"Tak? Chtěla bys?" "Nevím. Proč bys mě chtěl jako pravou ruku SkullHead?" usrkla jsem zase z čaje. "Mohla by to být zábava, nemyslíš?" "Jenom kvůli tomu?" "Ne. I kvůli tvému bezpečí. Kdybys byla pořád po mém boku, do tohohle, co se stalo dneska, by jsi se už nedostávala."
No, to dává smysl. "Nevím." přivřela jsem oči. Opravdu nevím. Ale.. Není to tak, že bych zrovna dvakrát nechtěla. "Měla by jsi se rychle rozhodnout." upíjel čaj. "Co bych za to dostala?" otočila jsem se na něj.
"Heh. Zábavu do života." uchechtl se. "Když řeknu ano, mohla bych jezdit na tvé motorce častěji?" se zájmem jsem se zeptala. "Samozřejmě." "Tak to beru." vykřikla jsem. "Tak dohodnuto." podal mi ruku a já si s ním plácla.
"Zlato, jsem doma." Mamka... Nějak brzo. "Co to tu tak vo-" přišla do obýváku a viděla tam Kaie. Hned se zastavila. "Omlouvám jsem, že jsem rušila." snažila se odejít. "V pohodě mami." "Určitě?" "Uhm, klidně tu buď." přikývla jsem. "Jak myslíš." odložila si kabát na věšák a tašku si položila ke dveřím.
"Chceš taky čínu? Je to poslední porce." "Nene, nemám hlad, jedla jsem v práci, najez se ty." usmála se. "Jak myslíš." přikývla jsem a ona se "nenápadně" přesunula do svého pokoje.
"Tvoje mamka?" "Uhm." "Je milá." "Já vím." dopila jsem čaj. "No, tak já už asi půjdu." postavil se Kai. "Doprovodím tě." postavila jsem se s ním a šla s ním dolů, až k motorce.
"Dík za doprovod." sedl si Kai na motorku. "Nemáš zač. Jen ještě něco. Zítra je Sobota, když jsem tvá pravá ruka, kdy a kde bychom se měli sejít?" "Takže přijímáš nabídku?" "Zkusím to." šmikla jsem rameny. "No, tak co u parku ve dvanáct?" "Uhm, budu tam." přikývla jsem.
"Ještě něco." "Co?" "Pojď blíž." pobídl mě rukou Kai. "No?" nahnula jsem se k němu..
Ale to, co udělal potom..... On mě políbil........
Dneska už v čas :D Taky o dost delší kapitola, tak si jí užijte :3 Zatím Bye, Bye
ČTEŠ
Dva protiklady
RomanceOn je rváč číslo jedna v okolí, já se konfliktům vyhýbám. On neví, co to škola je, já mířím za perfektní docházkou. Jsme úplný protiklady a stejně jsem se potkali...