woeps waren dat auto's dan?

114 4 0
                                    

POV Blaze.

Ik loop het klas lokaal uit en zie een jongen bewusteloos op de grond liggen. Het meisje dat Annouk heet loopt snel weg. Er is iets niet goed hier. Er klopt hier iets niet.

POV Ayden/Annouk.

Als ik bij de directiekamer kom. Klop ik op de deur en doe ik de deur open. De directie kijkt me aan en seint me om te gaan zitten. Hij zegt " Ik werd gebeld. " Ik knik en zeg " En wat heeft dat met mij te maken? " Hij slikt en zegt " Het was de politie. " Ik blijf hem relaxed aankijken, totdat hij zegt " Annouk ze belde om jou! " ik raak uit mij relaxede trance en kijk hem snel aan. Hij zegt " Ze kunnen je elk moment ophalen. " Ik knik en loop het lokaal uit, want ik werd zelf gebeld door Christio. De directie knikt en laat mij gaan. Ik neem snel op en ik hoor Christio

(c=Christio)(A=Annouk)

C. Annouk je bent in gevaar. Je weet toch wel die ene auto's die we hadden gestolen en doorverkocht?

A. Ja dat weet ik nog wel, hoezo?

C. Ze zagen jou zonder mond kapje.

A. Shit die was ik vergeten.

C. Ze komen je halen Annouk, ga met ze mee ik zorg ervoor dat je er weer uitkomt. Probeer wel tijd te rekken.

A. Ik doe me best.

Ik hang op en stop mijn mobiel weg. Ik loop naar de aula en het is eindelijk pauze, want de bel ging. Ik pak mijn eten en begin rustig met eten. Opeens worden de deuren open geslagen en komen er politie agenten naar binnen rennen. Ik eet rustig door, totdat ik van mijn brood word weg getrokken. Dit was voor hun een slechte keus. Ik word vast gehouden door een man en ik sla hem neer. Ik ren weg en spring over tafels. Ik moest tijd rekken. Ik ren rondjes en alle politieagenten volgen mij. Opeens hoor ik een knal en ik verstap me. Stomme kogels. Ik vloek een paar woorden en ren zo snel mogelijk door. Ik spring over auto's en sprint over daken. Iedereen die in school zat die stond buiten te kijken wat er aan de hand was. Ik wil weer over springen van dak, maar een net laat mij neerstorten. Ik haal het dak net en trek mezelf op. Ik kom niet uit het net en zit verstrikt. Een paar politieagenten komen het dak op en nemen mij mee. Ik word opgetild en naar een auto gebracht. Ik word er letterlijk in gegooid. Dit ging gewoon volgens plan. Ik wist alles. Ja uhmm laat maar zitten iedereen weet hier toch al dat ik lieg. Ik kijk om mij heen en zie een politie bureau. Yaaaaay een politie bureau wou er altijd al naartoe. De auto stopt en de politie agenten doen veel moeite. Na ik ga ze voor schut zetten. Ik stap heel netjes uit en loop naar binnen. Alle politie agenten kijken mij duf aan en ik begin vuil te grijnzen. Als ik op een stoel zit. Komt er een oude man woedend naar mij toe. Als blikken konden doden was ik volgens mij al 2000000000000x dood gevallen XD. De man zegt vurig " Jij wicht jij hebt al mijn auto's kapot gemaakt en door verkocht. " Ik knik lief en zeg " Het was een genoege. " De man wilt naar mijn keel grijpen, maar ik houd hem gemakkelijk tegen. De man kijkt mij verbaasd aan. Ik zeg " Ik zou dat uit je hoofd laten vieze vuile hond. " Christio komt al naar binnen gerend en herkend de man. Hij kijkt geschrokken en zegt " Annouk wat heb je nu weer gedaan? " Ik kijk Christio aan en zeg nonchalant " Ik had het genoege om auto's te slopen en te verkomen, toen kwam ik hier en meneertje hiero die wou mijn keel grijpen. " Christio knikt en neemt de man mee. Ze overleggen veel en na een half uur ofzo komen ze weer terug. Christio roept mij mee en ik sprint naar hem toe. Hij zegt " Ayden je gaat met deze man mee zorg dat je zijn zoon goed in de gaten houd! " Ik knik en zeg snel " Oke baas! " Woeps dat ging een beetje hard. Iedereen kijkt mij aan en ik kijk zenuwachtig naar beneden. Christio pakt mijn arm en sleept me mee. Ik volg maar, want ik weet toch niet wat ik anders moet doen. Ik sta voor de man van net en kijk hem met een grijns aan. Hij kijkt mij met een vieze vuile grijns terug. Christio zegt " Ayden jij gaat met hem mee. " Ik knik braaf en loop naar die vieze man toe. Hij zegt nog wat tegen Christio en dan loopt hij naar mij toe. Ik zeg snel " Ik wil mijn mondkapje op! " Hij draait snel om en gooit mijn mondkapje naar mij toe. Huh hij had mijn mondkapje wth. Ik doe hem snel om en stap in. Wat een luxe auto heeft hij snel een nieuwe gekocht ofzo. Ik zak naar onder en staar naar voren. Waarom kom ik altijd in een auto terecht? Na een half uur rijden komen langs een rijke wijk ofzo. We stoppen bij een villa. De man die stapt uit en doet de portier open. Hij bind mijn handen vast en ik stap daarna uit. Ik kijk rond en zie alleen maar rijke luisjes enzo. Kom ik aan! AARGH. Ik slof maar wat achter de man aan. De man trekt iets te hard en ik flikker. Ik lig nu lang uit op de grond. De man kijkt mij grijnzend aan. Ik weet zeker dat hij dit expres heeft gedaan om te kijken hoe ik weer recht kom. Ik buig mijn armen naar achter en maak een bruggetje van mezelf. Ik trek me benen omhoog naar een handstand en land op mijn benen. Ik trek mijn lichaam op en sta weer recht. De man knikt en seint dat ik door moet lopen. Wat een hufter.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

HEY HEY IEDEREEN HIER EEN MEDEDELING IK BEN BEZIG MET NOG EEN BOEK DUS BEN NU BEZIG MET 10 BOEKEN IK HOOP DAT JULLIE HET VERHAAL NOG LEUK VINDEN EN OP NAAR DE 500

Eyes Of A Nerd Spy (voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu