Want ik stond tegenover Asher ( ow ja voor dat ik het vergeet deze naam moet je in het engels uitspreken)
Hij kijkt me aan en leidt ons naar de keuken. We gaan zitten en de moeder van Asher gaat ook zitten en zegt " en hoe was het op school? " ik kom weer aan met een stomme reactie " het was echt slaapverwekkend het ging over de geschiedenis van napoleon en toen wou ik napoleons uitdelen en dat mocht niet. " iedereen begint te lachen. " wacht je Let dus wel gewoon op." zegt Asher verbaasd. Ik knik snel en zeg" hey uhmm ik moet naar de wc, Tot zo" " tot zo " hoor ik 3 keer. Niemand die zich druk maakt over dingen ofzo Nee ik moet de wc zelf proberen te vinden echt de gemakkelijkste opdracht effer maar niet heus. Ik loop naar boven en kom langs een deur met de naam tommy. Ik ben te nieuwsgierig en doe voorzichtig de deur open. Ik zie een jochie die ligt te slapen zo schattig volgens mij is hij net 7 ofzo. Opeens zit er een hand op mijn schouder en ik schrik me dood en val tegen de deur aan tegen de grond, want de deur vliegt opeens open. Tommy zit rechtop en kijkt ons aan. Ik lig op de grond met pijn en Asher reikt zijn hand uit en ik trek hem ook op de grond. Tommy begint keihard te lachen. Ik sta op en ga naast Tommy zitten. Tommy kijkt me eerst vragend aan en daarna zegt hij " hallo ik ben Tommy wie ben jij?" " ik ben Annouk " zei ik zo lief mogelijk. En toen zei Asher " en ik heb pijn. " ik sta weer op en help Asher om op te staan. Na een poosje ben ik naar de wc geweest en ben ik nog heel stiekem naar Tommy geweest en heb ik met hem gepraat. Ik loop snel naar beneden en ga weer zitten, iedereen kijkt mij aan alsof ik 10 mensen dood heb gestoken, ik negeer het en denk aan morgen. Morgen is het weekend dus ik vraag met een klein beetje hoop of Tommy morgen mee zou mogen naar het park. De moeder van Tommy knikt instemmend en Tommy komt naar binnen gelopen en gaat er ook bij zitten en zegt " ik kan niet slapen, mag ik met Annouk spelen." iedereen begint te lachen en zo gaan ik en Tommy naar een speel kamer. We zitten er zowat 2 uur en we blijven er ook. Asher stond heel stiekem toe te kijken. Ik speelde met Tommy en het leek net of hij nooit gespeeld had. Het leek net of dat er iets was gebeurt zodat hij niet meer ging spelen. Zoveel plezier heeft hij nu. We speelde zowat 6 uur en toen ging Tommy weer naar bed. Het was nu 10 uur ofzo ik weet niet meer precies.
Ik loop naar Asher en zeg " is er wat gebeurd met je broertje ofzo?" Asher kijkt eerst naar de grond en trekt me daarna snel mee naar een andere kamer. Asher begint al snel te praten en zegt " mijn vader is een half jaar geleden vermoord en sinds we weten dat hij dood is speelde Tommy niet meer, hij had geen plezier meer, maar nu jij er bent lijkt alles wel weg te zijn voor Tommy. " ik begin te grijnzen en zeg heel sarcastisch " Ik ben volgens mij een blijdschap magneet." Asher begint te lachen en we lopen weer terug. Mijn moeder wilt al naar huis gaan, ik loop snel naar de kapstok en pak mijn jas, om het daarna aan te trekken. Ik zwaai nog heel even snel naar Asher, zijn moeder en Tommy en loop dan achter mijn moeder aan. We kommen thuis en we gaan gelijk naar boven om te slapen. Wat ik niet wist was dat mijn slaapkamer grensde aan die van Asher. Dus ik was vergeten om mijn gordijnen dicht te doen. Ik trok dus mijn pyjama aan voor de ogen van Asher, want die stond voor het raam te glunderen van plezier toen hij zag dat ik de gordijnen vergeten was. Ik keerde me om en toen zag ik het. Ik zat echt in paniek ouwe. Asher begon keihard te lachen en pakte een kladblok en schreef erop mag ik je nummer.
Hij keerde het om en ik pakte ook snel een groot vel papier en schreef mijn nummer erop. Hij typte het in op zijn mobiel en stuurde mij een appje. Ik voegde hem ook snel toe aan mijn contacten. We gingen verder praten via whatsapp.As= asher.
A= Annouk.A. Je hebt toch niks gezien?
As. Als jij wilt dat ik niks had gezien dan heb ik niks gezien 😂.
A. Je hebt dus alles gezien.
As. Niet waar. Ik stond alleen van een afstandje je te begluren 😁.
A. Hahaha heel grappig.
As. Weet ik toch.
A. Ik ga morgen met je broertje naar het park, ga je ook mee?
As. Ja lijkt me leuk.
A. Oke dan is dat ook weer gebeurd.
As. Wacht wou je me dan uitnodigen 😍?
A. Ja ik wou maar nu niet meer 😂.
As. Jij bent gemeen 😞.
A. Ik werd vroeger ook wel klein duiveltje genoemd😉.
As. Was dat een compliment of was het negatief.
A. Ze bedoelde het altijd negatief, maar ik beschouwde het als een compliment.
As. Wow jij kan tegen veel denk ik?😶
A. Hahaha ja inderdaad.
As. Wist je dat je knap bent.
A. Whut?
As. Ow niks.
A. 😑
As. Hahaha
A. Moet ik even langs komen ofzo.
As. Ja graag kan je gelijk blijven slapen 😜😘.
A. Ieuw laat maar zitten.
As. Ahahahha dit is hilarisch.
A. Hahaha heel grappig.
As. Maar mag ik morgen nog mee ☺?
A. Nee.
As. Nou jij bent gemeen 😢.
A. Nee prank je mag wel mee 😂.
As. Het komt gewoon door mijn charme dat ik mee mag.
A. Ugh hou toch eens op ik krijg hoofdpijn van jou.
As. Hahaha.
A. Ik moet gaan anders krijg ik op mijn kop ik zie je morgen ik kom jullie ophalen dus, optijd klaar wezen 😉😜.
As. Ik zou me best doen bye.Ik ga in mijn bed liggen en doe mijn mobiel in de oplader. Ik doe ook de dekens goed over me heen en val in slaap.
JE LEEST
Eyes Of A Nerd Spy (voltooid)
ActionKen je het gevoel van gevaar? Moet je dingen doen die je niet wilt doen, maar toch moet? Herschreven deel staat op ander account, staat ook aangegeven bij me profiel, veel lees plezier!!