Na weet ik veel lang rijden en vliegen komen we eindelijk aan in Florida. Ik stap over naar een andere auto en val weer in slaap. Na nog een half uurtje rijden komen we aan. Ik word wakker geschut door een man van rond de 40 jaar. Ik knipper een paar keer en zie hem verwarrend naar mij kijken. De man loopt heel even naar de andere jongen en vraagt een beetje te hard " Is zij Ayden? " De jongen knikt en zegt " De enige echte meneer. " De man loopt weer naar mij en laat mij de auto uit. We lopen naar binnen en het lijkt net een kasteel. De man loopt voor mij uit naar een kamer en loopt de kamer in en zegt " Ik hoop dat je je nieuwe kamer wat vind? " Ik kijk om mij heen en zie dat het een donkere kamer is. Ik vind het geweldig en zeg " Het is perfect. " Ik plof neer op het bed en val in slaap.
Ik word wakker door een raar geluid en scan snel de kamer. Ik zie niks oke dan weten we dat ook weer.
POV van Mathijs.
Mijn vader loopt naar mij toe en zegt " Is zij Ayden? " Ik knik en zeg " De enige echte meneer. " Waarom meneer, omdat ik van mijn eigen vader hem niet bij zijn voor naam mag noemen of überhaupt vader of papa. Ik loop naar Ayden toe en zeg " Kom je? " Ze knikt en stapt uit. Ze loopt achter mij aan. We lopen naar een kamer en laten Ayden daar achter. Mijn vader sleurt mij mee naar zijn kantoor en zegt " Zoon ik geloof niet dat dat Ayden is zij is zo mak als een lammetje. " Ik knik en zeg " Ik weet het vader, maar het komt nog wel. Ik beloof het je. " Ik loop snel weg en loop naar het kamertje van Ayden. Ik zie dat Ayden op de venster bank zit en ergens naar zit te staren. Ik ga achter haar staan en zie dat ze naar een voetbalveldje aan het staren is. Ze wil sporten ze wil bewegen natuurlijk daarom doet ze zo mak als een lammetje. Ik ga naast haar staan en zeg " Hey wil je even sporten? " Ze kijkt mij aan met een twinkeling in haar ogen. Ik sleur haar mee naar een sport zaal en duw haar naar binnen. Ik zeg door een microfoontje " Ayden ga je gang doe alles wat je kunt en wat je niet laten kan. " Ze geeft een klein knikje en dat is het teken dat ik mijn vader moet bellen.
AAN DE TELEFOON:
Ja hey baas wil je Ayden zien vechten kom dan nu naar de kamer naast de sport hal ik wacht daar op je.
Ik hoor geen antwoord en ik hoor een deur dicht slaan. Ik kijk achter mij en zie mijn vader daar hijgend staan. Ik klik op het rode knopje en stop mijn mobiel weg. Ik wijs door het raam en mijn vader gaat bij het raam staan. Ik spreek door de microfoon en zeg dan " Ayden ik stuur nu een paar robots naar binnen en die moet jij afmaken oke. " Ze knikt 1 keer en dat geeft al een seintje dat ik op de knop druk. Ik zie haar snel bewegen als er een robot iets schiet. Ze maakt allerlei bewegingen die wij nog niet eens kennen. Na 1 minuut had ze al 55 robots plat WTH. Na een poosje liggen er meer dan 100 robots op de grond. Mijn vader staat met open mond en kijkt nog steeds naar Ayden. Ik sta op en zeg " Zie je wel dat dat Ayden is. " Mijn vader knikt verslagen en loopt dan weg. Ik kijk trots naar mijn vader en loop nu naar Ayden toe.
POV van Ayden.
Ik mocht eindelijk weer eens vechten yes. Na het vechten keek ik trots om mij heen en zie alle robots op de grond liggen. Ik hoor een deur open gaan en zie de jongen weer. Ik loop naar hem toe en werp hem een boks toe. Hij neemt het aan en tikt hem aan. We lopen samen naar een soort van woonkamer en daar moet ik wachten van de jongen. Ik blijf gehoorzaam zitten en zie opeens de jongen met een schaal met eten. Mjammie dat heb ik nodig. De jongen overhandigt het eten en ik pak het met plezier aan. Ik eet alles op.
Een jaar later.
Ik hoor nu bij De nieuwe maffia.
JE LEEST
Eyes Of A Nerd Spy (voltooid)
ActionKen je het gevoel van gevaar? Moet je dingen doen die je niet wilt doen, maar toch moet? Herschreven deel staat op ander account, staat ook aangegeven bij me profiel, veel lees plezier!!