" Kijk kijk kijk, wie hebben we daar? " Ik sta op en kijk hem aan. Oke wat ga ik nu doen. Hij pakt zijn geweer en richt hem op mij. Ik kijk snel naar mijn geweer en kijk dan weer terug. Hij ziet het en wilt schieten. Ik pak snel mijn geweer en schiet. De jongen vliegt de lucht in en ik zie het geweer de andere kant op vliegen. Ik richten op zijn pistool en die kaatste uit zijn handen. Hij schrikt en valt op de grond.
************************************************************************************************************
Ik kijk naar hem en grijns. Het meisje kijkt glimlachend naar de jongen en loopt naar mij. Ze geeft mij een high five en zegt " Dus ik hoor nu bij jouw? " Ik knik en zeg " Kom mee. " Ze knikt en we lopen samen naar de grot. Als ik 1 voet binnen zet voel ik water. Ik kijk om mij heen en zeg " Shit de rest zit nog binnen! " Het meisje schrikt ook en staat stil. Ik zeg snel " Ik ga ze halen blijf hier oke? " Ze knikt en ik spring het water in. Het is pikkedonker in de grot en je ziet helemaal niks. Ik gebruik mijn gevoel en zwem een kant op. Na een paar tellen voel ik een hand en dan nog 2 handen. Ik ben blij en stuur signalen naar de jongens. Na een poosje voel ik ze mijn hand goed vast pakken en voel ik dat het zwaarder is. Ik trek ze mee met alle spullen die ze waarschijnlijk hadden. Het is zwaar, maar ik vind de uitgang al snel. Ik til ze als eerste uit de grot en trek mijzelf daarna op. Als ik op het gras kom zie ik de jongens naar het meisje staren. Ik zeg snel en duidelijk " verwelkom ons nieuwe lid." Iedereen begint te lachen en dan horen we opeens takken breken en mensen roepen " daar is ze kom op, we pakken haar! " ik draai om en ren met de rest keihard weg. Na een halfuur gerend te hebben stoppen we even om te kijken waar we zijn. We zijn ergens bij een grot. Ik besluit om daarin te gaan. Iedereen volgt en we zitten gezellig in het donker in die grot. Ik voel mijn ogen langzaam zwaarder worden en besluit te gaan slapen.
Pov Chris.
Ik ben de hele tijd wakker gebleven om te wachten om Ayden te vermoorden. Jullie lezen het goed ik ga het doen en ik krijg de prijs. Ik voel al een beetje water opstijgen en til het meisje uit de grot en Shane en die andere jongen til ik er ook uit. Ik pak alle spullen en leg ze buiten ergens bij een boom neer. Ik maak snel iets waardoor Ayden niet kan komen en maak dat vast aan de ingang. Ik controleer het en loop dan weg. Ayden sterf maar rustig we hebben alle tijd.
Pov Ayden/ Annouk.
Ik voel wat natte drap onder mij. Ik open mijn ogen en zie water stijgen. Ik roep om mij heen om te kijken waar de jongens zijn. Ik schrik mij helemaal kapot de jongens hebben mij hier alleen achter gelaten. Ik kijk om mij heen en ren naar de uitgang. Het zit dicht. Ik roep keihard " jongens dit is niet grappig!" Het water stijgt steeds sneller en ik heb het gevoel dat die game maker weet dat ik vast zit. Shane komt bij de ingang en probeert het los te krijgen en zegt " ayden ik help je eruit te komen. Pas op voor Chris het is ene verrader." Chris staat onverwachts achter hem en slaat hem bewusteloos. Ik schreeuw " Shane! " ik ben laaiend en probeer mijzelf in te houden. Ik schreeuw keihard " Chris als ik dit overleef jij bent de eerste die eraan gaat." Hij lacht hard en loopt weg. Ik kijk om mij heen en zie een camera. Ik moet alleen maar te weten komen wie dit doet. Misschien zeggen de brieven wat? Ik pak ze uit mijn pak en vouw ze open. Ik kijk goed naar de letters en zie een paar letters in een andere lettertypen. Ik zet het in mijn hoofd naast elkaar en zie generia. Dus het is meneer generia. Ik ga voor de camera staan en zeg " meneer generia als u denkt dat u er goed aan doet om mij te doden, waarom bent u dan zo laf om iedereen tegen mij op te zetten." Ik kijk met vuur in mijn ogen zo boos ben ik. Ik hoor een stem uit een microfoon komen " je hebt het geraden goed gedaan. En ik ben niet laf de enigste die laf is dat ben jij!" Ik zeg heel kalm " hoezo? " er komt weer geluid uit de microfoon en het zegt " jij bent diegene die iedereen in bescherming neemt. Laat ze zelf vechten. Als je je almaar over geeft kom je is een keer je dood tegen en jij komt hem toevallig vandaag tegen Ayden." Ik denk vlug na. Als de ingang niet open kan dan moet er ook een andere gang zijn, toch? Ik loop langs de muren en probeer alles. Niks werkt, totdat ik bovenaan een steentje los maak. De ingang valt open en ik kan gewoon weg. Ik zeg snel " ciau zie je later generia. " ik ren de grot uit en zie Shane en de jongen en het meisje tegen bomen vast gebonden. Ik ren snel naar Shane en maak hem los. Ik zeg " Shane maak de rest los en zoek een veilige plek op. " hij knikt en zegt " wat ga jij doen? " ik kijk hem heel even aan en zeg dan " ik ga Chris zoeken. " hij knikt en rent alvast naar de anderen. Ik pak een pijlenboog en ren alvast een kant op. Na een poos rennen besluit ik om in een boom te wachten. Ik val licht in slaap.
Na een uurtje hoor ik takken breken en bladeren kraken. Ik open mijn ogen en kijk om mij heen. Ik zie iemand lopen en niet zomaar iemand het is Chris. Hij kijkt twijfelend om zich heen en dat is het moment dat ik in actie kom. Ik pak een pijl en zet hem goed in mijn boog. Ik richt en vuur hem af. Raak! Recht in zijn been. Hij valt om en land vol op zijn rug. Ik schreeuw " waarom Chris? Ik zach je als een vriend. " hij slikt en kijkt een andere kant op. Ik zeg " waarom? " hij kijkt mij even aan en zegt " je durft het niet heh? " ik kijk hem heel even raar aan en zeg " wat durf ik niet?" Hij schreeuwt " je durft mij gewoon niet te doden. Je durft het niet! Je bent net als elk normaal mens! Je bent bang! " ik zeg kalm een beetje te kalm " Chris ik ken geen angst en ik zie je op een dag in hel. " ik pak een pijl en steke hem door zijn hoofd. Ik pak een touw en hang hem op aan een boom voor een camera. Ik zeg " generia zie je dit? Dit gebeurd er met jou als je nog 1 keer mij lastig valt of mijn vrienden! " ik sprint weg en verdwijn.
JE LEEST
Eyes Of A Nerd Spy (voltooid)
ActionKen je het gevoel van gevaar? Moet je dingen doen die je niet wilt doen, maar toch moet? Herschreven deel staat op ander account, staat ook aangegeven bij me profiel, veel lees plezier!!