In handen van iemand anders.

410 9 0
                                    

Mijn moeder liep weer naar beneden en zag dat iedereen voor de Tv zat. Ze ging erbij zitten en we keken zowat 2 uur Tv. We keken op de klok en zagen dat het rond elven was. Me moeder stond op en zei dat ze naar bed ging. Ik volgde haar omdat ik ook moe was. De moeder van Asher was ook moe en volgde ons met Tommy. Tommy volgde mij daarna en ik hielp hem met omkleden. Tommy keek me aan en ik stopte hem in. Zodat hij kon slapen. Ik kleedde me ook om, maar wel in de badkamer. Ik sprong in mijn bed en ging slapen.

Na een paar uur kwam Asher en zei " Annouk ik kan niet slapen mag ik bij jullie komen slapen?" ik knikte en hij liep naar Tommy zijn bed. Ik hield hem tegen en zei " niet doen hij slaapt net zo goed." Hij keek me aan en ging toen naar mij toe. " waar moet ik dan? " ik seinde naar mijn andere helft van mijn bed en zei " jij blijft op die helft en ik aan deze oke." hij knikte en ging in mijn bed liggen. Ik keek hem aan en viel in slaap. Tommy werd ook weer wakker en ik sprong op. Tommy stond naast me en zij " ik kan niet slapen." ik knikte en hij klom op het bed en ging naast zijn broer liggen. Ik stapte het bed weer in en ging weer slapen met mijn armen om Tommy. De volgende ochtend werd ik wakker en Tommy lag nog te slapen. Het was zonde om hem wakker te maken. Ik keek Asher aan en hij begon te grijnzen en zei " dat is mijn broertje die is niet los te krijgen als hij slaapt. " ik keek hem fel aan en hij maakte zacht zijn broertje wakker. Tommy keek op en zat nog steeds aan mij vast. Ik zei " moet ik je naar de eettafel tillen ofzo" Tommy begon hevig te knikken en ik stond op en liep naar beneden.

Na een poosje kwam ik aan beneden en zette Tommy op een stoel. Tommy zei " Ben je een soort van god ofzo?" Met een kinderstem. Ik begon te lachen en mijn moeder keek weg. Ik keek haar raar aan en negeerde voor de rest alles. Ik bleef haar aan kijken en Tommy trok aan mijn arm en ik viel naar voren. Tommy keek me lachend aan en ik trok hem mee naar me toe. Hij begon te gillen en ik knuffelde hem.

