Ik word wakker en eerste reactie is een slag. Ik heb iemand geraakt shit. Dat was de bedoeling niet 😬. Ik hoor geklap en dan verschijnt er een schaduw. Not creepy at all. Ik kijk een beetje om mij heen en kijk dan weer terug naar de schaduw die geen schaduw meer is. Ik kijk de jongen aan en zeg " En wie mag jij wel niet wezen? " Hij lacht vuil en loopt op mij af. Ik vind dit niet fijn. Ik loop een beetje aarzelend naar achter en knal vol tegen de muur. Hij lacht en zegt " Ayden is nu niet meer sterk heh. " Ow nu snap ik zijn spelletje -_-. The game is on boy. Ik kijk hem verleidelijk aan en zeg " Ik ken al die spelletjes al. Ik val daar moeilijk voor. " De jongen komt nog dichterbij en zegt " Schatje ik wil niet dat je voor me valt, maar ik wil dat je voor mij werkt. " Ik kijk een beetje wazig voor mij uit en zeg dan " Hoeveel baantjes heb ik wel niet gehad. " De jongen zegt grijnzend " Genoeg om hier te belanden. " Ik kijk hem aan en zeg " En als ik nou nee zeg? " Hij denkt even na en zegt dan " Dan gaat je familie er aan! " Ik knik en grijns " Na dan zeg ik maar ja heh. Ik heb toch geen doel als ik nee zeg. " De jongen kijkt mij verbaasd aan en zegt " Zijn ze dood? " Ik stap opzij en loop weg. Ik laat dat joch stom verbaasd achter. Ik loop rustig, maar kijk wel goed om mij heen. Ik loop rustig naar een deur en wil de klink naar beneden halen, maar de universum wilt iets anders jeeej. Ik kijk naar de hand en dan naar diegene van wie die hand is. Het is van de jongen van net. Ik kijk hem vragend aan en zeg "Wat moet je? " Hij kijkt een beetje mysterieus en zegt " We hebben dus een deal. " Ik knik en zeg " Deal. " Hij knikt en sleurt me mee. Waarheen weet niet? Wat hij gaat doen? weet niet! Is alles een vraagteken? JA!! Kan ik dit meespelen? Misschien, maar ik sla het niet over. Heb ik er zin in? Nee eigenlijk niet. Ik loop rustig mee en loop een kantoor achtig iets in. Ik kijk om mij heen en zie inderdaad een bureau staan en allerlei dingen. Ik ga op de stoel zitten en de jongen haalt papieren te voorschijn. Ik krabbel er wat onder en geef alles weer terug. Hij knikt en geeft een seintje. De deur vliegt open en dan komt Chasen met handboeien om naar binnen strompelen. Ik kijk hem aan en hij weet gelijk dat dit niet goed is. Ik kijk de jongen aan die nu met een grijns op zijn gezicht zit. Hij zegt " twee vliegen in een klap." Ik kijk hem vuil aan, maar zeg niks. Hij krijgt nog een grotere grijns en zegt " Ayden is dus wel een slappeling. " Ik spring op en spring over het bureau heen. Ik pak zijn strot vast en druk hem tegen de muur. Ik zeg kwaad " Niemand zegt dat ik slap ben zelfs jij niet. " Ik druk steeds harder en harder. Opeens hoor ik de deur open gaan en het enige wat ik voel zijn handen en dan een stroomschok. Alles word weer zwart voor mijn ogen. Ik zie een zwart gat, maar ik ben er te eigenwijs voor om erin te stappen. Dus blijf ik stug staan. Mijn lichaam shaked nog steeds, maar al een heel stuk minder. Ik krijg weer gevoel en voel dat ik word opgetilt door 6 mensen. Ik beweeg iets en dan voel ik een pijnscheut door mijn hele lichaam gaan. Ik voel wat hardts en ik denk dat ik net op de gron dwerd gegooid.
~tijdje later.
Ik kan eindelijk alles weer bewegen zonder pijn. Ik open mijn ogen en zie een bed, kast en salontafel. Allemaal vrolijke kleurtjes jakkiba. Ik zie dat ik nog steeds op de grond lig. Ik sta op en onderzoek de kamer. Alles staat opslot en ik kan nergens heen. Ik loop rustig terug naar het bed en dan hoor ik het slot. Ik draai me om en zie de jongen staan met een stapel kleding. Hij gooit ze en ik vang ze behendig op. Hij sluit de deur weer en draait hem op slot. Ik kijk naar de kleding en zie dat het een sport pakje is. Ik trek het maar aan en zeg niks. Als ik net het pakje aan heb zie ik dat het rood/zwart is. Ik laat het aan en wacht.
~tijdje later.
De deur springt van het slot en vliegt open. De jongen loopt naar mij toe en grijpt mij. Ik loop rustig mee en we lopen naar een auto. Waar gaat hij mij naar toe brengen? Ik loop rustig mee en stap in. We rijden met een hele groep naar een oud gebouwtje. De jongen zegt " Ayden je heet vanaf nu Anouk, oke. " Ik knik en we parkeren de auto. We stappen uit en lopen naar het gebouw. Wacht eens even. Ze willen dat ik vecht voor geld. Ow na boeie liever ik dan chasen. Ik loop als een lammetje mee en we lopen een grote zaal in. Het is een vecht kring dus ik had wel gelijk. Ik zeg " Wanneer moet ik? " De jongen draait zich om en glimlacht " Anouk jij mag als je naam word omgeroepen. " Ik knik braaf en ga ergens zitten. Ik wacht.
POV Devano.
Ik laat Ayden ergens zitten en bestel voor mezelf een biertje. Opeens hoor ik geluid van naast mij en check ik wie het is. Het is de maffia baas van blackos. Hij kijkt mij aan en zegt op een lacherige manier " Een meisje laten vechten erg zwakjes vind je niet. " Ik kijk hem aan en zeg " Jij kent haar niet. " Ik hoor de naam Anouk klinken door de speakers en loop naar Ayden en zeg " Anouk kom op. " Ze knikt en loopt gehoorzaam mee. Aangekomen bij de kring loopt ze naar binnen en word het hek op slot gedaan. Ik kijk naar de tegen stander en zie al duidelijk dat ze dit met een wonder moet winnen. Ik kijk betwijvelend om mij heen en zie nu de maffia baas van de blackos naast mij staan en hij roept op een smiegterige toon " Pablo kom maak haar af. Laat je tanden zien. " Ik slik en zeg niks. De wedstrijd begint. Na een paar klappen ligt Ayden al op de grond kapot te gaan. Ik roep keihard " Anouk laat zien wat je kunt. Het mag allemaal. " Ze kijkt op en het lijkt net of er een schakelaar over gaat. Ze staat op.
POV Ayden.
Ik raak het hek hard en val op de grond. Ik smak naar adem en dan hoor ik de jongen roepen " Anouk laat zien wat je kunt. Het mag allemaal. " Ik sta rustig op en kijk mijn tegen stander aan. Ik hoor iedereen roepen " Pablo, Pablo. " Dus hij heet Pablo. Ik sta schrap en krijg een slag in mijn buik. Ik voel niks meer en begin met mijn spel. Hij wilt op mij afstappen, maar ik houd hem tegen. Hij kijkt mij raar aan en zegt " Is kleine Anouk bang. " Ik kijk hem aan en zeg " Waarom zou ik bang zijn voor jou? " Ik sta klaar en geef hem een rechtse een linkse. Ik haal hem onderuit en sla hem nog een paar keer. Hij gooit me weer tegen de tralies aan en sprint op mij af. Ik spring omhoog en maak een salto en draai om in de lucht. Ik geef hem een schuine schop in zijn buik. Hij sprint weer op mij af en ik spring weer omhoog. Ik maak weer een salto en draai me zo dat ik hem kan schoppen in de lucht. Hij kijkt om zich heen en net precies als hij ziet wat ik van plan ben ligt hij al bewusteloos op de grond. Ik loop de kring uit en loop naar de jongen.
POV Devano.
Ze heeft het gewoon geflikt. De maffia baas van de blackos staat versteld en zegt " Dit kan niet hoe kan zij dat? " Ik zeg snel " Het is een mysterie. " Ik loop naar de bar en zie Ayden al op mij aflopen. Ze word tegen gehouden door bewaking. Ik begrijp het wel, want ze heeft net iemand knockie geslagen. Ik loop er snel heen en zeg " Zij hoort bij mij laat haar maar binnen. " De man knikt en laat Ayden naar binnen.
JE LEEST
Eyes Of A Nerd Spy (voltooid)
ActionKen je het gevoel van gevaar? Moet je dingen doen die je niet wilt doen, maar toch moet? Herschreven deel staat op ander account, staat ook aangegeven bij me profiel, veel lees plezier!!