Weer naar school.

185 4 3
                                    

Ik hoor nu bij een maffia. Ik loop snel naar het kantoor, want ik werd geroepen. Ik loop snel heel snel en klop snel op de deur. Ik doe open en ga zitten en zeg " Je wou mij spreken. " Mijn baas zegt " Ja ik heb een nieuwe opdracht voor jou. " Ik knik en hij pakt papieren en legt die voor mij. Hij zegt " Het is de bedoeling dat je deze jongen beschermt. " Ik knik en zeg " Moet ik er nog meer bij doen? " Hij knikt en zegt " Ja je moet met op de zelfde school en doe alles aan wat je wilt, maar laat niet merken dat je bij de maffia hoort oke. " Ik knik en loop met de papieren weg. Ik loop snel naar mijn kamer en zie een doos liggen. Hun zijn snel. Ik open het en zie boeken en een leuke tas. Ik stop alle boeken in de tas en zie sleutels liggen. Een briefje ow oke. Ik pak het briefje en er staat op

De sleutels zijn je kluis sleutels.

Ik knik en doe de sleutels aan mijn motor sleutels. Ik loop snel naar mijn kast en open hem. " Even kijken wat zou ik morgen aan doen? " Ik koekeloer overal en vind eindelijk het perfecte pakje. ( Boven aan in de media shit achtig iets en zonder die wapens en tas. Mwahahah jammer joh.) Ik leg ze alvast klaar en leg de tas er bij. Ik loop snel weer naar de woonkamer en ga TV kijken. Ik kijk snel naar mijn tellie en zie dat het morgen maandag is dus morgen moet ik naar school oke.

~

Het is nu negen uur en ik zeg iedereen gedag. Ik loop naar boven en kleed mij om. Ik ga in bed liggen en val in slaap.

