"A tohle jsou moji nejlepší muži ze skupiny. Jak už víš tohle je Luke, ten černovlasý, který na mě byl tak drzý je Felix, tahle holka je Andy a tady tahle druhá je Elisa." představoval mě ostatním.
"A jak už všichni víte, tohle je moje pravá ruka." "A jméno?" zeptala se Andy. "To vymyslíte vy. Je to důležitý úkol, proto ho svěřuji vám." lhář, prostě mi ho vymyslet zapomněl.. "Dobře, uděláme, co bude v našich silách." postavili se do postoje vojáka. Oni tomu fakt uvěřili.
"Rádi tě poznáváme, snad za chvíli tě budeme moct i oslovovat." objala mě kolem ramen Andy. "Taky tě rád poznávám." odsekl Felix, ale po tom, co se na něj Kai přísně koukl, tak to zopakoval slušně. "T-taky, tě ráda poznávám." schovávala se za Lukem Elisa.
"Těší mě." pozdravila jsem je taky. "Máš nějaký koníčky?" pořád mě držela v objetí Andy. "Ne." zakroutila jsem hlavou. "Aha, tím líp, budeš mít na nás více času." uchechtla se.
"A, co kluci?" zašeptala mi potichu do ucha. "Co s nimi?" "Máš už nějakýho?" "Ne." zakroutila jsem hlavou. "A líbí se ti někdo?" Kai. Blbe, proč jsi si vzpomněla na Kaie.. "Líbí, že?" uchechtla se Andy.
"Ne." "Nekecej, na někoho jsi si vzpomněla, ne?" pošťouchla mě. Ale taky by mě zajímalo, proč se mi vybavil Kai...
"No, vidím, že jste si s Andy padli do oka." řekl Kai. "Vypadá to tak." uchechtla se Andy.
A co si o nich myslím? Andy je dost energetická a je s ní snadné mluvit a skamarádit se s ní. Elisa je stydlivá holka, s kterou se zase těžké mluvit. Tyhle dvě jsou jako protiklady. Za to Luke je docela povahou podobný Andy, až na to, že není zase tak energetický a neposkakuje všude, jako Andy. A Felix? Nejspíše kluk, který je docela arogantní, nebojí se moc dosekávat Kaiovi. Takový frajírek.
Ale... Jsou všichni úžasný..
Andy
Elisa
Felix
Dneska trošku později, ale pořád včas :D Zatím Bye, Bye
ČTEŠ
Dva protiklady
RomanceOn je rváč číslo jedna v okolí, já se konfliktům vyhýbám. On neví, co to škola je, já mířím za perfektní docházkou. Jsme úplný protiklady a stejně jsem se potkali...