een nieuw gezicht

143 5 0
                                    

POV Ayden.

Ik word wakker en zie dat ik thuis ben, nou wat je thuis noemt. Ik stap uit bed en kleed me snel om, want ja ik ga niet in een bezweet shit pakkie zitten. Als ik me heb omgekleed loop ik naar Devano die in de woonkamer zit. Hij kijkt heel moeilijk, heel heeel heeeeeeeeeeeeeeeel erg moeilijk. Ik plof naast hem neer en hij schrikt uit zijn gedachte. Hij kijkt snel naar mij en zegt " Kan je niet even zeggen dat je er bent? " Ik knik en zeg met een knip oog erachter aan " Dat kan inderdaad, maar heb ik geen zin in. " Hij knikt en zegt " Ayden ik heb één ding gedaan die we allemaal zeer gevoelig vinden. " Ze knikt en zegt " Oke? " Hij knikt ook en staat op.

Not creepy at all boy, not creepy at all.

~

6 dagen later.

Ik word wakker en merk dat er zo'n spanning hangt dat er wel wat moet gebeuren. Ik loop met kleding aan naar beneden en zie Devano met iemand praten. Met wie praat hij? Ik hoor nog snel iemand zeggen " Deal. " Ik loop naar binnen en kijk rond. Er staan volop veel mannen. Ik kijk vragend naar Devano en hij kijkt schuldig naar mij. Ik heb een gevoel dat er elk moment wat gaat gebeuren. De jonge man die met hem stond te praten staat op en zegt " Jongens pak haar! " Ik schrik op en ren weg. Ze rennen achter me aan, maar natuurlijk staat er weer zo'n hypocriet voor mijn neus en laat me struikelen. 6 mannen pakken mij op en tillen me op. Ik schreeuw tegen Devano " Devano wat is dit? " Ik hoor hem slikken en ik stribbel heel erg tegen. Na een poosje geef ik het op en schreeuw ik nog tegen Devano " Devano je bent niet meer veilig, ik kom je halen jij vieze vuile eikel. " Ik word in een kooi gestopt en kijk naar Devano. Hij kijkt me triest aan, maar zegt niks. Ik kraak mijn vingers en sla tegen de tralies. Hij springt naar achter en kijkt schuldig naar mij. Uuugh als ik zijn gezicht eraf kon slaan deed ik dat al 100 verschillende manieren. In de auto komt beweging en we rijden weg. Ik ga zitten en kijk om mij heen. Er zitten 4 man bij mijn kooi. Mmmmhmm ze vertrouwen mij niet. Ze kijken mij waarschuwend aan en volgen elke beweging die ik maak. Ik ga liggen en val in slaap. Ik ga niet eens mijn best doen om te ontsnappen. Ik krijg mijn kansen nog wel. Na een poosje voel ik de auto tot stilstand staan en voel ik dat de kooi word verschoven. Ik hoor een jongen zeggen " MM Ayden ziet er niet zo gevaarlijk uit als ze slaapt, eigenlijk best wel schattig. " Mijn ogen springen open en ik spring tegen de tralies op. Hij schrikt duidelijk, want hij stapt een paar keer naar achter. Ik bekijk elke beweging die hij maakt en volg alles precies. Hij heeft het door en begint te grijnzen. Iemand verschuifd de kooi en ik val om. Hij begint te lachen en zegt " Neem haar uit de kooi en breng haar mee. " Dit is mijn kans! Ik word de kooi uitgehaald en als ze me willen vast grijpen. Grijpen ze mis. Ik spring op en schop er 2 bewusteloos. Ik kom op de grond terecht en ga in vecht positie staan. Ik sla er nog 1 bewusteloos en zet hem op een sprintje. Ik sprint weg en spring over alles heen. De jongen roept " Iedereen grijp die meid je mag alles gebruiken, zolang je der maar levend terug brengt. " Ik spring op een klein dakje en spring over naar een andere dak. Dit heb ik vaker gedaan dit kan ik wel. Ik spring over en spring nog een keer over. Ik ren over 1 dak heen en wil over springen. Ik zit net in de lucht en er valt een net naar beneden. Me voet zit er net in en ik blijf haken. Dit is echt nasty ouwe. Ik kijk omhoog en zie een helikopter. Ik kruis mijn armen en blijf hangen. Als we boven het adres hangen zie ik de jongen grijnzend toekijken. Ik kan die grijns wel van zijn gezicht slaan. Ik draai een paar keer een rondje in de lucht en zie nu pas dat ik eruit moet. De jongen die staat onder mij dus ik kan hem gebruiken om eruit te komen. Ik grijp zijn schouders en probeer mijn voet uit dat net te krijgen. Na een poosje is het gelukt en zet ik me af. Ik maak een salto en kom neer. De jongen draait zich snel om en mensen beginnen ons in te sluiten. Ik geef maar op en loop naar de jongen toe. Ik steek me handen uit en hij doet handboeien om. Ik loop slovend mee naar een huis en we gaan naar binnen. Ik kijk om mij heen en zie verschillende kamers. Ik zeg iets te snel " hoe oud ben jij? " hij grinnikt en zegt "ik ben 28. " ik knik en loop stilletjes verder. Na een poosje gaat hij de bocht om en gaat een deur door. Ik volg zo snel mogelijk de man en ga zitten. Hij gaat achter het bureau zitten en net precies als hij zit gaat de telefoon. Hij kijkt naar mij en neemt toch op.
Hij neemt op en zegt
(O=onbekende)(c=christio)
C: hallo met christio.
O: ja je opslag plaats is weer neer gehaald door de bladios.
C: ow nee heh niet weer.
O: ja wel weer wat moeten we doen?
C: we gaan hem neer halen!
O:oke?
C: zie je laters
O: oke baas.

Eyes Of A Nerd Spy (voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu