Část 47 - Jako doma

3.7K 195 10
                                    


Oba jsem se potom přesunuli zpět do kasáren, kde to docela žilo. Sedli jsme si k baru a dali si džus, protože kdybych si vzala něco alkoholického, bůh ví, co bych udělala. "Hej, koukejte, co jsme našli!!" přišli nějací dva členové SkullHead a přinesli s sebou velikou televizi.

"Wooow! Tu jsem vždycky chtěla!!" přiběhla za nimi Andy. "To bude těžký namontovat." vložil se do toho Kai. "Neboj mi to zvládneme!" sebevědomě řekla Andy a a asi dvě hodiny tam tu televizi přidělávali. Dali ji před gauč, blízko k baru.

"Tak, je to!!!" vítězně se protáhla Andy a sedla si vyčerpaně na gauč. "Tak! Jdeme se koukat!" řekla. "Kde máte ovladač?." zeptala se těch kluků. "K tomu má být nějaký ovladač?" Naklonili zmateně hlavu. "Si děláte prdel, že jsem to tady montovala dvě hodiny za nic!!" začala je honit po celých kasárnách.

"To je docela vtipný." chechtal se Kai. "Mňau!" skočil mi na klín Lie. "Hele, koho to tu máme." pohladila jsem ho po sněhobílé srsti."Když se na něj tak dívám, je docela roztomilý." koukl se na něj Kai a začal ho hladit taky. "Je tak hebký." uchechtl se. "Líbí se ti?" zeptala jsem se vítězoslavně. "Trošku." zasykl. 

"Kai, kde tu vlastně máte sprchu?" zeptala jsem se ho. Já vím, že jsem se zeptala docela brzo. "Máme ji na druhém poschodí, ale jsou tam veřejný sprchy, takže, když se půjdeš koupat, tak to oznam, aby ti tam nikdo nevlezl." poučil mě a já si šla pro pyžamo. Ano myslím na všechno. 

"Prý se jdeš koupat, půjdu s tebou." skočila mi na záda Andy. "My se taky přidáme." přišla Megan a Clair. "J-já půjdu taky." přišla Elisa. Ještě jsem ji bez Lukeho neviděla, kromě mého ošetřování. Tak jsme teda šli asi všichni holky ze SkullHead do sprchy. 

Vysvlékly jsme se a já si i tak musela nechat roušku. Ale už jsem si zvykla, tak je to v pohodě. Dlouho jsem nezažila ten pocit, kdy jsem ve sprše, kapky mi stékají po celém těle a mám pocit bezpečí. Miluju to....

 Miluju to

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Příští díl se mi docela líbí, tak snad se bude líbit i vám :D Těšte se XD Zatím Bye, Bye

Dva protikladyKde žijí příběhy. Začni objevovat