Hey hier is mijn vuist ;)

133 5 0
                                    

Ik loop rustig naar mijn vrienden terug en vraag " kennen jullie die chick?" Ze schudden hun hoofd en zeggen " nee, maar als ik haar tegen kom op straat gaat het er wild aan toe."  Ik grijns en ga sporten.

Pov ayden/anouk.

Ik loop nog steeds met kapje op en loop als een slaafje achter christio aan. Waarom Doe Ik dit ik heb geen flauw idee. Het geeft mij gewoon een veilig gevoel. We lopen naar kleedkamer en christio geeft mij een lange strakke broek met grote gaten en een topje. Ik pak ze aan en hij loopt de kleedkamer uit. Ik kleed me vlug en behendig om. Ik laat het mondkapje over mijn mond hangen. (Staat boven een foto van) ik loop naar buiten en lata mijn haar in een staart. Ik loop met christio naar de bar en ga zitten. Hij besteld water voor mij en zelf neemt hij een biertje. Ik neme het glas aan en pak een rietje. Ik had ene gaatje in het masker ontdekt waar ik een rietje door kon steken. Ik drink rustig mijn water op en staar een beetje vooruit. Christio zegt in mijn oor "wees voorzichtig ik ga even rond kijken wie er allemaal is, zorg dat je niet te veel opvalt." Ik knik en blijf vooruit staren.

Na een poosje is het stil en hoor ik alleen een beetje muziek. Ik kijk naar mijn glas met water en neem er nog een slokje van. Ik zet de glas neer en speel wat met mijn kleding. Opeens schuift de kruk naast mij opzij. Ik kijk opzij en zie blaze zitten. Hij kijkt naar mij en wilt wat zeggen. Hij zegt " en wat doet zo'n knappe dame hier bij de bar?" Uhmm wat moet ik antwoorden? Ik kijk om mij heen en wijs naar mij zelf. Hij knikt en zegt " ja jij ja wie is er anders zo beeldschoon?" Christio had duidelijk het seintje begrepen en loopt naar mij toe. Hij zegt " schatje kom je mee? " ik knik lief en sta op. Vjieuw gelukkig weg bij die gozer. Ik doe net of ik christio wil kussen maar glijd door naar zijn oor ik fluister " dankje " hij fluistert snel " hey ik moet mijn beste vechter beschermen." Ik begin te grijnzen, maar dat ziet hij natuurlijk niet. We lopen snel naar een groep mannen en ze kijken mij allemaal geil aan ofzo. Christio zegt " Mag ik jullie voorstellen aan onze nieuwe krijgster, Ayden. " Iedereen begint te lachen en één van de mannen zegt " Dat kind kan Ayden niet zijn, daarvoor is ze te slap en het is een meisje. " Christio kijkt pijnzend naar de jongen/man. Ik sprint op hem af en spring omhoog. Ik pak met mijn voeten het hoofd van de jongen en maak een salto. De jongen vliegt onderste boven en komt hard op de grond te recht. Ik loop op hem af en fluister in zijn oren " Niemand noemt mij een meisje! " En ik sla hem bewusteloos. Ik loop weer terug en iemand probeerd de jongen wakker te maken, maar dat lukt niet. Ik pak een glas water en gooi het over hem heen. Hij springt op en ik gooi het glas kapot. Hij schrikt en stuift weg. Ik loop terug naar Christio en ga weer bij de groep staan. Ze kijken mij verbaasd aan, maar dat ben ik zo langzamerhand gewend. Ik blijf verveeld staan en Christio zegt snel " Jongens niet dollen met onze beste krijgster. " Iedereen knikt en Christio loopt met mij achter hem aan weg. Iedereen gaat opzij en we kunnen er heel makkelijk langs, totdat Christio word tegen gehouden door politie agent. De politie agent houd hem tegen en zegt " Christio je bent aangehouden. " Ik kijk om mij heen en zie nog meer agenten. Ik kijk naar Christio's geweer die hij naar achter houd, zodat ik hem pakken. Ik verzet me zo snel ik kan en grijp de pistool. Ik schiet de eerste paar agenten neer en dan word ik opeens vast gehouden door een paar mensen. Het zijn mannen die vieze vuile honden. Ik krijg ze allemaal. Ik stribbel tegen en kom bij één van de mannen zijn pistool. Ik pak hem vast en schiet in hun benen. Ze grijpen naar hun benen en ik kan zo snel mogelijk iedereen neer schieten. Dat doe ik ook, want na 10 seconden liggen er 20 mannen op de grond. Christio seint mij en we rennen weg.

POV Blaze.

Ik hoor geweer schoten en ren naar de uitgang. Ik zie het meisje van net met een pistool. Ze heeft al 4 mensen neer geschoten. Ik sein een paar mensen en ze grijpen haar. Ze s slim, maar niet slim genoeg. Opeens liggen ze op de grond kreunend van de pijn. Ze schiet iedereen neer en rent weg. Ik pak mijn geweer en schiet op haar. Ik raakte haar in haar zij. Ik hoor haar schelden en vloeken, maar ze rent super snel door.

POV Ayden.

