Část 9 - Zklamání

5.4K 270 7
                                    


Jsou čtyři hodiny a dvacet minut. Ještě pořád tu není. Nejspíš si ze mně dělal srandu. Jdu domů. Naštvaně jsem odešla domů a tam si lehla na svou postel.

"Je to idiot." zasykla jsem a slzy se mi sákly do polštáře. "Idiot...." řekla jsem a rychle jsem usnula. Vzbudila jsem se asi o dvě hodiny později. Šla jsem si k umyvadlu opláchnout tvář a poté zamířila do kuchyně.

Udělala jsem si své jahody se šlehačkou posypané kakaem. To mi zvedne náladu. Jako vždy jsem si sedla do obýváku na gauč a pustila si telku. Opět zprávy, dávají snad pořád? Ale opět nic zajímavého. 

Dojedla jsem jahody a šla jsem do kuchyně si něco uvařit na večeři. Rozhodla jsem se pro čínu s rýží. Je to za chvilku a výsledek je fakt úžasný. Ale nenašla jsem nikde papriku. Budu muset jít nakupovat. A to jsem tam dneska byla. Achjo..

Vzala jsem si tedy peníze a mířila do obchodu. Jediný, který byl poblíž, byl ten, kde jsem potkala Kaie, asi nemám na vybranou. Vešla jsem a ten prodavač vypadal docela jinak. Teda, ten jeho monokl přeš celý ksicht se nepočítá. Vypadal vystresovaně.

"Poprosím pouze tohle." položila jsem mu tři papriky na pás a on mi je spočítal. "Ty to nevíš? Vypadáš v pohodě." O čem to mluví? "Co tím myslíš?" "Takže nevíš. Pán byl dneska přejet autem." Ještě jednou? "Co?" vyhrkla jsem ze sebe. "Někam pospíchal a vlítl pod auto. Právě leží v nemocnici." řekl klidně. "Je to naše chyba.. Nedávaly jsme na něj pozor. Snad bude brzy v  pohodě."

Bezduše jsem zaplatila a vláčela se domů. On pospíchal... Za mnou.. A proto byl přejetý autem... Došla jsem domů a opřela se o zeď.  "Kvůli mně je teď v nemocnici... A já ho obviňovala..." 

" 

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Omlouvám se... Já vím, že má vycházet o tři hodiny dříve, ale trošku poslední dobou nestíhám :/ Tak vám sem dávám trošku smutnější díl :/ Ale i tak doufám, že jste si ho užili :3 Zatím Bye, Bye

Dva protikladyKde žijí příběhy. Začni objevovat