Je to tu

17 2 2
                                    

Tailtail a Kemži boli na love. Stopovali vysokú, ktorej sa v tejto zime zatiaľ moc dobre nedarilo. Vlkom bolo divné že srny utekali lesom. Nemohli ich vidieť, počuť, cítiť ba ani vidieť, muselo ich niečo vyplašiť a oni potom utakeli do bezpečia. Kemži a Tailtail prešli cez dva potôčiky, v ktorých tiekla pod ľadom veľmi ale veľmi studená voda. Ľad bol našťastie dosťpevný a tak sa nikto z nich nepreboril do vody. Ako prešli potôčiky tak sa znova dostali do toho ihličnatého lesa, ktorý bol celý prikrytý zimnou prikrývkou. Na snehu boli vidieť otlačky kopýt srniek, stopy vrán a iného vtáctva, pár stôp rysa, ktorého nasledovali aj dva malé rysy a potom aj stopy vlkov, ktorý stopovali svoju korisť. Kemži zarazu započul zúfalé volanie o pomoc jednej zo srniek a tak sa vydal za zvukom. Plížil sa čoraz bližšie až sa jeho jantárovo žlté oči uprel na srnku so zlomenou nohou. Ležala na studenom snehu s otvorenou zlomenino na ľavej prednej nohe a zúfalo volala na ostatné srnky, ktoré stáli okolo nej. To bude ľahká korisť. Pomyslel si Kemži a rozbehol sa k zranenej srnke. Ako ho uvideli ostatné srnky dali sa na útek a svoju zranenú priteľku nachali jej osudu. Kemži si ju pridržal na snehu a zchmatol ju pod krk. Potom ju už len pomaly dusil zatial čo Tailtail ju trhala zaživa. Srnka bola mladá, mohla mať tak jeden rok a tak nebola tak veľká. (Btw srnka je niečo úplne iné ako jeleň, je oveľa menšia. Samec srnky je srnec a samica je srnka, u jeleňa je samec jeleň a samica laň. Ten kto si srnku predstavoval ako veľkú a oveľa večšiu ako vlk tak si ju predstavoval zle pretože vlk a srna sú približne rovnako veľký). Kemži mal celú svoju šedú srsť od krvi no tá sa však nevyronala Tailtailinej čiernej srsti pretože tým že ona sa ihneď vrhla na jedlo bola celá od krvi.

"Tailtail, ja som myslel že ju celú zobereme do tábora."

"Však áno ale nebudeme niesť 20 kilo až do tábora, niečo zjeme." povedala mu Tailtail a Kemži sa ihneď vrhol do jedla. To čo im ostalo, teda všetko okrem vnútorností zobrali do tábora kde si na tom pochutnávali vlci, ktorý mali strážiť vchody do tábora. Tailtail bola veľmi šťastná z toho úlovku a ihneď išla s Kemžim na ďaľší lov. Na jej nešťastie ale nešli len oni dvaja ale pripojili sa k nim aj Bi, Por a Nol. A tak všetci piati išli na pastviny kde by mohli nájisť niečo väčšie ako srnku. Mali namysli jeleňa, losa alebo dokonca divokého koňa. Vlci majú dobrý sluch a čuch vďaka ktorému Bi zacítila pach menšej čriedy jeleňom. Tailtail a ostatný začali vetriť a zakrátko všetci zacítili pach koristi. Okamžite sa vybrali klasickým vlčím poklusom po stopách keď boli tak blízko že čriedu zbadali zrátali všetkých jej členov a skryli sa tam kde len mohli. Vyzerali si svoju obeť. V čriede bolo desať samíc, čiže laní a šesť samcov, čiže jeleňov. Jelene môžu mať až tristo kilo a to je dosť aj na najsilnejšieho vlka v čriede. Nol uvidel skvelú laň a dal ostatným znamenie že to je ich korisť. Bola to stará tehotná laň, ktorá sa spárila v ten rok počas jesene. Mala vyšednutú srsť a pár jaziev na svojom tele po boji s predátormi ako sú tiger, vlk či rys. Vlci obklúčili čriedu a na znamenie, ktoré Nol dal sa rozbehli. Splašená črieda nevedela kam má utekať dokým im vlci neukázali cestu. Skočili na starú tehotnú laň a jeden po druhom sa do nej zahryzli. Laň sa pod ťarchou piatich vlkov podlomila v kolenách a spadla na hrubúvrstvu snehu. Nol ju schmatol za krk a dusil ju rovnako ako Kemži v ten deň srnku. Tailtail a Kemži v ten deň už jedli a tak si len sadli vedľa ulovenej koristi a zaspali. Medzi tým Nol, Bi a Por jedli srnku a keď sa najedli taktiež zaspali. Nol mal veľmi zauímavý sen.
Stál medzi hviezdami a jeho srsť ešte viac zbelala. Jeho modré oči žiarili a čoskoro uvidel známu postavu, ktorá k nemu prichádzala. Bol to Kot, jeho starý učiteľ a okolo neho lietalo dačo modré a svietilo to.

"Čo je to?" spýtal sa Nol keď k nemu Kot prišiel.

"To sú drahokami, Ľadové drahokami. Každý jeden vodca svorky má nejaké drahokami a ty máš tieto. Keď zomrieš a usadneš po pravici Jéna rovnako ako vlci pred tebou budeš vlastniť tieto drahokami. Pomocou nich môžeš vztupovať do snov vlkov, ktorý žijú vo svete smrteľníkov."

OSUDWhere stories live. Discover now