Čas na poriadny súboj

32 3 0
                                    

Svorku Lúnocov práve napadla susedná svorka. Každý vlk ukrutne bojoval okrem zranených,matiek a mláďat. Bolo nad ránom ale ešte bola tma takže vlčí protivníci sa dobre maskovali a skrývali. V živote by nikoho nenapadlo že by jeho návrat takto vyzeral. Obláčik a ostatné mláďatá spolu s niektorými vlkmi pozorovali súboj zo šamanského úkrytu a odtiaľ fandili svojej svorke. Nanešťastie ich začul jeden vlk, ktorý nebol tak úplne kamarátsky. Bol to ten vlk, ktorého stretli Nol a Shadow a ktorý prezradil ich cenné informácie. Jeho hnedý až ryšavý kožuch bol celý od krvi a v jeho očiach horel plameň radosti, nenávisti a ešte ďalších vecí. Skrátka bolo vidieť že si boj užíva a mal zakaždým radosť keď odrazil protivníkov úder. Ale ako som už písala, zbadal nestrážené mláďatá a pár matiek a zranených vlkov. Jedným veľkým skokom sa dostal až ku vchode, potom preliezol cez hlinenú chodbičku a keď z nej vyšiel jeho zrak sa upäl na vydesené mláďatá, ktoré sa krčili pri sebe a držali sa jedno druhého. Matky sa predne postavili a boli pripravené chrániť vlastným telom. Jedna na to aj doplatila, bola to matka Aresa a jeho súrodenca. Bielu vlčicu zhodil na zem mocný ryšavý vlk jednou ranou. No tá sa naďalej nechcela vzdať. Bojovali ako tiger s tigrom. Ryšavý vlk bol však silnejší ako biela vlčica, pritlačil ju na zem a zahryzol sa jej do krku. Šaman sa snažil ju zachrániť, vyskočil na ryšavého vlka a z celej sily sa mu zahryzol do šije. Bolo však neskoro a vlčica zomrela. Šaman odskočil a zavrčal, no ryšavý vlk sa len zasmial.

"Ty proti mne? To bude hračka, mal si utekať dokým si mohol! Ha!"

"Uteká len zbabelec! Možno som už starý, nahluchlý a trocha slepý ale nebudem utekať ako zbabelec!" ako to dopovedal skočil na neho ale ten vlk jeho útok odrazil a šaman ležal na zemi. Spadol na svoju labu a zlomil si ju. Už vedel že mu neostáva šanca na život a len zakričal:

"Hej vy všetci! Utekajte!" a hneď ako to dopovedal na neho skočil ryšavý vlk a hryzol mu do brucha a bol by sa mu strafil do krku keby nepribehol Nol. Pri jeho skoku ho chytil za chvost a jeho úder presmeroval na inú časť tela.

"Čo to? Ty?!" zakričal ryšavý vlk.

"Áno ja! A je čas na poriadny súboj!" a hneď ako to dopovedal uhol sa úderu ryšavého vlka a postavil sa ponad zraneného šamana. Mrkol okom na znamenie nech sa Obláčik a ostatný skryjú v neďalekom húšti a že on si nejak poradí. Utiekli tak potichu že si ich nikto nevšimol a nepozorovane sa dostali až k húštine kde sa skryli. Nol zatiaľ bojoval s ryšavým vlkom o život. Nol ho položil na lopatky a poškriabal mu tvár tak že sa mu z nej liala krv až nevidel. On sa potom vytrhol z Nolového zovretia a skočil ne neho a s veľkou silou sa mu zahryzol do hrude. Nol mal stále silu, postavil sa na všetky štyri a vrhol sa na svojho protivníka, uhryzol ho a znova odskočil naspäť. Takto to šlo ďalej dokým neboli obidvaja unavený. Ryšavý vlk ho potom položil na lopatky a povedal mu:

"Keď už umrieš pod mojimi labami mal by si poznať moje meno, volám sa Urur. Dovidenia!" keď to dopovedal Nolovi sa pretočil celý život pre očami. Dnes nie- povedal si v duchu a zázračne sa vytrhol zo zovretia ryšavého vlka. Ten bol tak strašne prekvapený že už prestal dávať pozor. Nolovi sa navrátili všetky sily, skočil na svojho nepriateľa a zakusol a mu do krku. Z jeho krku už nevyšlo nič okrem tmavočervenej teplej krvi. Vysterkovala ako z nejakého gejzíru. Oči sa mu pretočili navrch a krv prestala striekať. Nol sa hneď rozbehol za šamanom, ale ten umieral.

"Noták neumierajte, prosím!"

"Prepáč, ja si nevyberám, zachráň mladých a svorku."

"Ale aj vy ste časťou mojej svorky, neumierajte určite je nejaký liek!"

"Kiežby." zakašľal a naveky odišiel z tohoto sveta. Nol ale nemal v pláne tu plakať ale zachrániť čo sa dalo. Rýchlosťou vetra vyšiel z nori a zaútočil na prvého protivníka akého videl. Šedý vlk proti nemu nemal šancu a hneď ako to šlo sa dal na útek. Kemži sa bil čo mu sily stačili, stál proti nemu totiž silný bojovník, beta svorky Razov. Útočníčka sa vrhla na Kemžiho a položila ho na lopatky, pritiskla mu krk k zemi a zakričala:

"Toto je tvoj koniec!" no jej plány sa neuskutočnili pretože Kemžimu prišiel na pomoc Por. Veľký čierny vlk odhodil útočníčku od svojho brata.

"Dneska nie!" zakričal keď ju odrazil, zodvihol svojho brata a utekali na pomoc iným vlkom. Presila vlkov zo svorky Lúnovcov nakoniec vyhrala. Svorka Razov prehrala a utekala naspäť na severozápad odkiaľ prišla. Niekoľko z ich svorky zomrelo pod pazúrmi a tesákmi svorky Lúnovcov. Por a ostatný víťazoslávne zavyli. Akurát svitalo a oranžové slnko osvietilo celý svet a aj tvory v ňom. Zajace, srnce, medvede a ostatné zvieratá sa prebudili na slnečný svit zatiaľ čo vlci, ktorý bojovali si poľahali na svoje miesta a spali ako dlho chceli. No pred tým sa všetci privítali, pooblizovali a najedli zajacov, ktoré priniesli. Nol si potom ľahol vedľa svojich súrodencov do ich úkrytu v kosodrevine a spal ako ostatný.

 Nol si potom ľahol vedľa svojich súrodencov do ich úkrytu v kosodrevine a spal ako ostatný

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Takže ahojte! táto časť bola kratšia ale dúfam že to nevadilo -len 952 slov. Predom sa vám za to ospravedlňujem a aj za moje gramatické chyby. Ale ak sa vám to napriek tomu páčilo zanechajte vote alebo koment s konštruktívnou kritikou. A ak by ste mali nápad na nejaké príhody kľudne napíšte. Na prvom obrázku je bojujúca vlčica zo svorky Rozov a na druhom ako sa vítajú, chvália a mojkajú Kemži, Suri a jedna z vlčíc, ktoré ostali vo svorke a lovili. Uvidíme sa pri ďalšom podkometári.  :)  A navyše by som túto časť chcela venovať Scourge66, ktorá má veľmi podporuje.

OSUDWhere stories live. Discover now