Přišli jsme do obchodu, který byl docela od kasáren blízko. Cestou jsme minuli nějaký domy a rybník s parkem. Nakoupili jsme toho docela dost, tak čtyři tašky plného jídla. "To toho pořád kupujete tak moc?" zeptala jsem se a nesla jednu tašku.
"Princess, my to klidně poneseme." "To je dobrý." odsekla jsem. Najednou před nás přišli chlápci s tetováním na rameni. Z toho úhlu jsem to nemohla přečíst. Myslím, že jsou z jednoho toho gangu, co mi říkal Kai. "Potřebujete něco?" odrzle jsem se zeptala.
"Vy jste z gangu SkullHead, že?" zeptali se mně. "A co když jo?" přivřela jsem oči. "Můj šéf by si s vámi chtěl promluvit, stačí jedna." zasmáli se. "Když půjdu, neublížíte jim, že?" zeptala jsem se. Oni přikývli.
"Vy dvě běžte a řekněte Sameovi, co se stalo, pošlu vám poté SMSku, běžte!" zašeptala jsem. "Tak jdeme?" otočila jsem se na ně a oni mě zavedli na nějaké malé místo za obcí.
"Pane, přivedli jsme ji." řekli když jsme vstoupili do malého domu. "Jsme tady, co ode mně potřebujete?" zeptala jsem se drze. "Svažte ji." nakázal a ti dva kluci za mnou mě svázali a donutili mě si kleknout. Okey, klid, ještě je brzo.
"Tak, co ode mně potřebujete?" zeptala jsem se. "Chci zníčit SkullHead. Když ho zníčíme, budeme na prvním místě. To je můj sen a ty mi v tom pomůžeš." Opravdu jenom kvůli tomuhle?
Zatímco mi vyprávěl nějaký blboviny, proč to chce udělat, z kapsy jsem si vytáhla mobil a naťukala jsem nějakému kontaktu, buď Andy, Lukemu, Felixovi, Elise, nebo Kaiovi, že jsem v malém domu na konci vesnice a unesl mě gang, který má tetování na rameni.Mobil jsem přitom opět zandala do kapsy a svázaná poslouchala, co mi ten blbec, vlastně říká.
Tenhle obrázek se mi tak líbí :3 Zatím Bye, bye
ČTEŠ
Dva protiklady
Storie d'amoreOn je rváč číslo jedna v okolí, já se konfliktům vyhýbám. On neví, co to škola je, já mířím za perfektní docházkou. Jsme úplný protiklady a stejně jsem se potkali...