"Ano, ano, uklidněte se." Všichni zavřeli pusy a pozorně poslouchali Kaie. Docela poslušný. "K tomu, proč má roušku... Ano, stala se mou pravou rukou. Vím, že jste čekali, že vyberu Lukeho, ale nemyslím si, že by to zvládl." Tohle bylo k němu docela hnusný.
"A ona to zvládnout má?" vykřikl jeden z davu. "Prošla testem." všichni byli zaskočeny. Myslí tamtím testem? Už nevím, jak se mu říká, jak jsem se na něj naštvala nejspíše.
"To nemyslíte vážně, že vaše pravá ruka bude bezbranná holka, která se neumí ani ubránit, určitě ji vystraší i pohled na krev." předstoupil jeden z davu. Vysoký černovlasý kluk. "To se neboj, už zabití viděla." Tohle mě nebaví... Chci domů..
"To mi připomíná, že po nás půjde RedHawk." zamyslel se Kai nahlas. "RedHawk? Jak to? Proč? To není možný, jsou hned třetí nejsilnější gang po nás!" vykřikl Ten černovlasý a zavládl chaos. "Možná umřeme." "Ne, musíme bojovat."
"Hej." zasykl Kai, ale ignorovali ho. "Zavřete kurva ty svý huby, já mluvím!" vykřikl vůdcovským hlasem, který nešel neuposlechnout. "Není to moje vina, prostě je teď jejich vůdce mrtvý no." řekl Kai. "Kvůli mé chybě umřel, tak to snad vydržíte, ne?" Ale on umřel kvůli mě.. Kai bude mít problémy.
"Opravdu udělal něco tak nezodpovědného?" slyšela jsem z davu. "To kvůli mě byl zabit." zasykla jsem a pozorně mě všichni poslouchali. "To nem-" "Buď zticha... Neměl bys jim lhát, řekni jim to na rovinu, nemusíš mě bránit, já se ubráním sama." skočila jsem Kaiovi do řeči.
"Vůdce RedHawk mě unesl, a když přišel Kai, tak mě chtěla zabít. To je důvod, proč ho Kai střelil. Suďte mě, ne jeho, ale docela jste mě zklamali." šmikla jsem rameny a všichni čekali, co řeknu dál.
"Nevěřit vůdci, je ta největší chyba, kterou můžete udělat. A tu jste právě udělali."
Užijte si díl opět vydaný včas :D :3 Zatím Bye, Bye
ČTEŠ
Dva protiklady
RomanceOn je rváč číslo jedna v okolí, já se konfliktům vyhýbám. On neví, co to škola je, já mířím za perfektní docházkou. Jsme úplný protiklady a stejně jsem se potkali...