Útok

25 3 0
                                    

Po tejto noci, sa všetci vydali ísť spať do ich úkrytov. Učni šli do nôr, starci spali pri liečiteľskom úkryte, veľmi dobre sa im tam spí kvôli hustým stromom a pod prevísajúcou skalou, na ktorej rastie mach a iné rastlinstvo je sucho a vo veterných dňoch skala zabraňuje vetru. Mladý vlci ako Por či Suri si poľahali do krovísk a alfy teda ich vodcovia si ako vždy ľahli do malej jaskyne. Za Veľkou skalou, ktorá sa pomaly znižovala bola malá jaskyňa v ktorej spali. Bola taktiež zakrytá machom a brečtanom a inými popínavými rastlinami. Fang- vodca a Čin- vodkyňa ležali vedľa seba na konci jaskyne a vzájomne sa zahrievali ale Shadow s nimi nebola, mala hlavu úplne niekde inde. Rozmýšľala nad svojim otcom či to čo povedal myslel vážne. Bodaj by to tak nebolo. Má ma vážne ešte rád? A čo Lon a ten zajatec? Nad takýmito vecami rozmýšľal aj Nol, tiež ho trápilo kde je Lon ale nechcel byť ako ona, vyhnanec ale zas na druhej strane prial si aby bol so svojou sestrou. Pomaly prestalo aj pršať a oblaky urobili miesto pre veľký bieli mesiac, ktorý osvetľoval celý svet, celý nočný svet. Shadow mesiac posvietil na konček ňufáka a ona len na neho hľadela a hľadela. Aké to je asi žiť tam hore? Predkovia, prosím pomôžte, čo sa to stalo s mojim otcom a prečo po mne chcel takú hrôzostrašnú vec? Ja ho ľúbim ale  nie som si istá či aj on mňa. Chudák Lon, nebol iný spôsob ako urobiť aby zajatec nezomrel a Lon tu ostala? Prečo je naša svorka taká krutá a máme také pravidlá? Nechcem aby to takto ďalej pokračovalo, keď budem ja vodkyňa ako môj otec a moja mama nedopustím aby sa stalo to čo dnes, ona nás nezradila! Nezaslúži si aby sa z nej stal vyhnanec! Nad veľa vecami Shadow rozmýšľala a mesiac čoskoro osvietil aj ostatné časti jej šedého kožušteka. A keď už sa chystala na spánok tábor napadli lovci zo svorky Razov. Hnedý a šedý vlk prerazili ihneď stráž ale jeden zo stráže ešte stihol zaviť  na nebezpečenstvo. Všetci lovci, bojovníci skrátka všetci čo vedeli bojovať sa vyrútili na svojich nepriateľov. Por sa vrhol na hnedého vlka a urobil s ním krátky proces.  Shadow a ostatné alfy zoskočili z jaskyne na Vysokú skalu a odtiaľ na svojich protivníkov. Nol bojoval proti šedej vlčici, ktorá zabila jedného zo stráže. Bola to beta, ktorú v tedy odohnal Por s Kemžim. 

"Zabil si mi manžela!" zakričala a ešte viac sa pustila do boja.

"Ja? To on vás nalákal nech zaútočíte! Chcel ma zabiť!" odpovedal jej Nol a ďalej bojoval. Prišla mu na pomoc Shadow a spoločne útočníčku zranili a tá sa len utekala schovať, prezrieť svoje rany a znova bojovať. 

"Lepšie sa bojuje v tíme, nie Nol!" zakričala na Nola Shadow a usmiala sa. On jej úsmev opätoval a pritúlil sa k nej na pár sekúnd. "Ale teraz nie je na toto čas Nol!" 

"Ja viem ale som rád že si tu." odpovedal a obaja sa vrhli na ďalšieho vlka, ktorý prišiel do tábora. Stále viac a viac nepriateľov prichádzalo a čoskoro to bolo jeden na jedného. Nol bojoval s ryšavo- šedým vlkom asi to bola sigmma. Silnými labami ho zhodil na studenú jesennú zem a zahryzol sa mu do krka. Naučil sa veľmi dobre bojovať, tak ako pravý vlk zo svorky Lúnovcov. Shadow bola dobrá učiteľka a...priateľka. Nol zbadal čierneho vlka, ako sa blíži k bezmocnej tehotnej vlčici. Už už sa chystal ju udreť a potom sa jej zahryznúť do brucha. Nol skočil veľkým skokom na toho nešťastníka a zhodil ho o kus ďalej. Udrel ho a potom odskočil aby sa vyhol jeho úderu, no čierny vlk sa stále nevzdával a zvalil Nola na zem. Tam sa mu zahryzol do krku a nehodlal sa pustiť ale Nol dnes nemal v pláne zomierať a tak ho zadnými labami odhodil preč a zakričal na tehotnú vlčicu:

"Utekaj a schovaj sa!" ona ho poslušne poslúchla a utekala sa schovať do malinčia. No Nol neskončil s čiernym vlkom. Zrazu sa v ňom prebudila neskutočná túžba po zabití a krvi. Skôr ako sa čierny vlk spamätal čo sa stalo, Nol ho uhryzol do laby a potom to s ním ukončil. Jeho skrvavené telo nechal ležať na mieste a porozhliadol sa okolo seba. Uvidel ako Obláčik bojuje s veľkým vlkom. Ten ho zrazil na zem a už už sa chystal ho uhryznúť ale narazila na neho Valu. Nol nemohol mu ísť pomôcť zase s ním bojovala tá vlčica. Beta sa ne neho vrhla a kusla ho do šije. Nol ju však dlho nevydržal mať na svojom chrbte a hneď ako to šlo ju zhodil zo seba. Dlho so sebou bojovali o holý život až kým vlčici neprišiel na pomoc ďalší vlk. Svoju šedú srsť mal celú od krvi a silno sa zahryzol do Nola. 

OSUDWhere stories live. Discover now