Šla jsem doprovodit Kaie dolů. Zastavili jsme se u jeho motorky. "Nečekala jsem, že si tě mamka oblíbí." začala jsem konverzaci. "Jsem dva." zasmál se. "Alex.. Miluješ mě?" Co se mě tak narychlo ptáš??! Jak ti to můžu říct takhle narychlo!! To je nečekaný útok idiote...
"Proč se ptáš?" zeptala jsem se a sklopila oči. "Chci to slyšet." zasykl a nejspíše to myslel vážně. Teď asi není čas na vtipkování. "Uhm, miluju tě." přikývla jsem a on se usmál. "Já tebe taky." přiblížil se ke mně a políbil mě. "Zítra tě vyzvednu tady." mrkl na mě a rozloučili jsme se.
Proč to tak narychlo ode mě jako chtěl slyšet... Odešla jsem nahoru do svého pokoje a uslyšela zapnout sprchu. Nejspíše se máma šla osprchovat. skočila jsem si do své postele a svůj obličej zachumlala do polštáře. Poté mě ze polospánku vzbudil mámy telefonát.
"Ano, ano, už má konečně kluka! Naše holčička roste.." uchechtla se do mobilu. Ještě jednou?? Naše?? Rozklepali se mi ruce a vrátily se mi vzpomínky z té hrozné noci... Máma položila telefonát a mně se podlomily nohy.
"Mami? Co myslíš tím, naše?" Otevřela jsem dveře. Roztřáslo se mi celý tělo a rukama jsem si chytla ramena ve snaze se bránit. "Alex, já myslela, že spíš." zaskočila se. "To byl ten tyran?" zeptala jsem se bezduchým výrazem. "Alex, já ti to vysvětlím." snažila se mně uklidnit máma. "Nic mi nevysvětluj, ty jsi pořád v kontaktu s tím, kdo nám zničil život!!" vyjekla jsem na ni se slzami v očích.
"Zlato." "Neříkej mi zlato!!" vyrušila jsem ji veprostřed věty. "Alex, on to nechtěl udělat, byl pod vlivem alkoholu." "Znásilnil a surově zbil svou manželku a 11i leté dítě!!" chtěla jsem ji přivést k realitě.. Ona se pořád snaží mluvit s ním.. S tou zrůdou.. Práskla jsem dveřmi a zamkla se..
Taky napínavý, jak to asi bude dál? :D A omlouvám se, že to nevydávám včas, byla jsem pryč :/ Zatím Bye, Bye
ČTEŠ
Dva protiklady
RomanceOn je rváč číslo jedna v okolí, já se konfliktům vyhýbám. On neví, co to škola je, já mířím za perfektní docházkou. Jsme úplný protiklady a stejně jsem se potkali...