"Protože.!" založil si ruce na prsou. "Ale je roztomilý. Je to kocour." tulil se ke mně "Jo, proč ho sem nechceš?!" přidala se Andy. "O kočku se taky musíš starat." řekl. "Budu." trvala jsem na svým. "Slibuješ?" "Slibuju." přikývla jsem. "Jak chceš, ale musíš se o něj starat." povzdychl si. "Děkuju." poděkovala jsem.
"Jak se bude jmenovat?" zeptala se Andy. "Nevím." zakroutila jsem hlavou. "Hele, nevypadá jako SameLie?" přišel k nám Luke. "Taky si myslíš?" přidala se Andy. "Tak se bude jmenovat Lie!" přikývla jsem a Luke s Andy se mnou. "Nemůžu uvěřit, že jste po mně pojmenovali kočku." divil se Kai.
Já ji pustila a přemýšlela o škole. Co udělám? "Nechceš někam zajet?" přišel ke mně Kai. "Kam?" "Kam chceš." usmál se na mě a já přikývla.
Jeli jsme do nějakého centra, kde bylo plno obchodů. Dali jsem si zmrzlinu, pro Liee jsme koupili pelíšek a jídlo a o všemožném si povídali a já mu řekla i o škole. Zeptala jsem se, jestli tam mám jít a on mi řekl, že podle toho, co chci jako dospělá dělat.. Samozřejmě, že nevím..
"Musím si odskočit." řekl a odešel někam Kai. Ale, když jsem sama, děje se často- "Ale, kdo pak jsi holčičko?" přesně tohle.. "Mluvíte na mě?" otočila jsem se na nějakýho chlapa který měl tak 29.
"Na koho jiného?" uchechtl se na mě. "Nechceš někam zajít?" zeptal se mě. "Ne, mám přítele, ale děkuji." "A já mám přítelkyni, máme toho tolik společného." vytáhl mě za ruku k sobě. A teď se děje něco jako- "Nedotýkej se jí!" tohle. Kai zatáhl toho chlapa k zemi.
Oba jsem odešli od něj pryč. "Jsi jak magnet na problémy." řekli mi Kai. "Taky si myslím." připustila jsem. "Kai, chtěla bych se nechat ostříhat." "Proč?" "Chci si ostříhat tyhle vlasy. Chci změnu." "Určitě ti to bude slušet." řekl mi a šli jsme do kadeřnictví, kde mi to zkrátili.
Vyšla jsem z kadeřnictví a Kai na mě vyjeveně koukal. "Je to špatný?" přejela jsem si vlasy.
Snad nevadí, že jsem vám ji ostříhala :D Zatím Bye, Bye
ČTEŠ
Dva protiklady
Roman d'amourOn je rváč číslo jedna v okolí, já se konfliktům vyhýbám. On neví, co to škola je, já mířím za perfektní docházkou. Jsme úplný protiklady a stejně jsem se potkali...