Naháňačka

31 4 0
                                    

Shadow zobudila všetkých svojich nových učňov, teda ak sa to dá tak povedať. Poskákala po nich a potom vyšla z nory a čakala. Prvý vyšiel Salos jeho nasledovala Lon, za nimi šiel biely vlk Nol, to sa načakali kým prišiel Por a jeho brat Kemži. Shadow oznámila že sa dnes zúčastnia lovu. Salos sa chcel celou mocou vyhnúť lovu, nedalo by sa povedať že by mal s lovom dobré skúsenosti.

"Ale neboj nič sa ti nestane a ani nikomu inému teraz som tu ja." upokojovala ho. Salosovi nepomohlo nič tak či tak sa musel vydať s ostatnými. Shadow sa pripojila k veľkým vlkom, ktorý šli na lov. Šli dosť dlho kým našli ďalších troch vlkov, ktorý sa skrývali za stromami. 

"Zaujímavé že sa učni paktujú s vrahmi ich svorky." povedal jeden vlk, ktorý ich celú cestu pozoroval z oblakov. Bol to jeden z vlkov, ktorý sledovali svorku Lojnov. No veľa ich odišlo pozerať na inú svorku v domnienke že zanikla. Ale ich sestra, vedela že niekto prežil a preto stále pomáha svojej svorke i keď väčšina zanikla. Ale v jej bratoch a sestrách i keď patria do inej svorky, kus tej starej ostáva. A možno keď sa bude snažiť niekto z nich vytvorí znovu svorku Lojnov a tak nezanikne. 

Vlci im ukázali na veľkého jeleňa. Bol sám a preto bol v nevýhode. Všetci sa okolo neho takticky rozmiestnili vo správnom čase zaútočili. Jeden hnedočierny vlk precenil jeho sily a ako prvý sa naňho vrhol. Jeleň bol pripravený a odrazil jeho útok. Silno ho parohami odhodil a aj by sa za ním rozbehol keby nezasiahol jeden z vlkov. Zranený vlk sa rozbehol preč a jeleň ho nasledoval. Za jeleňom bežal jeden z vlkov. Tesne za jeho chvostom sa podkol o koreň a spadol na zem. Jeleň stále bežal za svojim prenasledovateľom, ktorý sa stal prenasledovanou korisťou jeleňa.

"Tak fajn idete!" zakričal veľký vlk na Shadow a jej učňov. Shadow sa sa prikrčila, mrkla na ostatných a rozbehla sa za korisťou. Kemži sa za ňou zaradil lebo jej chcel preukázať úctu. Jeleň prikrčil zraneného vlka až ku skale. Krčil sa tam ako ježko keď sa snaží zo seba urobiť guľu. Shadow naňho skočila a zahryzla sa doňho. Jeleň pocítil pichanie na chrbte a otočil sa. Shadow sa pevne držala a tak sa jeleň musel poriadne snažiť aby ju striasol. Bol poriadne naštvaný, bolo to vidieť podľa jeho postoja a v jeho očiach. Rozbehol sa po najbliším vlkom.Bola to Lon. Hneď ako to zistila že sa stala korisťou dala sa na útek. Nol aby zachránil svoju sestru vyskočil na jeleňa a hrýzol ho. Len tak tak sa udržal ale našťastie mu pomohli Kemži a Shadow. Kemži predbehol jeleňa a brechal naňho aby sa zľakol a Lon mohla utiecť. Salos videl svoju šancu zachrániť sestru a tým odčiniť to čo vyviedol. V ten moment bol rýchlejší ako najrýchlejší vlk na svete. To jeho sestra mu pomáhala aby zachránil Lon. Keď k nej dobehol povedal Lon:

"Mám ťa rád." v ten moment keď to dopovedal drgol do nej tak že spadla ďaleko od jeleňa a nebezpečenstva. Tým sa dostal na jej miesto a zachránil ju. Tak ako jeho sestra zachránila jeho, teraz on zachránil svoju sestru. Keby prišiel len o sekundu neskôr jeho sestra by skončila prepichnutá parohami. Keď sa tak stalo prišli dospelý vlci a zabili jeleňa.

