Vyrušilo mě houkání sanitek, který jeli kolem parku. Asi už je čas jít domů, než si něco máma udělá.. Ale bylo pozdě.. Přišla jsem k naší bytovce, kde stály všechny sanitky a nakládali do jedné právě moji mámu.
"Uhm, co se stalo!" bezduše jsem chytila jednoho záchranáře za jeho paži. "Jste její dcera?" zeptal se mě a já přikývla. "Nastupte si." pobídl mě rukou a já rozklepaná koukala na svoji mámu.. Nejspíše se podřezala, měla zápěstí celé od krve a zavázané.
"Tohle je vzkaz, který nechala v koupelně vedle ní." Podal mi záchranář vzkaz, na kterém bylo napsáno -
Moji milovaný dceři
Alex, nevěděla jsem, že ti to tak ublíží. V tu noc, co za námi tvůj otec přišel, byl i pod silnými drogy. Jako malá jsi vždy chtěla takového velkého medvěda a já vždy chtěla ten krásný diamantový prstýnek, na který jsem se vždy při nákupech koukala. Proto tvůj otec pracoval. Ale když ho vyhodili, už nezbyla šance, že by ti ho koupil. Proto zašel do klubu, kde se opil a párkrát si dal drogy. Když jsem mu volala, ať jde domů, už v tu chvíli jsem věděla, že to nebude v pořádku. Ale i tak jsem ho dovnitř pustila. Když jsem ho začala uklidňovat, že spíš, rozzuřil se ještě více a začal mě mlátit. A drogy a alkohol udělal to ostatní. Tak, jak si to pamatuješ.
To se v tu noc stalo. Kvůli tomu, že nás tak moc miloval udělal tohle. Nebylo by to tak, že si to pamatoval, když se dostal ráno do normálního stavu, zavolal sanitku a říkal, že si nic nepamatuje. Řekla jsem, že nás někdo napadl a tvůj otec přišel ráno.. Tobě jsem to řekla jinak.. Snad ti to aspoň trochu změnilo názor na tvého otce.
Tvá mamka
Mohla jsi mi to přece říct normálně a ne se zabíjet." zasykla jsem.. Opřela jsem se o okno a slzy jsem měla na krajíčku.
Docela smutný díl :/ Ale včas! :D Zatím Bye, Bye
ČTEŠ
Dva protiklady
RomanceOn je rváč číslo jedna v okolí, já se konfliktům vyhýbám. On neví, co to škola je, já mířím za perfektní docházkou. Jsme úplný protiklady a stejně jsem se potkali...