Část 50 - Jako rodina

4.5K 231 18
                                    


"Jsem ráda, že jsi kluk naší dcery. Taky žádám, aby jsi se o ni postaral." přidala se mamka. "Tak my půjdeme." vstala jsem a byla na odchodu. Kai mě následoval. "Tak zase příště." řekla jsem a odešla při tom, jak se na mně rodiče usmívali. Dole jsem si nasadili roušku a jeli opět do kasáren.

"Princess, Same, jaké to bylo?" přivítal nás hned Luke. "Uhm, ušlo to." usmál se Kai a já přikývla. Přišli jsme dovnitř a opět ty pohledy. Pohledy, co řekneme a co uděláme. Tady se cítím doma více, než u rodičů. Všichni tady jsou jako moje rodina.

A to svědčí moje tetování. Zatím si ho nikdo nevšiml, protože jsem měla dlouhé rukávy.. Asi začnu nosit krátký.. "Same, když jsme se v krátké době postarali o Heck a RedHawk, tak si na nás gangy dávají pozor a bojí se nás ještě více." přišel za námi nějaký kluk. Asi nějaký informátor.

"Aha, to je dobrý." usmál se děsivě Kai. "Mňau." otřel se mi o nohu Lie. "Ahoj, stýskalo se ti?" vzala jsem ho do náruče a on se mi otřel o tvář. "Jste spolu roztomilí." usmála se na mě Andy a vyfotila nás. 

"Tak, jdeme oslavovat!!!" vykřikl Felix. "Kvůli čemu?" zmateně jsem se zeptala. "Máme nového člena, jménem Lie!" zasmál se Luke a Leiovi připnul obojek, kde bylo vyšito Lie.

"To je roztomilý." rozzářili se mi oči. Byl to opravdu roztomilý obojek. Byl černý a jméno bylo vyšito červenou. "Nebudeme přece tetovat kočku, tak obojek stačí." usmál se Luke, za kterým se opět schovávala Elisa.

"Elis, chceš si ho pohladit?" zeptala jsem se. "Uhm." přikývla a šla si ke mě Liee pohladit. "Heboučký." usmála se celý zbytek dne jsme slavili. Upřímně tady oslavujeme skoro všechno. I to, že jsem konečně sehnali ten ovladač na televizi, tak jsme to spojili dohromady.

Já jsem do ruky opět vzala pití.. Achjo.. Už se netěším na to, jak mi budou ostatní vyprávět, co všechno jsem zase udělala.

 Už se netěším na to, jak mi budou ostatní vyprávět, co všechno jsem zase udělala

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Jmenuji se Alex. Mám perfektní docházku a nedávno jsem potkala kluka, který je největší rváč v našem okolí, jmenuje se Kai. Ze začátku jsem si myslela, že je to pouze kluk, který si užívá bolesti druhých. A potom se mi to utvrdilo. Ale když jsem ho poznávala dál, a dál, ukázal mi i tu druhou stranu, kterou má. I když jsme hrozný protiklady, tak jsme se setkali... 


Tak poslední kapitola, snad se vám líbila :( Ale nebojte, i u této bude poslední část knižky, která bude o ni zahrnovat info a i, jestli bude další knížka :3 Zatím Bye, Bye

Dva protikladyKde žijí příběhy. Začni objevovat