Hij keek me blij aan en ik overhandigde hem aan Asher en zei " Nu is het jou probleem. " Asher keek me aan en zag dat zijn ogen veranderde naar puppy ogen en ik liep als reactie weg. Ik zei " Asher ik zou nu maar komen als ik jou was. " Asher zette Tommy bij onze moeders neer en Tommy begon te spelen met mijn moeder. Ik liep naar de deur en sprong op de fiets en Asher ging fietsen. ( Klinkt heel onlogisch maar naja boeie. ) We fietste naar het kantoor onder mijn begeleiding. We liepen naar binnen en liet het pasje zien en zei " Die gozer hoort bij mij. " De vrouw achter de balie die glimlachde en knikte. We liepen door en opeens werd ik vast gegrepen. Het was mijn baas. Ik keek hem aan en zei " Ow goede morgen meneer we gaan even sporten, dit is trouwens Asher. " Hij knikte en liep weer weg. We liepen snel verder en we gingen sporten. Asher was binnen een half uurtje helemaal kapot en ik was pas na 2 uur. We liepen weer uit het kantoor gebouw en liepen naar mijn fiets. We werden omsingeld en gelukkig had ik mijn armbanden om. Iemand kwam naar voren en zei " Hallo kleintje". Ik werd een beetje pissig omdat hij mij zo noemde. De man zei daarna " Waarom sta je hier? " Ik hem grijnzend aan. Hij keek me vragend aan. De man kwam dichterbij en ik zei " Blijf staan waar je staat. " Hij bleef staan. Hij deed rustig zijn hand naar achter en opeens trekt hij zijn pistool. Ik duik ervoor. Dat de kogel Asher niet raakte en hij kaatste weg vanwege mijn armbanden. Hij schoot nog een paar keer en alle kogels kaatste terug. De man keek me aan en zag dat ik vuur in mijn ogen had staan. De man seinde onverwachts en de mannen achter ons grepen Asher. Klote wat moet ik nu doen dacht ik. De man wou weg lopen, maar ik kwam weer met mijn grote bek aan hoor. " Aan hem hebben jullie toch niks. Je kunt toch beter de aanstichter van alles pakken. " Zei ik heel nonchannant. De man draaide om en zei " Ayden? " Ik zei " Als je Asher laat gaan dan krijgt u Ayden en jullie laten Ashers familie en hem zelf met rust. " De man knikte en zei " Waar is Ayden dan? " Ik begon te lachen en zei " Ik sta voor je. " De man keek eerst een beetje verbaasd, maar toch liet hij Asher los. Ik zei nog snel " Asher ga naar huis en zeg alles wat er is gebeurd. " Asher knikte en rende naar de fiets en fietste weg. De man kwam naar mij toe en zei " Dus jij bent de beroemde Ayden. " Ik knikte en bleef staan. Een paar mannen kwamen naar me toe met tape en touw. En bond me vast en tapete me mond vast. Ik werd bewusteloos geslagen en werd ergens heen gebracht. Ik stond in een kooi. Ze wisten precies wat ze deden. Echt gewoon precies. Ze checkte elke beweging die ik maakte. Echt gewoon griezelig. Ik ben blij dat Asher hier niet zat, want hij zou echt helemaal door slaan. Een man kwam binnen de zelfde man die voor me stond toen ik bewusteloos werd geslagen. Volgens mij was het ook nog wel een pistool. De man zei " Zo zo Ayden is wakker." Ik grijnsde vuil. De man keek me aan en zei " Je hebt een keuze Ayden je sluit je aan bij ons of je hele familie gaat eraan. " Ik knikte en zei " Deal. " Ik knikte beschermend en ik werd de kooi uitgehaald. Ik zei " Vertrouw je me zomaar. " De man knikte en zei " Ayden houdt zich altijd aan zijn belooftes. " Ik begon te lachen en zei zacht ""JE mannen hebben dus wel wat opgepikt. " De man keek me vragend aan en zei daarna " Inderdaad ze hebben alles na kunnen vertellen toen je ze hun leven bespaarde. " Ik lachte en liep met hem mee. We liepen naar een kamer met allerlei wapens. En ik kon het alleen maar bewonderen. Ik mocht niks aanraken. We liepen verder en de man liep naar een kamer en liet me binnen en zei " Sorry ik dacht dat Ayden een jongen was." " Wacht dus u wou mij eigenlijk al bij u team. " Hij knikte en zei " Een vuil spelletje ik mag je nu al. " Ik liep naar het bed en ging zitten hij deed de deur dicht. Ik zat nu helemaal alleen jammer genoeg. Ik kon Tommy en Asher nooit meer zien ze leken net broer en broertje voor mij. Ik mis ze nu al. " Wat zou ik eens gaan doen. Aha ik ga me kamer anders inrichten." Ik ging bezig en na een poosje was mijn hele kamer omgegooid. Ik zag allerlei zwarte lakens in een kast die had ik gepakt en over alles wat blauw was gegooid. Na een poosje kwam de man terug en die keek eerst heel even verrast wat ik had gedaan. En zei " Ayden we gaan over 3 dagen verhuizen naar Londen. " Ik knikte en hij ging weer weg. Ik checkte of de deur dicht zat. Ik liep naar buiten en ging opzoek naar een TV. Wat als je je verveeld dan roept de TV je gewoon. Ik had hem na 2 minuten gevonden en ging voor de TV zitten. Ik zag dat er een ps4 lag en dat er GTA lag. Ik startte de PS4 op en ging er achter. Na een poosje had ik alles missies gedaan. Ik had ze binnen een uurtje gedaan. Ik had ook even geracet nu had ik 10000000000000 zo veel geld ongeveer. Ik sloeg hem op en deed hem uit. Ik ging weer TV kijken. Na nog 1 uur gekeken te hebben deed ik de TV uit en ging ik naar bed toe.

Eyes Of A Nerd Spy (voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu