Prešlo pár dní a definitívne sa skončila jeseň. Začalo snežiť a celá krajina sa zakryla pod prikrývkou snehu. Medvede a plchy zaľahli, niektoré vtáky odleteli na juh a soby už odmigrovali. Zamrzli potôčiky a na okrajoch riek sa vytvoril ľad. Ako som už hovorila táto svorka milovala zimu. Radi sa preháňali po zasnežených pláňach a váľali v snehu. Z Kemžiho a Tailtail sa stal zamilovaný pár zimy. Spoločne sa prechádzali zasneženou krajinou a obdivovali jej krásy. Išli smerom k východnej hranici kde sa po prvý krát stretli. Tailtail sa rozbehla a Kemži ju nasledoval. Mierila k rieke kde Por zachránil Bi. Rieka bola z časti zamrznutá pretože silné prúdy nedovolili ľadu aby prenikol všade. Tailtail skočila na ľad ale nerátala s tým že ľad nie je ešte dosť silný. Tailtail sa preborila ale stihla sa ešte zachytiť za okraj ľadu. V ten moment k nej pribehol Kemži, schytil ju za šiju a vyťahoval z ľadovom studenej vody. Len tak tak ju vytiahol a spadol na zem. Tailtail bola celá premočnená a ťažko spadla na zem. Otočila svoj ňufák smerom ku Kemžimu a usmiala sa na neho. On jej to opätoval a snažil sa pozdvíhať. Tailtail ho napodobila a potom sa k nemu pritúlila. Kemži ju olízal na tvári a potom sa postavil. Otočil chvost smerom k západu kde mali svoj tábor. Tailtail začala kýchať a tak len pridali do kroku. Keď boli už u tábora okamžite vošli do liečiteľského úkrytu kde našli Oziho ako triedi bylinky, zatiaľ čo Valu sedela vedľa Shadow a potichu sa s ňou rozprávala. Ihneď ako Shadow uvidela Kemžiho a Tailtail stáť pri vchode postavila sa a vytratila sa z úkrytu.
"Ozi, Valu, Tailtail spadla do ľadovej vody a teraz kýcha..." začal Kemži ale Ozi ho vyrušil.
"Ale Tailtail v zime sa predsa nekúpe. Haha." povedal Ozi a zasmial sa, potom sa otočil a prišiel k Tailtail a spýtal sa: "Bolí ťa niečo alebo len kašleš?"
"Bolí ma hrdlo keď kašlem."
"Hmm... tak to prišlo rýchlo. Valu prines mi sem materinu dúšku." rozkázal Ozi a Valu mu podala malú ružovo-fialovú bylinu. Ozi si dal do misky s vodou bylinky a tie sa tam ako zázrakom trocha rozpustili. Primiešal tam potom nejakú drť bylín a podal Tailtail. "Vypi!" rozkázal ale Tailtail sa na neho len nechápavo zahľadela. Ozi sa zamračil a Tailtail ihneď vypila obsah misky. Ťažko prehltla a zamračila sa akoby zjedla čili papričku. Kemži sa na nej trocha zasmial ale tá mu len labou jemne udrela po tvári. "Dobre že sme si urobili tie zásoby... a vy a ani nikto iný už nepadajte do studenej vody, je to jasné? Zásoby máme obmedzené a tak nechcem aby sme ich vyplítvali v polovici zimy." povedal Ozi a potom naznačil že môžu ísť. Tailtail ešte posledný raz zakašľala a vybrala sa ku kosodrevine. Ľahla si pod ňu a odpočívala až do večera kým mala spolu s Kemžim hliadku pri južnom vchode. Kemži si ľahol vedľa nej a spolu odpočívali. Kosodrevina ich perfektne chránila pred snehom a vytvárala akoby nejakú striešku. A navyše minulú noc snežilo len z jednej strany a tak zasnežilo kus vchodu a sneh vytvoril akúsi stenu a tá zabraňovala snehu a studenému vetru preniknúť do vnútra k úbohým vlkom. Tailtail a Kemžiho zobudila Saphire- čierno-biela vlčica. Tailtail trocha zvrčala na sigmu a tá stiahla chvost a odišla. Tailtail a jej sestra boli théty, teda o stupeň vyššie v hierarchii. Postavila sa, pretriasla a ponaťahovala si telo a pomalým krokom sa vydala k južnému vchodu. Cestu si skrížila s betou Winnom- starým zjazveným vlkom a tak na neho zavrčala no ten si z toho ni nerobil a tak sa iba naježil a hrdo pokračoval v ceste.
"Čo je Tailtail, prečo si na neho zavrčala?"
"Nemám ho rada a on tiež mňa nie a navyše..." povedala Tailtail a odmlčala sa. "Nemala by som ti to hovoriť."
"Čo by si mi nemala hovoriť?"
"Ale nič. Zabudni na to." povedala Tailtail a prešla cez úzky vchod smerom von. Kemži ju ale nenasledoval pretože ho zaujala skupina vlkov pri kope s jedlom. Boli tam Shadow, Winn a Saphire. O niečom sa rozprávali a snažili sa aby ich nikto nepočul. Saphire a Shadow sa vtom začali približovať ku Kemžimu a ten zneistel a schoval si chvost pod brucho.
YOU ARE READING
OSUD
FantasyTento príbeh sleduje ranný život šiestich vĺčkov. Ich život je bezstarostný a plný radosti. Čo sa však stane keď im do života vstúpia nečakané udalosti, ktoré im obrátia ich pokojný život o 180 stupňov? (Tento príbeh sa updatuje, preto sa môže meni...