Ze loopt langs de man en gaat ergens bij de bar zitten. Ik loop naar haar toe en zeg " Anouk goed gedaan, maar ik moet even met een paar mensen spreken. Kan je het alleen aan. " Ze knikt lief en besteld water. Ik loop snel naar de afgesproken plek en ga zitten. Ik wacht totdat hij komt. Ik wacht totdat de meest beruchte maffia baas komt. Ik zie iemand aanlopen en wacht geduldig af of hij gaat zitten. Hij gaat zitten en zegt " Jij bent Devano? " Ik knik en zeg " En jij bent de maffia baas van de Greysons? " Hij knikt traag en zegt " Niet verwacht dat je een meisje de vechtkring in laat? " Oke waarom begint hij over Ayden? Ik kijk hem vragend aan en zeg niks. Hij zegt traag " Ik wil een deal sluiten. " Ik knik en zeg " Wat is die deal? " De maffia baas kijkt naar Ayden en dan weer naar mij. Hij zegt langzaam, maar zelfverzekerd " Ik wil haar en jullie zijn van mij af. " Als ik het niet doe dan hebben we nog steeds oorlog, maar als ik het wel doe dan ben ik mijn beste vechter kwijt. Ik kijk heel even naar Ayden en dan naar de maffia baas. Wat moet ik doen? Ik floep er opeens uit " Oke deal, maar het moet wel voorzichtig gebeuren. " Hij kijkt mij vragend aan en zegt " En wat is het plan? " Ik kijk heel even naar Ayden en dan weer terug " Oke ze blijft nog een week bij mij en dan bereid ik haar alvast voor. Laat niks los dat ze bij jou komt, want dat kan je hoofd kosten. " Hij knikt langzaam en zegt " Deal. " We schudden elkaars hand en verlaten dan de tafel. Ik loop naar Ayden en ga bij haar zitten. Ik wil mijn hand op der schouder leggen, maar zij heeft duidelijk andere plannen. Ze grijpt mijn hand en draait hem op mijn rug. Ik weet niet wat ik moet doen en laat het gebeuren. Jemig wat is dat kind sterk. Ik fluister hee zacht " Ayden rustig blijven ik doe je niks. " Ayden laat rustig los en gaat weer zitten. Ze kijkt snel om zich heen en neemt nog een slok. Ik zeg snel " Kom annouk gaan we naar huis. " We staan op en lopen rustig weg. We stappen de auto in en rijden naar huis. Ik denk almaar na over waarom Ayden zo makkelijk is en waarom ze zo beschermend is over iedereen. Ik denk alleen maar aan dat en opeens hoor ik gegil. Ik stap uit mijn gedachtes en kijk naar de weg. Ik zie een fel licht en dan word alles zwart.
POV Ayden.
Ik kijk uit het raam en voel de auto een beetje slingeren. Ik kijk opzij en zie dat hij naar mij kijkt in een soort trance ofzo. Ik kijk weer terug en zie een fel licht. Uit reactie gil ik keihard. Ik klik snel de gordel los en merk nu pas dat het felle licht een vrachtwagen is. We rijden op de verkeerde helft. Het enigste wat ik nog mee kreeg was een te fel licht, een knal, glas overal glas en daarna werd alles zwart.
POV Devano.
Ik doe rustig mijn ogen weer open en kijk om me heen. Ik probeer op te staan en slaag erin. Ik loop terug naar de auto en bekijk wat de schade is. Wacht eens even waar is Ayden? Ik draai me om en zie Ayden bewusteloos op de grond liggen. Ik ren naar haar toe en bel snel ambulance. Na een half uurtje komt er eindelijk een ambulance aan en neemt Ayden mee. Ik spring snel de ambulance in en rijdt mee naar het ziekenhuis. Als we eindelijk bij het ziekenhuis aankomen rennen we met Ayden naar binnen op een brancar (Sorry ik weet niet hoe je het schrijft XD). Ze rijden haar een kamer binnen en sluiten de deur. Ik ga zitten en val langzaam in slaap.
POV Ayden.
Ik word eindelijk wakker en zie allemaal slangetjes. Nee ik zit niet in een ziekenhuis toch? Ik ga recht zitten en zie dat ik in een witte kamer zit. Neeeeeeeee ik zit in een ziekenhuis. Ik sta op en trek alle slangetjes eruit. Ik sta op en kleed me snel om. Ik stap naar buiten en zie de jongen raar kijken. Ik zeg " Ik ben klaar hier, kom op we gaan. " De jongen staat op en loopt met mij naar buiten. Hij zegt " Lukt het echt wel? " Ik knik en loop verder.
POV devano.
Ayden is echt gek geworden ofzo. Doet ze dit altijd? Als ze dit vaker doet dan kan ik der beter vast binden met touw. Ik loop rustig met Ayden mee en zeg " Ayden ik heet trouwens Devano. " Ze draait om en kijkt met een glimlach. Wat is ze schattig met haar glimlach. Hahaha nee i'm jokking ze lijkt net een bejaarde oma die geslagen is met een stok. We lopen samen naar een bus halte en wachten op de bus. Na 10 minuten komt er eindelijk een bus aan en stappen we in. We gaan ergens zitten en wachten. Als we eindelijk ergens bekend komen stappen we uit. We lopen samen naar huis en vallen al snel in slaap. Jakkiba wat een dag. Ik heb me beste vechter verkocht om vrij te komen. Was dit wel slim?
JE LEEST
Eyes Of A Nerd Spy (voltooid)
ActionKen je het gevoel van gevaar? Moet je dingen doen die je niet wilt doen, maar toch moet? Herschreven deel staat op ander account, staat ook aangegeven bij me profiel, veel lees plezier!!