Zradca?

30 3 0
                                    

Bola noc, hviezdy na oblohe svietili a Kemži sa vydal na menšiu nočnú prechádzku. Prešiel malým vchodom medzi krovím ale potom sa mu išlo už ľahšie. Nad ním boli vysoké ihličnany a ešte nad nimi bolo nebo s bielymi hviezdami. Tam hore je niekde moja stará svorka. Povedal si Kemži keď sa zahľadel na tmavo-modrú až čiernu oblohu a znova pokračoval vo svojej prechádzke. V nočnej krajine bolo počuť veľa zvukov zvierat ako sú škraboty plchov, ktorý lezú po stromoch, bzukanie hmyzu, ktorý poletuje všade naokolo alebo zvuky vysokej a diviakov, ktorý využívali noc, chládok, nenápadnosť a tmu na svoje potúlky a na hľadanie potravy. Aj jemu naraz zaškvŕkalo v bruchu a šiel si hľadať niečo bod zub a tak sa jeho prechádzka zmenila na nočný lov. Kemži šiel po stopách menšieho srnčieho stáda, a nebolo ďaleko. Čoskoro bol dostatočne blízko aby si mohol vybrať svoju obeť. Vietor moc nefúkal a tak ho korisť nemohla ucítiť. Našiel mladú srnku, prikrčil sa a vybehol. Bežal dosť rýchlo ako vždy, a bol by malú srnku aj chytil a zabil ale zabránil mu v tom koreň. Bola noc a Kemži si nevšimol vitŕčajúci koreň zo zeme a preto o neho zakopol. Spadol rovno na ňufák je jediné čo potom videl bola srnka utekajúca lesom preč. Bolo neskoro sa znova rozbehnúť a Kemži to dobre vedel. Posadil sa, oblizol si ňufák a chystal sa vrátiť do tábora k svojim súrodencom sa po tomto nepodarenom love. Ale niečo ho zastavilo: rozhovor jedného vlka zo svorky a nejakého...vlk zo Rozov! No jasné je to zradca! Ale aby som zistil viac musím ísť bližšie! Rozkázal si Kemži a potichu sa prikradol k nim. Medzi nimi vládla naozaj divná konzervácia.

"Tak čo koľko?"

"Vyše dvadsať môj pane."

"A vieš to určite? Nemôžeme si dovoliť stratiť ďalších lovcov."

"Áno viem to určite keď nepočítam mladých učňov, zranených a ich matky."

"Jedna z tých tvojich matiek mi zabila môjho najlepšieho lovca! Však sám si mi povedal že sa jeho telo našlo v šamanskej jaskyni."

"To nebola matka, bol to jeden z mladých lovcov, Nol!"

"Kto? Nikdy som jeho meno nepočul, ako vyzerá? Urur bude rád ak niekto z našej svorky pomstí jeho smrť."

"Je to veľký a silný vlk s bielou srsťou..." ďalej už nemohol dopovedať pretože ho prerušil vodca svorky Razov.

"No jasné biela srsť, znak čistoty a odhodlanosti k svorke. Videl som ho, dobrý bojovník."

"Má isté spojenectvo s Griffinom."

"Griffin?! Ako to žiaden vlk sa zatiaľ nespriatelil s takýmto tvorom! Neklameš mi?"

"Nie hovorím čistú pravdu, prisahám na svoje laby a chvost. Ukradol vajce!" vlk sa triasol od strachu keď to rozprával a mal aj dôvod. Mocný vodca svorky Razov, neveril len tak hoci čomu.

"Dobre ale ako to myslíš s tým vajcom, v tvojej svorke žije griffina ona sa o neho stará, celá svorka?"

"Aaa.. áno stará sa o neho ale je ešte mláďa a preto nebojoval." Vodca sa trocha zamyslel a potom dodal:

" Vodca sa trocha zamyslel a potom dodal:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
OSUDWhere stories live. Discover now