Ubehlo päť dní od Tailtailinej udalosti. Kemži, zaslepený láskou k Tailtail sa už definitívne rozhodol: zradí svorku Lúnovcov a zabije Winna. Prišli akurát z lesa v ktorom boli na love. Neulovili však nič a tak išli o pomoc poprosiť Winna. Tailtail sa zastavila a Kemži otočil hlavu na ňu.
"Čo je Tailtail?"
"Len rozmýšľam...zvládneme to len mi dvaja? Vieš že by sme povedali Bi..." Tailtail nemohla dopovedať pretože ju Kemži prerušil.
"Zradila ťa a už sa celkom poddala svorke Lakomcov! Fuj! Len sa na ňu pozri! Hádam nechceš skončiť ako ona, poddaná vo svorke a musí poslúchať čo jej kto čo povie. Máš na viac, budeš alfou a ja sa o to osobne postarám!" rozhodol Kemži a oblizol ju na čele.
"Lakomcov?"
"Lúnovcov, Lakomcov. Nie je to jedno?"
"Je, ľúbim ťa." povedala Tailtail a lízanec mu opätovala.
"Aj ja teba." odpovedal a šiel ďalej táborom k Vysokej skale pod ktorou ležal Winn a prizeral sa chodu tábora spolu s Aresom, ktorý bol jeho syn. Po tom ako stratil matku bol Winn jeho najlepším priateľom. "Winn, bol som na love spolu s Tailtail a nič sme neulovili. Rozmýšľal som že ty si veľmi múdry, odvážny a skúsený a že by si nám vedel pomôcť. A ja dúfam že to čo sa o tebe hovorí je pravda." chválil ho Kemži a Winn a Ares sa na neho pozerali. Ares trocha zarazene zatiaľ čo Winn hrdo.
"Isteže je to pravda! Som ten najskúsenejší vlk a nebál by som sa o sebe tvrdiť že aj najzdatnejší vlk vo svorke. Vidíš všetky tie jazvy? Tie mám zo svojich starých súbojov. Už mám sedem rokov a stále som čulý a bystrý. A isteže vám nemotorným vlkom pomôžem lebo ako vidím tábor slabne a treba niečo zaobsarať na večeru." hrdo povedal Winn a postavil sa na odchod. Ako išiel, za chvost ho niečo stiahlo a on sa otočil. Bol to Ares, ktorý sa na neho prosebne pozeral. Áno aj Ares, vlk dravý bez citov sa dokáže prosebne pozerať. "Počkaj! Ares pôjde s nami. Musí sa predsa niečo priučiť aj odo mňa! Pretože ja som najlepším lovcom vo svorke!" rozkázal Winn a Ares sa k nemu šťestne pripojil. To mi tu ešte chýbalo, teraz je to naozaj skúška pretože Winn a Ares spolu su ťažký oriešok! Hovoril si v duchu Kemži keď spolu s nimi a aj s Tailtail prešli južný vchod a mierili do lesa. Winn a Ares začali vetriť korisť ale keď nič nezacítili nedali to najavo a čuchali ďalej. Kemži a Tailtail sa posunuli a zakričali že zavetrili korisť i keď nič nezacítili. Winn a Ares nechceli vyzerať že nemajú čuch a nič necítia a tak len prikývli že je to pravda a nasledovali Kemžiho a Tailail, ktorý ich viedli do pasce. Prešli les až sa dostali k obávanej časti močiara. Táto časť bola obávaná preto lebo tu bahno bolo hustejšie a mnoho zvierat sa v ňou už utopilo. Kemžiho a Tailtailin plán znel: utopiť ich v bahne! Ares sa zarazil pri pohľade na bahno, ktoré bolo od neho len pár skokov. "Ale Ares, si môj syn a tak buď odvážny!" napomenul ho Winn a Ares ťažko prehltol. Potom nasledoval vlkov, ktorý skackali po okrajoch, tam kde bahno nedočiahlo.
"Ares, ty ako mladý a šikovný vlk, syn mocného Winna by si mal ísť okolo a upozorniť nás na korisť. Jasné?" povedala Tailtail a Ares ubitý lichôtkami sa okamžite vybral splniť to čo mu Tailtail dala za úlohu. Kemži, ktorý išiel takticky za Winnom si všimol griffinov, ktorý sedeli neďaleko. Ukázal ich ostatným ale Winn im nevenoval príliš veľkú pozornosť. Neboli to len griffinovia ako Obláčik ale griffinovia mrchožrúti. Boli veľký asi ako Ares, starý učeň a neustále krákali a vydávali mystické zvuky. Obývali tieto miesta pretože tu zomieralo veľa zvierat a tak mohli hodovať. Čakali len kedy jeden z nich spadne do bahna a utopí sa. Bahno za niekoľko dní vyplaví jeho telo na kraj bahnovitého jazierka a oni môžu jesť. Griffinovia však neboli len mrchožrútmi ale občas vo svoj prospech pomáhali predátorom zabiť korisť. Keď hovorím vo svoj prospech myslím tým že si korisť nechajú a bránia ju vlastným telom a veľa predátorov už korisť nechá tak. Ako išli došli k úzkemu chodníčku, ktorý bol dlhý asi päť koňských skokov. Kemži v ten moment sotil do Winna, ktorý spadol do bahna a začal volať o pomoc. Začal kričať na Kemžiho a Tailtail no oni sa len začali smiať a Tailtail prehovorila: "Môžeš si za to sám ty jeden starý blázon! Odsúdil si spolu s Fangom moju matku na smrť a tým aj mňa. No ja som nezomrela a prišla som aby som ju pomstila. Nemôžem už síce zabiť Fanga ale teba áno a som si istá že sa s ním čoskoro stretneš v Ľadovej pustine Jéna! Pozdravuj ho odomňa!" Winn sa začal topiť a hýbal tlapami a celým telom v bahne. "Len volaj o pomoc a hmýr sa v bahne pretože tvoje dni sú zrátané!" znova zakričala Tailtail a zasmiala sa. Kemži ju napodobil a tak sa smiali spolu. Nesmiali sa však navždy pretože ich pozornosť upútal Ares, ktorý tam dobehol a s deseným pohľadom sa prizeral na svojho otca ktorý mizol v bahne. Griffinovia začali krákať a škriekať a poletovali všade navôkol. Winn sa posledný raz zahľadel do žltých očí svojho syna a navždy zmizol pod bahnom.
YOU ARE READING
OSUD
FantasyTento príbeh sleduje ranný život šiestich vĺčkov. Ich život je bezstarostný a plný radosti. Čo sa však stane keď im do života vstúpia nečakané udalosti, ktoré im obrátia ich pokojný život o 180 stupňov? (Tento príbeh sa updatuje, preto sa môže meni...