~

Ik word wakker door de beste uitvinding ooit. Nope dat was de verkeerde zin het is namelijk het stomme geluid van een wekker. Ik pak een hamer en sla de wekker kapot. Ik kleed mij snel om en stop natuurlijk een pistool in mijn tas en werpmessen. Ik loop met alles naar beneden en eet wat. Ik schreeuw door het huis " Bye zie jullie later. " Geen reactie oow dan zullen ze waarschijnlijk al weg zijn. Ik loop naar mijn motor en stap op. Ik doe snel mijn helm op en rijd de oprit af. Na een 5 minuten op normaal tempo gereden te hebben versnel ik. Waarop je maar 50 km per uur mag rijdt ik 150 km per uur. Ik maak de bocht en zie de school al. Ik rijd met volle snelheid de parkeerplek op en slip de bocht in. Ik parkeer mijn motor op een leeg plekje en doe mijn motor op slot. Ik doe mijn helm af en loop naar binnen. Ik gooi alles mijn kluisje in en loop naar mijn lokaal. Ik negeer de blikken en ga ergens zitten. Mij werd gezegd dat ik mijn spionnen naam moet gebruiken. De docent die loopt naar binnen en scant de klas. Hij eindigt bij mij en zegt " Wil je je even voorstellen? " Ik knik en sta op ik loop naar voren en zeg " Nou hey ik ben Ayden en ik ben net verhuisd. " Ik wil weer terug op mijn plek, maar de docent houdt mij tegen. Ik kijk hem aan en hij zegt " Jij bent toch diegene die zich moest melden. " Ik kijk vragend naar de docent en loop dan toch maar naar het meld hok. Ik pak een briefje of wat het ook was en slenter weer naar boven. Ik loop zonder kloppen naar binnen en de docent die kijkt mij streng aan. Ik haal mijn schouders op en dan bedenk ik mij dat ik moest kloppen. Ik loop terug naar de deur en ram er een paar keer op ik zeg " Zo beter meneer? " De man knikt en zegt dan " Nu moet je de vragen van de kinderen beantwoorden. " Ik kijk hem vragend aan en dan naar de klas ik zie overal handen omhoog. Ow boy dit gaat nog lang duren. Ik zeg " Wie wo vragen waarom ik een jongens naam heb ik heb geen flauw idee. " Alle handen gaan naar beneden en ik loop naar mijn plek. Ik ga zitten en luister naar de docent. Ik doe net als of ik heel geïnteresseerd ben in de les, maar ik scan gewoon de klas om te kijken waar de jongen zit, maar ik zie hem niet. Na een poosje hoor ik de deur open gaan. Ik hoor voetstappen. Ik kijk wat later op en zie dat het de jongen is die ik in de gaten moet houden. Ik concentreer me weer op het werk en maak alvast al mijn huiswerk. Ik heb nog een kwartier en dan gaat de bel. Ik pak een boek en leg mijn voeten op de tafel en ga lezen. Ik negeer iedereen behalve de jongen, maar die zegt niet zo heel veel. De docent staat nu voor mij en zegt " Pardon Ayden wat doe jij nou weer? " Ik kijk op en zeg " Ow mag ik niet lezen zeg dat dan eerder. " Ik berg mijn boek op en pak mijn mobiel. Ik speel een spelletje. De docent staat er nog steeds. Opeens voel ik mijn mobiel niet meer en kijk ik op. Ik sta op en klim over de tafel en zeg " Wat flik je nu! " De docent loopt weg en ik ren achter hem aan. Ik houd hem tegen en zeg " Geef terug jij vieze grrr je mag niet zomaar iemands spullen jatten. " Ik probeer mijn mobiel te pakken en denk nu pas na over dat je niet met je mobiel in de klas mag. Ik zeg " Ow je mag vast en zeker ook niet met je mobiel spelen zeg dat dan. " Ik loop weer naar mijn plek en spring over de tafel heen. Ik pak mijn elastiekjes en begin rond te schieten. De docent stormt weer boos op mij af en zegt " Dat mag ook niet. " Ik kijk hem vragend aan en zeg dan " Wat mag je dan wel doen? " Hij zegt " Je huiswerk maken. " Ik kijk verveeld naar voren en zeg dan " Heb ik al af. " Iedereen kijkt mij nu heel akward aan. Ik kijk rond en zeg dan " Wat het was makkelijk. " Iedereen kijkt mij nu aan of ik een geest ben ofzo. Ik blijf lekker zitten en negeer iedereen en kijk een beetje rond. In de pauze probeer ik een beetje in de beurt te blijven van de jongen. Ik weet zijn naam niet lekker makkelijk dit. Ik hoor opeens keihard gegil " Chasen kom hier jij vieze. " Ik zie de jongen geschrokken omdraaien die ik in de gaten houd. Hij heet dus chasen dat was makkelijk om achter te komen. Ik loop naar een bankje en zie een jongen heel dicht bij hem staan. Hij heeft een mes vast. Ik ren erheen en bots per ongeluk tegen Chasen Not briljant idee toch. Ik sta vlug op en bied mijn excuses aan. Chasen stelt voor dat ik bij hun mag blijven staan ik neem het graag aan en blijf staan. De jongen ziet zijn kans niet, omdat ik het mes al heb gezien. Hij heeft namelijk door dat ik weet dat hij een mes vast heeft. De bel gaat weer en ik en Chasen lopen samen naar binnen. We zijn in een diep gesprek. Hoe moet ik iemand beschermen die ik niet goed ken. Ik moet mij klungelig gedragen, want dan kan ik vaker tegen hem aan knallen. Dus ik doe net of ik over mijn voet struikel. Ik sta snel op en ren achter Chasen aan. Hij zegt " Jij bent klungelig zeg. " en hij begint te lachen. Ik begin nu ook te lachen. We lopen samen het lokaal in en gaan naast elkaar zitten.

~ Skip de rest van de schooldag.

Ik loop naar mijn motor en zie dat de jongen nu naar Chasen gaat. Klote snel Ayden wat moet ik verzinnen? Ow ja ik doe gewoon of ik iets kwijt ben. Ik ren naar Chasen toe en raak in paniek. Hij ziet het en zegt " Wat is er Ayden? " Ik kom op adem en zeg " Ik ben iets kwijt. " De jongen die Chasen wou neer prikken zegt " Ow zeker je hersenen. " Ik kijk hem verdrietig aan en zeg dan zelf verzekerd " Pardon ik heb te minste nog hersens jij daarin tegen jij hoeft niet meer te zoeken, want je hebt ze niet. " Ik sleur Chasen mee en we beginnen te zoeken. Ik kijk snel naar iets kleins wat ik on opvallend kan laten vallen. Ik zie mijn kleine ringetje en laat die vallen. Ik loop er heen en raap het op. Ik ren naar Chasen en omhels hem en zeg " Ik heb hem eindelijk. " Hij lacht vrolijk mee en ik zeg snel " Heb je nog veel huiswerk? " Hij knikt en ik zeg " Kom dan gaan we huiswerk maken. " Hij knikt en stapt achterop de motor. Ik geef een beetje gas en rijd naar huis.

Eyes Of A Nerd Spy (voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu