"Len aby ťa niečo nenapadlo. Rozumieš? Vieš predsa čo je naše poslanie." povedala potichu Tailtail svojej sestre a tá len sklonila hlavu a povedala:
"Áno, viem ale naozaj..." nestihla to už dopovedať pretože do jaskyne vošiel Čil. Z Vysokej skaly šiel akurát Johr a keď uvidel Kemžiho, ktorý bol hneď za Čilom povedal:
"Máte ich doniesť k Vysokej skale, mal som to urobiť ja ale keď ste už tu..."
"Dobre Johr, Čil rozviaž ich a ponesieme ich k Vysokej skale." povedal Kemži a Čil sa ihneď na to vrhol. Rozviazal lano rýchlosťou svetla a laná si vzal do úst a šiel s nimi rovno k Vysokej skale.
"Ide všetko podľa plánu?" opýtala sa Bi a Kemži jej odpovedal že áno. Potom Čil podal jednej bete laná a ona ich držala a vyšla s nimi na Vysokú skalu kde Shadow hovorila o ich smutnom živote a tak keď o nich dorozprávala povedala:
"Zaslúžia si tu s nami žiť alebo majú zomrieť tu na tomto mieste?"
"Žiť, žiť!" zakričali vlci z davu a tak Shadow jedným uhryznutím pretrhla lano, jedno po druhom a tak vyslobodila vlčice zo zajatstva. Potom zbytok lana na ich krkov rozviazala a potom sa pred nimi trocha poklonila tak ako ostatný vlci zo svorky.
"Z akej skupiny v hierarchii ste?"
"Sme z théty."
"Dobre, to znamená že ste aj tu, vo svojej novej svorke, ktorej meno je svorka Lúnovcov théty." pekne povedala Shadow a naznačila nech zlezú z Vysokej skaly. "Por ukáž našim novým sestrám kde budú spať a ukáž im aj náš tábor." rozkázala Shadow a pozrela sa na čierneho vlka, ktorý len prehodil očami a prišiel k novým členkám svorky. Keď uvidel Bi zblízka celý skamenel a nemohol sa ďalej pohnúť. Stál tam ako skala s otvorenou tlamou a čumel na Bi, zatiaľ čo ona sa len nechápavo pozerala. Potom k nemu prišla a labou mu nadvihla sánku tak aby mal tlamu zavretú, on sa potom spamätal a šiel ukázať vlčiciam miesto pod kosodrevinou kde spávali.
"Pred tým tu spal Nol, vodca a moja sestra ale tá už... na jej mieste teraz spí Čil ale hádam sa nejako pomestíte." povedal Por a pousmial sa na vlčice. "Ale ja kludne zmenším svoj objem aby ste sa tu mali dobre a dobre aj vyspali, pre vás všetko princezné. Ráno keď sa vyspíte ja budem tu a zavediem vás ku kôpke s jedlom, mám stráž pri severnom vchode, ale nejako sa ulejem." Bi sa trocha zasmiala na tom ako sa čierny vlk snaží zapôsobiť ale Tailtail to neprišlo veru smiešne a tak len ohrnula nos a šla si nájsť miesto pod kosodrevinou. Potom za ňou prišla aj jej sestra a ľahla si vedľa nej. Por počkal na ostatných ; Holly, Any, Suri, Čil a Por a potom si s nimi poľahal na svoje miestečká a zaspali. Ráno vstal skoro zavčasu, ešte ani nesvitalo a s prázdnym bruchom sa vydal ku kope s jedlom. Dojedal zvyšky lane, ktorú včera ulovili jeho priatelia a čakal kým začne svitať pretože mal strážiť pri severnom vchode spolu s ďalším vlkom.
"Čo vy tu tak skoro, však ešte ani nezačalo svitať?" opýtal sa Por keď k nemu prišli Bi a Tailtail.
"Skoro? My takto vstávame vždy, toto je to miesto s jedlom?"
"Áno Bi, ale ostali tu už len zvyšky a také krásavice ako vy dve by nemali jesť zvyšky!" povedal Por a postavil sa na nohy. "Pôjdem vám niečo uloviť kým nezasvitá." rozkázal sám sebe Por a vybral sa do lesa. Bi ho čoskoro dohonila a hovorila že ona nie je až tak hladná a že pôjde s ním. Obidvaja putovali lesom a vetrili či nezacítia nejakú korisť. Bi zvetrila kanca a vybrala sa po jeho stopách spolu s Porom. Boli to čerstvé stopy a tak sa im dobre stopovalo. "Musí byť niekde tu!" povedal potichu Por a ďalej čuchal po zemi jeho pach. Bi do neho drgla ňufákom a ukázala mu vyvalený strom, ktorý rástol vedľa potoka. Ako sa strom vyvalil utvoril menšie jazierko do ktorého vtiekla voda z potoka a spravila tam bahnisko kde kanec spal a odpočíval cez deň kedy bolo teplo (áno aj v jesenné dni kance odpočívajú v bahne aby im nebolo teplo).
YOU ARE READING
OSUD
FantasyTento príbeh sleduje ranný život šiestich vĺčkov. Ich život je bezstarostný a plný radosti. Čo sa však stane keď im do života vstúpia nečakané udalosti, ktoré im obrátia ich pokojný život o 180 stupňov? (Tento príbeh sa updatuje, preto sa môže meni...