Ik val rustig in slaap.
POV Ayden.
Ik word wakker en spring de douche in. Als ik klaar ben kleed ik me snel om en ren naar mijn mobiel. Ik pak hem en type Chasens nummer in. Ik weet hem toevallig. Nee ik heb gewoon zijn mobiel gejat en zijn mobiel gehackt en daarna weer terug gelegd. Ik stuur hem
Ik kom je vandaag ophalen.
Oke ik sta voor aan.
Ik pak mijn tas snel in en ren naar mijn motor. Ik spring erop en rijd naar Chasen. Als ik voor Chasens huis sta zie ik inderdaad dat hij al op de stoep staat. Ik rem voor hem en hij stapt op. Ik zie zijn vader nog even gluren en ik weet gewoon dat hij mij na gaat kijken als ik gas ga geven. Ik zeg tegen Chasen " Wil je snel op school zijn of laat. " Ik zie hem denken en hij zegt " Doe maar snel vond de vorige keer wel leuk. " Ik knik en geef een helm aan hem. Hij doet hem om en zelf zit ik zonder. Hij heeft mijn helm op dus. Ik geef gas en schiet naar voren. Al binnen een paar minuutjes zijn we op school. Ik parkeer hem op een parkeervak en stap af. Ik doe mijn motor op slot en wacht totdat Chasen zijn helm af doet. Na een poosje lukt hem het en loopt hij mee naar mijn kluisje en legt de helm erin. Ik zeg even snel tegen Chasen dat hij gelijk naar het klaslokaal moet en dat ik er zo meteen aan kom. Ik ren snel naar de conciërge en zeg " Hey wil je even op die jongen letten alvast bedankt geen extra vragen stellen of je wilt dood?" De conciërge knikt en loopt het hok weer in. Ik draai me om en loop rustig de trap op. Ik kom op de goede verdieping aan en loop de gang op. Ik zie dat de jongen met de mes op Chasen zit met zijn mes bij zijn nek. Ik ren er stil op af, zodat de jongen mij niet in de gaten heeft. Ik maak een salto over hem heen en trek hem mee aan zijn kraag. Hij laat het mes vallen en Chasen staat snel op. Ik pak het mes en loop op de jongen af en pin hem vast aan de muur. Ik zeg tegen hem in zijn oor " Wees blij dat ik in een goede bui zit, want anders was je allang dood geweest. Begrepen ren weg en kom nooit meer terug anders ben je er geweest." De jongen knikt hevig en slikt luid. Ik haal het mes weg en de jongen begint voor zijn leven te rennen. Chasen kijkt me verward aan en zegt " wat ben jij? " Ik zeg heel simpel " Ik ben Ayden. " Hij schut zijn hoofd en zegt "Nee dat bedoel ik niet, waarom bescherm je mij. " Ik haal mijn schouders op en loop weg. Ik hoor hem naast mij lopen en hij zegt " Ben je een spion, een huurmoordenaar, een moordenaar? Ik weet het niet zeg het mij. " Ik zeg niks en loop door. Hij rent vooruit en sleurt mij een leeg klaslokaal in. Ik kijk hem even verbluft aan, maar herstel me snel. Hij zegt " Wat ben je? " Ik zucht en zeg " Zoek gewoon Ayden op op internet dan heb je genoeg info." Hij pakt zijn mobiel en typed wat in. Na een poosje valt zijn mond open en zegt hij " Jij bent... Jij... Bent Ayden de beruchte spion die iedereen vermoord. " Ik knik en zeg er achter na " Ik moet nu een opdracht afronden dus zie je later." Hij knikt en loopt met mij mee. Ik loop naar buiten en zie allemaal mensen staan. Hahahaha dit is niet eerlijk. Hoe moet ik dit oplossen ze staan met wapens en ik kan moeilijk alles oplossen met een paar raken klappen. Ik kijk om mij heen en ik zie dat Chasen al is gepakt. Ik kijk snel om mij heen en zeg " wat willen jullie van hem? " Ze beginnen te lachen en zeggen " We hebben nu de beste spion die we wouden dus wij peren hem. " Chasen kijkt bang om zich heen. Ik grijns en schiet in de lach. Als ik klaar ben begin ik weer met grijnzen en zeg " volgens mij zijn jullie iemand vergeten? " Ze kijken verward naar mij en zeggen " Weet jij dan een betere vechter? " Ik knik en zeg " Kennen jullie de beruchte Ayden nog? " Ze knikken en kijken afwachtend naar mij. Ik zeg " Jullie krijgen Ayden, maar dan moet je Chasen laten gaan en waag het niet om hem nog 1 keer aan te raken. " Ze knikken en laten Chasen los. Hij rent gelijk naar mij en fluistert in mijn oor " Maar wat ga jij doen? " Ik haal mijn schouders op en doe mijn motorsleutels in zijn handen en zeg " Zorg dat je veilig thuis komt."Hij knikt en rent naar mijn motor. Ik hoor mijn motor brullen en na een poosje hoor ik hem niet meer. Ik keer om en loop naar de mannen toe. " Jullie wouden Ayden hebben nou hier heb je der. " Ik steek rustig mijn handen uit. Ze kijken mij eerst vreemd aan en schieten in de lach. Ik kijk ze waarschuwend aan en zeg " ow jullie willen dood dat kan ik regelen. " Ze beginnen nog harder te lachen en ik ren naar een man en spring net hoog genoeg om hem bewusteloos te trappen. Ik loop naar hem toe en breek zijn nek. Iedereen houd gelijk op en pakt zijn geweer. Ik loop rustig terug en zeg " Als je Ayden nog wilt hebben hier is je kans zo meteen is het al weg. " Ze kijken snel naar elkaar en 1 iemand loopt met handboeien naar mij toe. Hij doet ze om en ik loop gehoorzaam mee. We stappen in de auto en ik kijk uit het raam. Ik sla alles goed in mij op. Als we er eindelijk zijn gaat er een raampje open en drukt een man op een knopje. Opeens horen we " En heb je hem? " Iedereen begint te slikken en ik luister geamuseerd mee. Eentje zegt snel " Nee meneer, maar. " " wat!" "maar we hebben iemand anders gevonden." Het is even stil en dan komt de vraag " Wie dan? " "Het is Ayden." Ik hoor een zoem geluid en de deur gaat open. We rijden naar binnen en parkeren. Ik stap uit en voel wat zwaars de rest heb ik niet mee gekregen.
JE LEEST
Eyes Of A Nerd Spy (voltooid)
ActionKen je het gevoel van gevaar? Moet je dingen doen die je niet wilt doen, maar toch moet? Herschreven deel staat op ander account, staat ook aangegeven bij me profiel, veel lees plezier!!