mě do řady a klekli si na kolena. "Doufám, že se o nás postaráš, Dangerous Princess, pravá ruko našeho vůdce." řekli sborově. 

Na to jsem nebyla připravená... "Budu se snažit." přikývla jsem. "Tak, teď jsi naše oficiální pravá ruka." usmál se na mě Luke. "Uhm." přikývla jsem nadšeně. "Kolik vlastně je?" "Osm hodin." odpověděl Felix. "Už?!" zděsila jsem se

"Můžeš mě odvézt?" Už je tak pozdě, je možný, že už je máma doma.. "Samozřejmě." přikývl Kai a já se šla převléct do mého oblečení. Potom jsme šli k motorce, která byla jako jediná větší a mohutnější a byla celá černá s rudým nápisem SkullHead.

Sedla jsem si za Kaie a chytila se ho kolem pasu. "Za chvíli jsem zpátky." řekl Kai a já se k němu přidala "Uvidíme se zítra." potom jsme odjeli, při tom, jak na nás všichni mávali. "Můžeme se bavit o tom před tím?" zeptal se mě Kai.

Úplně jsem na to zapomněla.. Moje odpověď na to, co je to přátelství a co je to láska.. "Můžeš si sundat roušku." zastavil na chvíli Kai a oba jsme si ji sundali. 

"Odpověď?" slzel z motorky a stoupl si přede mě. Asi se nedá odbýt.. ale... jak to mám vědět.. Nedal jsi mi ani šanci nad tím popřemýšlet.. Idiote..

"Moje odpověď je..."

"

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Terminátor to sice není, ale snad se líbí XD Navíc je to včas!! :D A já vím, že jsem strašná svině, a že vás opět nechám den čekat, ale není to tak více vzrušující? :D Počkejte na zítřek a dozvíte se, co vlastně Alex odpověděla, neboli naše Dangerou Princess :3 Zatím Bye, Bye

Dva protikladyKde žijí příběhy. Začni objevovat