Část 24 - Výprava

4.6K 209 13
                                    


Vyšla jsem zpoza rohu oblečená a všechny pohledy padly na mě. "Je to divné?" zeptala jsem se. "Ne, fakt ti to sluší, jsi tak hezká." skočila na mě Andy, až jsem málem spadla. "U-uhm, sluší ti to." opět se Elisa schovávala za Lukem.

"Taky si myslím, že to ujde." šmikl rameny Felix. "Mám stejný názor." usmál se na mě Luke. "A ty?" můj pohled směřoval na Kaie. "Měla jsem ti vybrat o něco delší bundu." "Líp se v tom pohybuje." naštvala jsem se.

"Ale jo, sluší ti to." uchechtl se. Proč mě vlastně zajímal pouze jeho názor? To je divné, ne? "Tak, vyrazíme?" trhla mi za ruku Andy. "Ale na čem pojedeme?" zeptala jsem se. "Na motorce, pojedeš za mnou." natěšeně vypískla Andy.

Šli jsme tedy za kasárny, kde stálo fakt hodně motorek. "Moje je tahle." sedla si na černomodrou motorku Andy. Felix si sedl na tmavě fialovou až černou motorku a Luke si spolu s Elisou sedli na bílo-černo-žlutou motorku. 

Sedla jsem si tedy za Andy, Elisa si sedla za Lukeho a Felix si sedl sám. Proč je Elisa pořád u Lukeho? To by mě zajímalo..

Rozjeli jsme se a jeli asi deset minut, nebylo to moc dlouhý. Zastavili jsme před skoro zbouranou budovou, která vypadala skoro jako skládka. "Tady se prý ukrývá gang RedHawk, měli bychom ho prý dokončit, než zjistí, že jsme jejich vůdce zabili my." uchechtla se Andy.

"A jak bojujete?" zeptala jsem se zvědavě. "Já spíše kopu." kopla nohou Andy. "Já jsem boxerský typ." řekl Luke. "Já bojuji pálkou." vytáhl Felix pálku se hřebíkama, z bůh ví kde. "J-já střílím." vytáhla Elisa zbraň z kapsy.

"A co mám dělat já?" zeptala jsem se. "Ty nám vel." mrkla na mě Andy. "Zvládnu to?" "Určitě." pohladila mě po hlavě. "Okey, zkusím to." odhodlaně jsem řekla.

Ale proč se cítím, tak zbytečně...

Ale proč se cítím, tak zbytečně

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Snad se vám líbil :3 Vím, že je později, ale vydala jsem to, co nejdříve, tak se na mě nezlobte, zítra by to zase mělo vyjít v  19:00 :D Zatím Bye, Bye

Dva protikladyKde žijí příběhy. Začni objevovat