Část 25 - Probuzení

4.5K 216 26
                                    


"Tak, můžeme jít." usmál se Luke a vtrhli jsme dovnitř. "Dobrý den, zdraví vás SkullHead." usmála se Andy. Všichni v místnosti, asi tak 50 členů, možná více, se na nás otočili a koukali na nás jak na blby. 

"Ani neumí pozdravit, nevychovaný." zasykla Andy a Elisa si nabila zbraň. "Tak pojďte." usmál se Felix a všichni z místnosti se proti nám rozeběhli. Všichni byli úžasný. Elisa dobře střílela, ale ne do kritických míst, Luke boxoval, Andy kopala a Luke máchal svou pálkou.

Umí se takhle prát.. To bych do nich neřekla.. Najednou mě, ale zezadu někdo chytil za ruce a přiložil mi k hlavě zbraň. "Tak se uklidníme!" vykřikl a všichni se na mě ohlédly. Ale v tu chvíli zase chytili zezadu je. Tohle je blbá situace...

"Takhle na nás vlítnout, to není dobrý, ještě když nám před nějakou dobou uřmel, ne, byl zabit náš vůdce." řekl ten, co držel mě. "Já jsem nový vůdce, rád vás poznávám." uchechtl se a pistol ještě více přimáčkl k mé hlavě.

"Nedotýkej se mě...." zase.. zase ten hnusný pocit z mala.. Ten pocit, jaký jsem měla před lety. Je tak nepříjemný... Kai..

"Cos to řekla!?" vykřikl a nabil tu zbraň. "Nedělej to!" vykřikla Andy. "Zabij mě, mám větší hodnotu." zasykla. Ne... To nesmíš. "Myslíš, že jsem blbej?! Ona má bílou roušku, je to pravá ruka SkullHead, těžko bys měla hodnotu." přestaň, už to nevydržím.

"Pusť mě, nebo budeš litovat." sykla jsem na něj. "Myslíš?" uchechtl se.. Už je pozdě.. Nedokážu to už vydržet. "Jak chceš." zasykla jsem, šlápla jsem mu na nohu, dal jsem mu loktem do břicha a ruku jsem natočila tak, abych mu dala pěstí do pusy.

"Je to tvoje vina, že je po vás." řekla jsem a rozeběhla se proti těm lidem. Všechny jsem postupně začala porážet a nikoho nevynechala. Porážela jsem jednoho za druhým. 

Krev samozřejmě byla všude, i na mě. Všechny jsem během jedné minuty sundala. Pomocí toho, že jsem se to učila. Skončila jsem a otřela si rukou krev, kterou jsem měla na tváři.

 Skončila jsem a otřela si rukou krev, kterou jsem měla na tváři

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Já vím, říkala jsem, že to dneska jako vždy bude načas, ale něco se mi do mého programu přihodilo, takže jsem nemohla :/ Ale musím říct, že ta fotka se mi tak líbí :3 Omlouvám se, ale musela jsem ji sem dát :33 Snad mi prominete to, že nemá to oblečení a roušku :/ Zatím Bye, Bye

Dva protikladyKde žijí příběhy. Začni objevovat