Zar je tako lako?

263 14 0
                                    

"Mama, gdje je tata otišao?" Neo je došao u sobu nedugo nakon što je Bruno izašao iz nje. Za njim je došao i Ivan.

"Ne znam. Što ti je on rekao?"

"Da ide na daleki put."

"Da, i da se dugo neće vratiti." Ivan je nadodao.

"To ti je odgovor."

"Hoćete li se vi ponovno rastati?" upita ju Ivan.

"Znao sam! Znao sam da ćeš mi ponovno to učiniti! Kako si mogla?!" Neo je otrčao u svoju sobu.

"Neo!" Adela je pošla za njim.

"Što se zapravo događa?"

Netko je pozvonio i Adela je otišla otvoriti vrata. Nadala se da je to Bruno i da se predomislio.

"Dobar dan!" pozdravila ju je starija žena pred vratima.

"Dobar dan..." Zbunjeno ju je pogledala Adela. "Kako vam mogu pomoći?"

"Došla sam reći vam sretne vijesti. Našli smo udomitelje za Ivana."

"Oh... Uđite."

Ivan je to čuo i ušao je k Neu u sobu.

"Došli su po mene."

"Što to govoriš? Tko je došao po tebe?"

"Oni. Zli ljudi iz doma. Žele me tamo odvesti."

"Ozbiljno? Nećemo im to dopustiti."

"Stvarno? Obećaj mi to ako to misliš. Obećaj da me nećete napustiti."

Neo je vidio kako se Ivan tresao od staha i bez razmišljanja mu je to i obećao. Ni on nije htio da Ivan ode kada su se napokon sprijateljili i postali kao braća.

_________

"I vi mislite da je to dobra ideja? Izdvajati ga iz obitelji sada kada se napokon navikao na život s nama?"

"Znam da je proces traženja udomitelja trajao duže od očekivanog no katkad je to jednostavno tako. Osim toga, vi i vaš muž nikada niste bili njegovi zakonski udomitelji. Samo privremeni. Pristali ste na to."

"Da, ali... Sada ga želim zadržati. Želim ga posvojiti."

"Adela je rekla da me želi posvojiti!" Ivan je zagrlio Nea.

"Ozbiljno? Znači ipak ćemo ostati skupa!"

"Nažalost gospođo Adela, to Nije više moguće. On je već obećan drugim roditeljima."

"Obećan? Ne možete ga dati nekome bez njegova pitanja? Pa što vam je?"

"Gdje je vaš muž? Slaže li se on s tom idejom o posvojenju?"

"On je... Izišao."

"A gdje? Na poslu je možda?"

"Da... Na poslu."

"Zašto me lažete, Adela? Znam dobro gdje je vaš muž. Napustio vas je. Pa srela sam ga na stubištu i sve mi je ispričao. Ne samo da nećete moći zadržati Ivana već imate i male šanse da zadržite Nea budući da je do nevjere u braku došlo s vaše strane."

"Što... Što to govorite? Ja nisam takva."

"Sve ja znam, vrlo dobro vas poznam i takve kao vi. Susrećem se s takvima svakodnevno."

"Ja... Nije istina, stvarno. On laže. Nemojte mi uzeti djecu."

"Doviđenja, gospođice Adela!" Žena se ustala. "Sama ću se ispratiti van. Nadam se da je ovo i zadnji put da se srećemo."

Cijena ljubaviWhere stories live. Discover now