Ik ren zo snel mogelijk. Opeens voel ik een pijnscheut door mijn zij gaan. Ik kijk er even snel naar en zie bloed te voorschijn komen. Ik schreeuw alle vloekwoorden die ik ken en ren super snel door. Ik stap de auto in en we rijden weg. Christio kijkt snel naar mijn zij en ziet de bloedvlek. Hij zegt " Als we thuis zijn verzorgen we dat eerst. " Ik knik en na een paar minuten zijn we thuis. Hij haalt de kogel eruit en verzorgd de wond. Dit word geen korte shirtjes aan op school yaaay. Ik ren naar de douche en kleed me snel om. Ik douche snel en dan bedoel ik echt heel snel. Ik spring er weer onder uit en kleed me vlug om. Morgen moet ik naar school en heb dan gelijk ook sport yaaay. Christio zei dat de wond niet heel erg was en dat ik alles kon doen wat ik wou. Ik loop naar mijn bed en slaap al snel.

~

Ik word wakker en kleed me snel om. Ik doe een mooie hoge staart in en make-up op. Als alles is gebeurd dan ren ik zowat naar beneden. Als ik beneden ben gekomen. Geeft Christio mijn tas en ren ik zowat naar buiten. Ik ga op de fiets, want dan blijf ik in vorm, want is maar 10 minuten snel fietsen en impressiepe ik ben al aan de late kant dus. Ik stap snel op en fiets als een speer weg. Als ik de schoolplein op rij zie ik niemand waarschijnlijk ben ik al te laat. Ik parkeer mijn fiets en ren naar binnen. Ik ren naar de receptie en pak mijn sleutels. Ik ren naar mijn kluisje en dump al mijn troep erin. Ik kijk op mijn rooster en zie dat ik op de 4de verdieping moet zijn serieus. Ik ren snel de trappen op en kijk welk lokaal ik moet zijn. 405 wiskunde. Ik ren snel naar het lokaal en maak een sliding. Ik open de deur en loop naar binnen. Iedereen kijkt mij aan van wojow wie moet jij zijn. Ik loop naar de docent en zeg " Ey jou ken ik ergens van? Toch? " De docent begint te schudden en zegt " Nee volgens mij niet? " Ik begin te grijnzen en zeg " Nou volgens mij wel hoor. " De docent begint te denken en zegt " Nee echt niet. " Ik zeg dan " Ja ik ken u van de straat toen je vreemd ging met iemand anders en u haar helemaal zat af te lebberen en toen kwam uw vrouw eraan en die begon te schreeuwen. " Iedereen begint te lachen en de docent word helemaal rood. Ik zeg nog snel " Hoe gaat het meneer Black. " Hij kijkt mij vragend aan en zegt toch maar " ja gaat goed " Ik begin te grijnzen en loop naar hem toe Ik fluister " ik zag uw vrouw van de brug springen heel erg voor u, maar ze deed het niet uit zich zelf, maar ik hielp haar! " Meneer Black krijgt tranen in zijn ogen en rent vervolgens weg. Ik pak mijn spullen en ga op de docent zijn stoel zitten. Iedereen kijkt mij verbaasd aan en 1tje zegt " Hoe krijg je het voor elkaar? " Ik haal mijn schouders op en zeg " Doe maar wat voor jezelf ik ga slapen. " Iedereen knikt lief en pakt gelijk zijn telefoon. Na een kwartiertje komen er een paar jongens binnen en mijn ogen schieten open. Het is Blaze met nog een paar jochies. Ik schreeuw " Wat doen jullie nou weer zo laat! " Ze schrikken en kijken om zich heen. Ze kijken mijn richting in en beginnen te grijnzen. Ik begin ook vuil te grijnzen en zeg " Na omdat jullie mij nog niet kennen spaar ik jullie en nu voor straf mobiel pakken en doe maar wat je wilt. " Ze knikken lachend en ik blijf lekker zitten. De derectie komt binnen ofzo. Hij kijkt rond en zegt " Waar is Annouk westling? " Ik kijk om mij heen en zeg " Geen idee? " Hij kijkt mij aan en kijkt gelijk boos. Hij zegt " Annouk nu meekomen! " Ik schudt mijn hoofd en zeg " Je bent mijn moeder niet en trouwens ik had de klas net onder controle. " Hij kijkt omzich heen en ziet iedereen met een boek. Het is gelukkig allemaal het zelfde wiskunde boek. Hij zegt " Is het waar dat je iemand van de brug hebt geduwd? " Ik kijk grijnzend op en zeg " Misschien? Hoezo? " Hij kijkt mij boos aan en zegt " Nu meekomen! " Ik loop naar hem toe en fluister " U bent de volgende. " Ik zie hem bang kijken en ik loop grijnzend de klas uit. Ik loop de gang op en zo'n grote jongen komt tegen mij aanlopen. Ik val op de grond en als ik zie dat die jongen door loopt. Roep ik " Vieze vuile hond niet doorlopen jij! " Hij draait zich om en loopt vlug naar mij toe. Hij wilt uithalen, maar ik ben eerder. Ik sla hem bewusteloos en loop snel weg.

Eyes Of A Nerd Spy (voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu