het is zo ver!

114 4 0
                                    

Ze is slim super slim, maar zou ze meekomen? Ik zeg heel rustig " Annouk kan je meekomen?" Ze knikt en loopt achter me aan. Oke volgens mij heeft ze geaccepteerd dat ze hier moet blijven en bij mij hoort. Ze zegt een heel klein beetje vragend " hoe hebt u mij leren kennen? Als Annouk of als Ayden?" Ik zeg " als Annouk, maar toen ik erachter kwma dat jij Ayden was kon ik het eerst niet geloven, maar je bent echt Ayden." Ze grinnikt en loopt naast me. Ze is iets korter dan mij, maar als nog ze lijkt zo lang. Na een poosje komen we bij mijn auto aan en zeg " Annouk stap in." Ze knikt en stapt in. Na een poosje rijden zijn we weer thuis. Nou ik ben thuis en Annouk zit in een vreemd plekje genaamd mijn huis. Ze kijkt snel om haar heen, waarschijnlijk scant ze het huis. We lopen naar binnen en ik begeleid haar naar de woonkamer. Ze is waarschijnlijk best moe, want ze ploft op de bank neer en staart wat voor zich uit. Ik loop zelf naar mijn vaders kantoor en zeg " wil je kennis maken met Annouk?" Mijn vader knikt en staat op. We lopen samen terug naar de woonkamer en zien tot grote schrik Annouk niet meer zitten. Opeens horen we een stem die zegt " wojow jullie kunnen net kijken of dat jullie iets horrors hebt gezien." Ze kwam niet op woorden en sprak maar wat. Me vader steekt zijn hand uit en zegt " ik ben binios en dit is mijn zoon zaine." Ik kijk naar de hand en zaine die makat een beweging dat ik mezelf miest voorstellen. Ik pak de hand en zeg " jup zal wel ik ben Annouk." Ik buig mijn hoofd en tuf op zijn mooie leren schoenen. Hij kijkt beledigd naar mij en zaine zegt snel " vader dat is haar begroeting je moet er maar mee leven ze heeft het ook bij mij gedaan" Wacht eens even beschermde hij mij nou? Oke? Zaine pakt snel mijn arm en sleurt me mee ergens heen. Ik heb geen idee waarheen, maar ik vind eigenlijk wel prima. Na een tijdje keert hij om en zegt " Moest dat echt? " Ik glimlach en zegt " Jup. " Hij knikt simpel en sleurt me weer mee. We komen een ruimte binnen en zaine zegt " Nou dit is de sportzaal, Ik weet dat je niet uitbundig kon trainen, omdat je gister pas binnen kwam. " Hij neemt heel even pauze en zegt dan " Hier kan je trainen, wanneer je ook maar wilt. " Ik kijk om me heen en bewonder de ruimte. Ik zeg snel als ik Zaine aan kijk " Waarom ben ik hier eigenlijk? " Zaine kijkt naar beneden en zegt dan " Ik heb jou uitgekozen, om voor mij te vechten. " Ik kijk hem vragend aan en zeg " Hoe bedoel je? " Hij zucht en zegt " Ik moest eigenlijk vechten, maar me vader wou me niet verliezen dus kon hij regelen dat ik iemand mocht regelen die voor mij vecht, maar als ik hem of haar niet voor de 25 kon vinden dan zou ik moeten vechten en eigenlijk om eerlijk te zijn, ik zou dan als eerste sneuvelen en ik ben nog heel hard nodig en ik wil echt niet sneuvelen. " Ik knik en zeg " Dus moet ik mijn leven wagen voor jou? " Hij knikt en ik zeg " Oke deal! Ik maak ze in. " Zaine glimlacht en zegt " Dankjewel Annouk of moet ik je Ayden noemen? " ik zeg " Maakt niks uit. " Hij knikt en loopt de kamer uit. Weer een nieuwe uitdaging aanvaard en ik ga niet sneuvelen. Ik besluit om te trainen. Na een poosje komt er weer iemand naar binnen. Het was Zaine. Ik kijk hem aan en hij zegt " Het is geregeld ik heb je opgegeven als Ayden dan zien ze je niet aankomen. " Ik knik en zeg " Zou het goed komen? " Zaine bekijkt bemoedigend en zegt " Annouk je kan dit. Ik geloof in je. Je hebt nog nooit verloren. " Ik knik en stem ermee in. Hij zegt snel " Ik zou nog even oefenen, want morgen word je afgevoerd. " Ik knik en ga nog even door met trainen. Na nog eens 2 uur getraind te hebben. Heb ik honger en loop naar de keuken. Ik pak wat te eten en eet het rustig in de woonkamer op. Het was nog best wel lekker. Dit klinkt echt heel grappig het lijkt net of ik nooit iets heb gegeten ofzo. Als ik alles op heb loop ik rustig de keuken in en ruim ik al mijn troep op. Ik loop weer rustig terug naar de woonkamer en ga op de bank slapen.

~

Ik word wakker van geschreeuw van mannen. Ik word wakker en zie Zaine hij zegt " Ey kom je ze staan op je te wachten. " Ik knik en sta op. Er stappen een paar mannen naar binnen en zeggen " Waar is hij? " Ik steek me hand op en zeg " Ik ben die hij. " Die mannen keken mij raar aan. Ik loop naar ze toe en de man die zegt spottend " Jij bent een meisje en kan niet vechten. Dat kan geen één meisje! " Iedereen begint te lachen, behalve Zaine en zijn vader. Ik loop kwaad naar die man toe die het zei en zeg " Ohw oke dus meisjes kunnen niet vechten! Kom maar op! " De man kijkt uitdagend en hij valt aan. Ik ontwijk gemakkelijk en geef hem een stoot op zijn kaak en geef hem nog een slag op zijn kaak. Ik raak hem vol op zijn neus en je hoort gekraak. Hij kijkt woedend en rent op mij af. Ik ontwijk hem nog een keer. Ik geef hem nog een stomp in zijn maag en hij geeft op. Ik loop langs de rest naar buiten en de mannen lopen achter mij aan. Ik zwaai nog 1 keer naar Zaine en hij kijkt lief naar mij. Ik stap in en iedereen koekeloert mij aan. Het zijn allemaal jongens en een paar meiden. Ik wacht af en de mannen beginnen te lachen. Ze zeggen " Wie heeft dat gedaan? " Het blijft doodstil en dan hoor je opeens " Nee dat meen je niet! Laat baas dat maar niet weten " De wagen begint in beweging te raken en dan komt er een soort gas naar binnen. Het enigste wat ik nog voor me ogen houd is dat het waarschijnlijk gas is om je te laten flauw vallen.

Eyes Of A Nerd Spy (voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu