" Chris ik ken geen angst en ik zie je op een dag in hel. " ik pak een pijl en steke hem door zijn hoofd. Ik pak een touw en hang hem op aan een boom voor een camera. Ik zeg " generia zie je dit? Dit gebeurd er met jou als je nog 1 keer mij lastig valt of mijn vrienden! " ik sprint weg en verdwijn.
************************************************************************************************************
POV Tyler.
Ik kijk op het beeldscherm en kijk pijnzend. Ze gaat dit niet overleven. Ik durf niet te kijken, maar dan opeens hoor ik " generia zie je dit? Dit gebeurd er met jou als je mij en mijn vrienden met rust laat. " ik kijk en zie een lijk aan een touw hangen met een pijl door zijn hoofd. Hmm ze is slimmer dan ik dacht.
Pov generia
Ik kijk geschrokken naar het beeldscherm. Ik zit in de problemen als ze daar levend vandaan komt. Ik stuur uit paniek nog een vuur bal, maar ik schiet uit en de vuurbal schiet naar een andere groep. " shit!" Ik loop rondjes en denk na. Als ik nou een overstroming laat komen. Ik toets snel een code in en laat het regenen.
Pov Ayden
Het begint opeens te regenen en ik pak snel het pak van chris en ren terug naar de rest. Ik zie het meisje opgelucht kijken. Ik geef snel het pak en ze trekt hem aan. We zitten nu in een grot, maar het blijft regenen. Mijn brein draait over uren en dan kom ik tot een conclusie. Ik schreeuw " dit is niet regen dit is een overstroming. " ik help iedereen om weg te komen uit de grot en we klimmen een boom in. Vjieuw net op tijd alle spullen over gebracht, want het water bleef maar stijgen. Ik kijk naar het water wat neer plonst, maar het is niet veel water wat neerkomt. Hoe kan het dan zo snel stijgen? Ik denk snel na en zeg dan " natuurlijk het komt niet door het regen, maar het komt omdat er water door de grond omhoog gaat. " iedereen kijkt mij raar aan en ik zeg " geef mij eens een paar geweren en messen. " ze geven het en ik duik zonder iets te zeggen van de boom af. Iedereen schreeuwt, maar ik negeer het. Ik activeer snel het pak en zoek op de grond. Ik zie de eerste tunnel en maak het kapot zodat het blokkeert. Ik doe dat bij alle gaten die ik zie. Ik zwem snel omhoog, maar mijn voet word vast gepakt. Ik kijk om en zie een jongen. Hij kijkt mij smekend aan en ik strek mijn arm uit. Hij pakt hem dankbaar aan en ik trek hem mee naar boven. We klimmen samen de boom in en iedereen kijkt vragend naar mij en dan naar de jongen. Ik haal mijn schouders op en kijk naar de grond. Ik glimlach en zie het water zakken. Iedereen kijkt mij nog raarder aan en dan wijs ik naar de grond. Iedereen volgt en ze beginnen hysterisch te bewegeb en schreeuwen " hoe kan dat? " ik grinnik en zeg " er zit in de grond een constructie waar water door heen kan en dat veroorzaakt de overstromingen. Ik heb ze geblokkeerd en nu is het weg " iedereen geeft mij een knuffel en we klimmen de boom uit.
************************************
Sorry voor het korte hoofdstuk. Ik beloof dat de volgende langer is.
JE LEEST
Eyes Of A Nerd Spy (voltooid)
ActionKen je het gevoel van gevaar? Moet je dingen doen die je niet wilt doen, maar toch moet? Herschreven deel staat op ander account, staat ook aangegeven bij me profiel, veel lees plezier!!