En rijd naar huis. We stappen af en lopen naar binnen. Mijn baas heeft een huis geregeld dus tja. We lopen samen het huis binnen en gaan in de woonkamer zitten. Ik zeg snel om de stilte te verbreken " Wil je wat drinken? " Hij schud zijn hoofd en zegt " Nee dankje. " Ik ga naast hem zitten en zeg " Waar heb je allemaal huiswerk voor. " Hij kijkt in zijn schooltas en haalt een stapel met boeken eruit. Ik kijk er even naar en zeg dan " Zoek de bladzijdes op dan help ik je. " Hij knikt en zoekt alles op. Hij let zo 12 boeken op tafel neer en ik speur even alles door. Ik pak snel een boek en een schrift en zeg " Kom op dan beginnen we. " Hij knikt vermoeiend en we beginnen. Na 3 uur huiswerk is het 6 uur geweest ofzo en zeg ik " Wil je anders hier eten? Ik zit hier toch alleen, omdat mijn vader nacht dienst heeft. " Hij zegt " Oke leuk. " Ik loop naar de keuken en maak vlug wat klaar. Na een half uur is de tafel gedekt en loopt hij naar binnen. We gaan zitten en genieten van het eten.
POV van Chasen.
Ik sta bij een nieuwe jongen te praten en zie een mes. Jakkiba willen ze mij dan zo graag dood hebben. Ik blijf gewoon door praten en opeens rent er iemand tegen mij aan. Ik kijk wie mij raakte en er staat een bijzonder knap meisje. Ze kijkt een beetje paniekerig om haar heen. Ik help haar met opstaan en ik laat haar erbij staan. Zo sta ik teminste niet loner met die enge gast. Na een poosje lopen het meisje en ik naar binnen. Ze valt om en ze begint te lachen. Ik kijk om en zie haar op de grond liggen. Ik begin ook te lachen ze staat snel weer op en rent naar me toe. We lopen zo naar de les.
~ Skip de lessen.
De bel gaat en ik loop naar buiten. Die enge jongen loopt naar me toe en hij begint een gesprek. Ik zie het meisje weer en probeer naar haar toe te gaan. Ik zie nog steeds de mes en kijk gewoon onopmerkend. Ik zie opeens het meisje niet meer bij haar motor. Ze staat opeens naast mij en zegt " Heb je nog huiswerk? " Ik zeg " Nee. " Zij zegt " Kom dan maken we je huiswerk. " Ik knik en loop met haar mee naar haar motor. We stappen op en we rijden weg. Volgens mij houd ze in, want ik zie haar bewegingen maken die ik zelfs nooit maak als ik me in moet houden om sneller te willen. We komen aan bij een huis en lopen naar binnen. We gaan in de woonkamer zitten en ze vraagt of ik mijn huiswerk op tafel wil leggen. Ik doe alles wat ze zegt en pak mijn spullen. We beginnen met alles.
en ik zie op haar schrift Ayden staan. Dus ze heet echt Ayden.
~
We zijn al een aardig poosje bezig en het is etenstijd. Ik wil weg gaan, maar ze houdt mij tegen en zegt " Kom anders hier eten, mijn ouders zijn weg" Ik knik en ze vertrekt naar de keuken.
Na een half uur krijg ik honger en loop ik de richting in waar Ayden verdwenen is. Ik zie een tafel opgemaakt en ga zitten. Ik schep gelijk op en doe dat ook bij Ayden. Ze glimlacht lief en eet alles op. Ik glimlach ook heel even en eet alles ook op. Ze ziet er echt schattig uit als ze glimlacht. Wacht word ik nou verlieft? Nee houd het uit je hoofd Chasen. Je mag niet verliefd worden dat brengt haar ook in gevaar. Je moet het geheim houden dat je undercover bent. Chasen begrijp dat dan. Ik begrijp mezelf gewoon niet meer. Ik pak snel de borden en doe ze in de vaatwasser. We lopen weer terug naar de woonkamer en maken de rest van het huiswerk af. Ik kijk op de klok en zie dat het al half 11 is. Ik hoor opeens Ayden zeggen " GA je weg? Ik kan je wel even snel brengen? " Ik knik en we lopen samen naar buiten naar de motor. We stappen op en Ayden zegt " Wil je sloom of snel. " Ik zeg " Doe maar snel. " Ze knikt en ik geef het adres. Ze weet hem toevallig ook en de motor begint in bewegin te komen. Opeens zie ik niks meer, want we gaan zo snel. " AAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHH " Ik sla mijn armen om Ayden en houdt mezelf stevig vast. Binnen 5 minuten zijn we er al! Ik stap snel af en zwaai Ayden uit.
POV van Ayden.
Ik houdt hem in de gaten, totdat hij binnen is dan vertrek ik weer. De deur klapt dicht en ik zet flink veel gas. Ik rijd nu rond de 350 ofzo en ben zo thuis.
POV van Chasen.
Ik loop naar binnen en mijn moeder rent gelijk naar mij toe en omhelst mij en zegt bezorgt " Waar was je Chasen. We hebben overal rond gebeld. " Ik hoor haar snikken en mijn vader komt woedend op mij af en zegt " Zoon waar was jij we waren zo bezorgt. Je kon daar op straat dood zijn en stuiptrekkingen maken. " Ik knik en zeg " PAPA MAMA RUSTIG ik was bij een vriendin. Ik zag iemand mij almaar in de gaten houden dus heb besloten om bij iemand huiswerk te maken en die heeft mij ook naar huis gebracht. " Mijn ouders knikken en zeggen " Doe de volgende keer voorzichtiger en laat niemand met jou zaken bemoeien oke. Wij kunnen er ook niets aan doen dat jij de beste spion bent van de organisatie. " Ik knik en loop naar de woonkamer.
POV van Ayden.
hoe moet ik nou iemand in de gaten houden die ik nauwelijks ken. Dit word nog heel moeilijk voor mij. Ik stap van mijn motor en loop naar binnen. Ik loop regel recht door naar mijn slaapkamer en kleed me om. Omgekleed en wel spring ik mijn bed in en pieker ik nog even door.
Hoe moet ik iemand beschermen als ik gewend ben om mensen te vermoorden of pijn te doen?
Wie zouden er achter hem aan zijn?
Wat willen ze van hem?
En wat is hij, waardoor ze achter hem aan zijn?
Hoe kan ik ze de grond in hakken?
En waarom ben ik uitgekozen om Chasen te beschermen?
JE LEEST
Eyes Of A Nerd Spy (voltooid)
AksiKen je het gevoel van gevaar? Moet je dingen doen die je niet wilt doen, maar toch moet? Herschreven deel staat op ander account, staat ook aangegeven bij me profiel, veel lees plezier!!