Nepriatelia

16 3 3
                                    

Zatiaľ čo niektorí vlci išli s Nolom nájsť zradcov ostatný zostali v tábore a chránili ho. Bi išla do liečiteľského úkrytu aby sa Valu pozrela na jej zranenú tvár. Prešla úzky tunel, ktorý viedol do ich úkrytu a ľahla si na slamené lôžko zo suchej trávy a machu. Valu k nej došla so smutným výrazom na tvári a prezerala si jej zranenie. Potom išla naspäť ku skalke kde mala byliny a z niekadiaľ vytiahla malú kôrovú priehlbinu podobnú miske v ktorej bola voda. Misku vzala do tlamy a opatrne s ňou došla k Bi aby vodu nevyliala. Misku potom položila pred jej laby a do misky s vodou namočila svoju zdravú labku, ktorou potom jemne a dôkladne umyla ranu aby sa do nej nedostali infekcie. Misku s vodou tam potom nechala aby sa Bi napila a odišla von na čerstvý vzduch. Ako sa zahľadela do lesa a potom na oblohu vzdychla si a mierila ku kope s jedlom kde si vzala kus mäsa a tam ho jedla. Onedlho k nej došiel Por a spýtal sa či je Bi v poriadku, ona len prikývla hlavou a ďalej jedla. 

"A prečo si aj ty nešiel za zradcami?" ochvílu sa spýtala Valu a Por sa na ňu smutne pozrel.

"Vieš, za prvé nechcem byť pri tom ako stratím ďalšieho brata a po druhé bál som sa o Bi."

"Prečo?"

"Vieš ja ju mám rád a bol by som strašne smutný keby že sa jej stane ešte niečo horšie."

"Chápem. Miluješ ju."

"Asi áno."

"To je dobre pretože láska je jediná vec, ktorá nás drží pospolu. Bez nej by matky opustili svoje mladé, nikdy by si nikto nenašiel partnera a vlčia rasa by navždy zmizla z povrchu tejto zeme." povedala Valu a povzdychla si. "Niekomu ale skrátka nie je súdené nič čo sa týka lásky." smutne povedala a stavala sa na svoje laby. 

"Valu je mi ľúto čo sa stalo, mal som viac veriť."

"Darmo plačeš nad rozliatym mliekom." odpovedala mu Valu a so zvesenou hlavou sa vydala opäť do liečiteľského úkrytu. Ako prešla cez vchod uvidela niečo čo ju zarazilo. Vedľa Bi ležal mocný a veľký vlk s čierno-bielou srsťou a šťastne sa na ňu usmieval. "Any?"

"Oh, ahoj Valu. Bol som skontrolovať Bi že či je v poriadku, a je. Ozi išiel niekde do lesa."

"Aha dobre. Bi ty keď chceš tu môžeš ostať alebo choď von, je to na tebe." povedala Valu a usmiala sa na dvoch vlkov, ktorý ležali vedľa seba.

"Asi budem vonku."

"Dobre tak sa maj a keby ti to začalo hnisať tak dôjdi za mnou. Ahojte." pozdravila ich Valu a obidvaja už boli vonku z úkrytu. Valu si potom len ľahla na jedno z lôžok kde potom usínala v spoločnosti spevavých vtáčikov, ktorý jej spievali na dobrú noc. A naozaj aj bola noc, mesiac pomaly vychádzal zatiaľ čo slnko bolo už dávno preč. Pomaly sa začali aj ukazovať hviezdy a a okrem nich nočnú oblohu ozdobil aj sneh, ktorý dopadal na zimnú krajinu a ich obyvateľov. Keď Bi a Any vyšli z úkrytu mierili rovno k severnému vchodu, ktorý bol od nich najbližšie. Keď Por uvidel ako sa táto dvojica k sebe má začudovane i nahnevane sa na nich zahľadel a okamžite sa staval na nohy. Pomaly sa k nim približoval a keď k nim bol už celkom blízko Bi sa na neho otočila a šťastne sa na neho usmiala. Por sa touto reakciou trocha zarazil a tak len ostal stáť na mieste a čakal čo sa bude diať potom. Na jeho počudovanie ho Bi a Any pozdravili sa spoločne zmizli cez úzky vchod v tŕnistom kroví. Por ich ale potom nenasledoval a rozhodol sa že pôjde aspoň na lov, nech sa odreaguje. Nol a jeho nasledovníci boli medzitým v lese kde sa snažili zachytiť stopu aspoň jedného zo zratcov. 

"Prechodili sme snáď už celý les a žiadna stopa." povedal Holly, ktorý bol tiež súčasťou skupiny.

"Aha poďte sem!" zakričala Suri a všetci vlci sa zbehli k nej. Suri totiž našla stopy, ktoré patrili práve Kemžimu a Tailtail. Okamžite sa po nich rozbehli a na čele tejto skupiny bol Nol odhodlaný zničiť zradcov. Prebehli asi kilometer a už sa dostali na miesto. "Podlé schovávať sa na Pustatine." povedal potichu Nol pretože boli už blízko a mohli by ich započuť. Kemži a Tailtail ležali v snehu a odpočívali zatiaľ čo sa ich nepriatelia rozmiestnili potichu okolo nich a čakali kedy dá ich vodca signál. Nol v jeden moment vyskočil z kríkov a vrhol sa rovno na Kemžiho, ktorý jeho útok vôbec nečakal. A atk začal súboj dvoch bratov. Ostatný ho napodobili a skočili na Tailtail, ktorú pritisli na sneh a čakali čo im vodca rozkáže. Zen mu chcel ísť na pomoc no Nol len povedal:

OSUDWhere stories live. Discover now