"Dobrá práca ale dvaja vám chýbajú." povedal jeden z vlkov. Shadow sa porozhliadala a uvidela Salosa napichnutého na parohy. Rozbehla sa za Salosom a začala ho hladkať no neostala tam dlho. Prišla Lon a odstrčila ju.

"Choď preč! Nie je to tvoja rodina!" potom sa prikrčila a rozprávala svojmu bratovi: "Neboj,neboj som tu len prosím nechoď preč nechcem stratiť aj teba!"

"Lon...on..." povedal Nol ale Lon ho hneď zastavila.

"Nič mu nie je! Bude v poriadku! Však Salos? Bude to dobré." keď to dopovedala začala ešte viac plakať. Nol sa k nej prikrčil a pobozkal ju na čelo. Privinul si ju na telo a ticho jej rozprával aby ju upokojil.

"Nol je to moja vina?"

"Nie,nie Salos urobil správnu vec." Nolovy sa pustili slzy ale nechcel aby to niekto videl a tak si sestru privinul k sebe. Keď sa Lon upokojila Nol ju pustil a šiel ju odprevadiť domov.

"Nemôžeš tu byť vieš..."

"Chápem poznám cestu len chcem nejako pomôcť."

"Pomôžeš tak že sa bez plaču vrátiš domov po ceste môžeš niečo uloviť." Lon prikývla a odišla. Nol sa vrátil ku koristi. Salos už tam nebol, Shadow a jeden z vlkov ho niesli preč.

"Kam ho nesiete?" pribehol a spýtal sa.

"Nebude predsa mŕtve telo ležať len tak v lese." odpovedala mu Shadow.

"A kam ho nesiete?"

"Ideme ho odniesť tam kam sa dávajú mŕtvy z našej svorky."

"Idem s vami!"

"Nejdeš! Nemáš dosť práce?!" zakričal na Nola vlk čo niesol Salosove telo.

"Je to môj brat!"

"A čo! Čo tým chceš povedať?" ohrnuje sa naň ten vlk.

"Ivor, nech ide má pravdu je to jeho brat, aspoň jeden z rodiny musí byť pri tom."

"Dobre." povedal Ivor a odvrátil zrak.

"Ďakujem." ticho povedal Nol a vybral sa so Shadow a Ivorom posledný-krát rozlúčiť so Salosom. Ostatný nemohli ísť, museli totiž odniesť korisť do tábora. Lon cestou do svojho nového domova chytila vypasenú myš. Doniesla ju na kopu a pomohla s korisťou. Nol mal pravdu, keď zbadala jeleňa pripomenulo jej to Salosa.

"Môj život nebol dlhý, urobil som veľa chýb a málo dobrých vecí

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Môj život nebol dlhý, urobil som veľa chýb a málo dobrých vecí. Kvôli mne je moja sestra Dem mŕtva ale zachránil som svoju druhú sestru, Lon. Nechcem aby sa moja sestrička kvôli mne tak trápila. Viem aké to je. Dnes tu sedím so svojou sestrou Dem na oblohe a pozorujem život svojej svorky. Najviac pomáham Lon. Chcem aby mala šťastný život a aby bol na ňu každý dobrý. Budem sa snažiť. Po svojej smrti sa mi celý život prekrútil pred očami. Videl som svoju svorku, sestru Dem, babku aj dedka a aj ich zánik. Videl som sa ako malé šteňa, ktoré sa hraje so svojimi kamarátmi. Mal som si viac všímať Lon a Dem. Chcem ešte toľko povedať svojej sestre. Ale ona ma nepočuje. Vždy tu pre ňu budem, a aj pre ostatných. Dnes a každý iný deň hovorím svojim súrodencom: Mám vás rád."

OSUDWhere stories live. Discover now