Část 5 - Problémy?

6K 282 13
                                    


Seděla jsem na zemi dalších 25 minut, dokud nepřišla mamka. "Bože, co se stalo Al?!" vystrašeně si sedla ke mě. "To je v pohodě. Jen se mi trošičku přitížilo." Zvedla jsem se a nandala jsem mámě špagety. Sobě taky a jedli jsme spolu.

"Je to dobrý." usmála se na mě mamka. "Děkuju." vyčistila jsem si zuby, vysprchovala se a zachumlala se do svých peřin. Ale pořád mi v hlavě zůstal obličej, který Kai měl. Bylo to tak strašidelný.

Usnula jsem rychle a opět vstávala na zvuk mého budíku. Opět na mně zakřikla máma, že už odchází a opět jsem měla toasty. Nic se nezměnilo. Vzala jsem si svou uniformu a vyšla z bytu. Ale nešla jsem přes park. Šla jsem okolo. 

Došla jsem do školy a sedla si na své místo. Opřela jsem se hlavou o svou lavici a přemýšlela, proč jsem vlastně toho idiota Kaie potkala. Do třídy vstoupil učitel a celý den utíkal nějak pomalu. Byl nudný.

Po posledním zazvonění jsem šla domů opět okolo parku. Musela jsem na něj být tak hnusná? Ano, musela. Musela jsem na něj řvát? Ano, musela. Musela jsem mu říct, aby už se přede mnou neukazoval? Ano, musela. 

Sakra!! Vždyť jsem udělala správnou věc, nepokoušej se toho litovat!! plácla jsem si rukama po obličeji, abych se probrala. "Ale, co tu dělá takový děvčátko maličký?" přišel nějaký opilce. Opravdu? Za bílého dne?

"Omlouvám se, ale nechte mě prosím projít." chtěla jsem ho obejít, ale opět si přede mě stoupl. "A co když řeknu ne?" Ten mě štve! Mám dost špatnou náladu, radši, ať mě neprovokuje... "Omlouvám se, ale spěchám za svým přítelem." omluvila jsem se a opět jsem ho chtěla obejít.

Ale on si přede mě opět stoupl. Achjo, co udělám? Nemám ráda konflikty, a i tak se pořád do nějakých dostávám.

 Achjo, co udělám? Nemám ráda konflikty, a i tak se pořád do nějakých dostávám

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Opravdu moc se omlouvám, že přidávám část tak pozdě, ale nějak... zapomněla jsem na to. Opravdu se omlouvám a předem informuji, že zítra část bude vydaná později, protože budu celý den pryč, tak si nemyslete, že jsem na vás zapomněla hned 2x :D Zatím Bye, Bye

Dva protikladyKde žijí příběhy. Začni objevovat