Túto časť chcem venovať všetkým mojim čitateľom a najmä tým, ktorým sa moje 'príbehy' páčia. A hlavne Scourge66, ktorému sa moje príbehy páčia a dáva aj 🌟🌟.Užívajte ďalšiu časť a btw väčšina obrázkov je z pinterestu (kto by nevedel je to stránka na ktorej je veľa pekných obrázkov). 😊😊😀
I keď bola jar vo vysokých polohách bol stále sneh. Občas sa sneh našiel i v lese a aj v tábore, žili predsa na severe a tam bol sneh aj počas jari. Noova snehobiela srsť úžasne splývala s okolitou krajnou počas celého roka, najmä v zime keď bola celá krajina zabalená pod bielou prikrývkou. Na ale ani Shadow nebola na tom zle pretože jej šedá srsť slývala dobre v zime i v lete narozdiel od Lon a Pora. Lonina hneda srsť bola v zime vidieť a zver si ju hneď všimla ale na jar, jáj na koľko poľovačiek ju volali. Nikto sa nevedel tak perfektne prikrádať v nízkej tráve ako ona.
Keď sa ráno všetci zobudili našli vedľa seba skrčené vtáča. Ale počkať, to nebolo vtáča! Bol to malý vyliahnutý griffin z toho bielo-hnedého vajca čo Nol tak opatroval."Shadow čo budeme robiť?" spýtal sa Shadow Nol.
"Neviem ale mali by sme ho zobrať do tábora a dať mu jesť."
"A nebude to niekomu vadiť?"
"Bude ale čo máme robiť, je taký malý a bezbraný, nemôžeme ho tu nechať."
"Máš pravdu! Budem ho chrániť vlastným telom!"
"To nehovor! Môžu ho zabiť a ak sa im to nepodarí zabijú teba a potom jeho!"
"To máš pravdu ale, ty si princezná dokážeš s tým niečo urobiť?"
"Skúsim to." sebaiste povedala Shadow a hneď sa vydali na cestu svojím vlčím poklusom. Ale nešli dlho pretože malý griffin nestíhal a jačal aby si toho všimli. Nol zistil že bude najlepšie ak ho ponese a vzal malého do tlamy a šli. Cestou sa však striedali, bol síce práve vyliahnuté mláďa ale to neznamenalo že bol aj ľahký. Keď prešli cez les a došli k jednej lúke našli malú jaskynku a tam ho nechali odpočívať aby sa mu nič nestalo. Šli si nájisť niečo pod zub a aj pre griffiniatko. Na lúke našli dve jašterice a jedného mladého králika či zajačika, muselo to stačiť. Ako raz videla Shadow kŕmiť matku svoje mladé griffinčatá ulovenou danielicou snažila sa ju napodobniť, a šlo jej to veru dobre. Trhala mäso na malé kúsky a tie potom maličkému strkala do zobáka. Zjedol obidve jašterice a kus králika a hneď zaspal. Bol tak roztomilý ale nemohli ďalej čakať kým sa vyspinká a hneď ako dojedli schmatol Nol griffiniatko do papule a šup s ním do tábora. Nešli dlho a okolo obeda boli už v tábore. Tam ich privítal zástup vydesených a agresívnych vlkov. Shadow zvolala poradu ohľadom malého giffina a uložila ho do diery v strome, ktorý rástol pri vchodovom tuneli do tábora. Tábor bol totiž obkolesený malinčím, kosodrevinou a pár ďalšími kríkmi. Maličký si ani nevšimol cesty a spal ako zabitý v dutine stromu. Keď Shadow zvolala poradu zišli sa všetci vlci, takmer sa ani nezmestili.
YOU ARE READING
OSUD
FantasyTento príbeh sleduje ranný život šiestich vĺčkov. Ich život je bezstarostný a plný radosti. Čo sa však stane keď im do života vstúpia nečakané udalosti, ktoré im obrátia ich pokojný život o 180 stupňov? (Tento príbeh sa updatuje, preto sa môže meni...